loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 59 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Besmeallah-004

...با سلام. این وب سایت کاربر فعال می پذیرد...

...با تشکر مدیریت...

 

elias&eman بازدید : 64 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

هافبک پرسپولیس می‌گوید بعد از حضور در برنامه ۹۰ قربانی کرده و خون ریخته است تا مشکلی برایش پیش نیاید!پیام صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد:



elias&eman بازدید : 75 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دو تیم پرسپولیس و استقلال دو تیم با اراده فوتبال ایران هستند و هر تیم داخلی یا خارجی که بخواهد با آنها بازی کند، یک بازی سخت پیش رو دارد.

elias&eman بازدید : 43 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

پس از کمک مالی حسین هدایتی به مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب محمد‌رضا خلعتبری از تیم عجمان امارات، قرمزپوشان برای تامین کامل پول درخواستی مسئولان باشگاه اماراتی به کمک مالی بیشتری نیاز داشتند،



elias&eman بازدید : 56 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 http://images.khabaronline.ir/images/2010/1/musicmagazine-ir_3_.jpg

خیلی از اهالی فوتبال با سواد هستند ولی در این فیلم فوتبالیست را در حدی پایین آورده اند که حتی یک شمارش ساده را هم بلد نیست. نیما نکیسا یکی از منتقدان سریال پژمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد سریال گفت:

elias&eman بازدید : 37 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دوئل مايلي‌کهن و دايي و تداوم صدرنشيني فولاد

مروري بر ديدارهاي هفته دوازدهم ليگ برتر

 

هفته دوازدهم ليگ برتر با انجام هفت مسابقه در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس ميهمان صباي قم است.

elias&eman بازدید : 59 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

چند تن از سرخپوشانی که مشمول هستند و باید به سربازی بروند قرار است با دستور رویانیان به دانشگاه علمی، کاربردی پرسپولیس بروند تا با دریافت برگه اشتغال به تحصیل بتوانند در تهران بمانند و برای پرسپولیس به میدان بروند.

elias&eman بازدید : 59 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

رضا حقیقی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.



elias&eman بازدید : 56 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

این عکس، تمام افتخارات علی پروین را به تصویر می کشد. از اولین قهرمانی او با پیکان در سال ۱۳۴۸ تا آخرین قهرمانی با پرسپولیس در اولین دوره لیگ حرفه ای. پروین را با این افتخارات می توان پرافتخارترین مرد فوتبالی ایران قلمداد کرد. البته در ویترین پروین، جای قهرمانی در جام باشگاه های آسیا خالی است.

برای دیدن افتخارات به ادامه مطلب بروید...



elias&eman بازدید : 48 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

بعد از انجام ۱۰ بازی برای پرسپولیس، قاسم دهنوی روبروی فجر در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت تا بازی هم تیمی های خود را از روی نیمکت تماشا کند. قاسم دهنوی درباره دلیل نیمکت نشینی اش می گوید:



elias&eman بازدید : 53 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:طرفداران پرسپولیس به خوبی می دانند من کارم را چقدر دوست دارم.نیلسون کوریا در گفت و گو با اوج درباره وضعیت خود عنوان کرد:

 

elias&eman بازدید : 58 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: لوکا مربی بسیار خوبی است و برای ذوب آهن زحمت می کشد. قاسم حدادی فر درباره شرایط تیمش بعد از شکست مقابل سپاهان در دربی اصفهان عنوان کرد:



elias&eman بازدید : 63 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

محمد پنجعلی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس برابر فجر سپاسی در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود بازیکنان فجر هم انگیزه بالایی داشتند اما خوشبختانه بازی به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.



elias&eman بازدید : 51 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

هواداران پرسپولیس در برخی دقایق که به تصمیمات داور اعتراض داشتند علیه داور شعار سر می‌دادند «همکار قهرمانی همینه همینه» که اشاره به قضاوت ضعیف این داور در دیدار پرسپولیس و سپاهان داشت.



elias&eman بازدید : 61 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.در این تمرین ابتدا  بازیکنان پرسپولیس بدن‌های خود را گرم کردند و سپس با حفظ توپ و پرسینگ به مرور کارهای تاکتیکی و دویدن‌های سرعتی پرداختند.



elias&eman بازدید : 53 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

رئیس کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال گفت: بدون شک با توجه به مستندات موجود، ۱۰۰ درصد پرونده شکایت پرسپولیس را دنبال می کنیم. محمد علیپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:



elias&eman بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم بعد از ظهر امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافتند تا در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به برخی پرسش‌ها پاسخ دهند.



elias&eman بازدید : 35 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

علی دایی در پایان جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: تمامی مستندات خود را درباره حرف‌هایم در جلسه امروز به مسئولان ارائه دادیم تا آنها خودشان تصمیم‌گیری کنند.



elias&eman بازدید : 31 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/2/29/Hazfi_Cup_logo.jpg

فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را اعلام کرد تا تیم‌های لیگ برتری حاضر در این رقابت ها حریفان خود را بشناسند.

