loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 50 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دیدار هفته یازدهم تیمش مقابل صبای قم گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و همه بازیکنان در فرم ایده‌آل خود هستند.



همان طور که دیدید در بازی مقابل فجر یک نیمکت قوی داشتیم که این نشان‌دهنده شرایط خوب‌مان است.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و در صدر جدول بماند نباید بازی خانگی و خارج از خانه‌ برایش تفاوتی داشته باشد و تحت هر شرایطی باید ۳ امتیاز را کسب کند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و قطعا برای کسب ۳ امتیاز به قم می‌رویم.

مدافع پرسپولیس با اشاره به بازی با فجرسپاسی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که حریف‌مان دست به دفاع می‌زند تا با امتیاز تهران را ترک کند به خاطر همین از هر راهی که وجود داشت به سمت دروازه فجر نزدیک شدیم و خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره اینکه چرا نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر در کارهای هجومی شرکت داشت، اظهار داشت: من همیشه در پست دفاع وسط بازی می‌کردم به خاطر همین کمتر نفوذ می‌کردم اما مقابل فجر دفاع چپ بودم و باید بیشتر در کارهای هجومی شرکت می‌کردم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری با مهرزاد معدنچی در طول این بازی تاکید کرد: مهرزاد دوست خوب من است و سال‌ها با هم بازی کرده‌ایم من در طول بازی وقتی دو بار روی پای من تکل زد، به او گفتم چرا من را می‌زنی، که او گفت دوست دارم این کار را می‌کنم، من هم فقط خندیدم.

نورمحمدی در واکنش به این مساله که چرا حدود ۱۰ هفته‌ در ترکیب پرسپولیس جایی نداشته است، گفت: بازیکنانی که در خط دفاعی پرسپولیس حضور داشتند همه در شرایط خوبی بودند و خیلی سخت بود که بتوان در ترکیب اصلی قرار گرفت اما خدا را شکر الان یکی، دو بازی است که در ترکیب حضور دارم و دوست هم دارم که این حضور تداوم داشته باشد.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 15,391