 

به این ترتیب استقلال تهران (قهرمان فصل گذشته لیگ برتر) با کاسپین قزوین دیدار می‌کند، پرسپولیس (نایب قهرمان سال گذشته جام حذفی) با پدیده مشهد روبه‌رو می‌شود و سپاهان (مدافع عنوان قهرمانی) رو در روی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

 

میزبان و مهمان بودن تیم‌ها فردا (سه‌شنبه) طی مراسم قرعه‌کشی در سازمان لیگ فوتبال تعیین می‌شود.

 

برنامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به این شرح است:

استقلال تهران – کاسپین قزوین

ملوان انزلی – مس رفسنجان

نفت تهران – داماش ایرانیان

ذوب آهن اصفهان – پیام صنعت آمل

صبای قم – نفت امیدیه

مس کرمان – شهرداری دزفول

گسترش فولاد تبریز – میناب طیور هرمزگان

سپاهان اصفهان – صنعت نفت آبادان

 

و در سوی دیگر جدول:

سایپا البرز – نفت مسجدسلیمان

تراکتورسازی تبریز – ماشین‌سازی تبریز

داماش گیلان – یزد لوله

راه آهن سورینت – تالار وحدت همدان

فولاد خوزستان – فولاد یزد

فجر سپاسی شیراز – فولاد نوین اهواز

پرسپولیس تهران – پدیده مشهد

استقلال خوزستان – الوند همدان

 

در حالی که سازمان لیگ اعلام کرده میزبان و مهمان بودن تیم‌ها در قرعه‌کشی مشخص می‌شود، فدراسیون فوتبال در جدولی که منتشر کرده این مساله را تعیین کرده است.

 

elias&eman بازدید : 55 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که آدم تعجب می کند اما این واقعیت فوتبال ما است و همیشه اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ما را به سمت نابودی برده است.

خداداد عزیزی با اشاره به مشکلات داوری پرسپولیس و سپاهان در اصفهان معتقد است که حسین عسگری باید عوض شود چرا که افتضاحات داوری را نمی تواند جمع کند. حرف های او  را در زیر می خوانید:

 

در مورد اتفاقات داوری بازی پرسپولیس و سپاهان چه نظری دارید؟

ما نزدیک به صحنه نبودیم و حتماً محسن قهرمانی دلیلی برای اخراج بازیکن پرسپولیس داشت اما، با این اتفاق کلاً نتیجه بازی برگشت. من به علی دایی حق می دهم عصبانی باشد و اعتراض کند چون آن طور که ما از تلویزیون دیدیم اتفاقی نیفتاد که بازیکن پرسپولیس اخراج شود البته باز هم باید از خود قهرمانی بپرسید که چرا چنین تصمیمی گرفت.

علی دایی بعد از این مسابقه اعلام کرد که شماره حساب قهرمانی را ندارد و رویانیان هم مدعی شده که فصل قبل یکی از داوران ۶۰ میلیون تومان از او خواسته تا بازی را برای پرسپولیس درآورد. واقعاً چنین اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد؟

در فوتبال ما همه جور اتفاقی می افتد. اتفاقاتی می افتد که آدم تعجب می کند. البته اینها مسائلی نیست که بگوییم هست یا نیست؟ اما اینکه داور را محکوم کنیم پول خواسته یا پول گرفته نیاز به اثبات دارد، آنچه که ما در بازی پرسپولیس دیدیم در محوطه جریمه تیم دایی اتفاقی نیفتاد و آن اخراج و پنالتی مشهود بود و صدای همه را درآورد. من به دایی حق می دهم اینگونه اعتراض کند وقتی تیمش تازه جان گرفته در بالای جدول رسیده، چنین اشتباهی را مرتکب می شود. با این اشتباه سر دایی را در اصفهان بُریدند و ممکن است با این ۳ امتیاز تیم او از آسیا دور شود. اعتقادم بر این است که اگر آن بازیکن پرسپولیس اخراج نمی شد، ممکن بود تیم دایی ۳ امتیاز را بگیرد. باشگاه ها اعتراض می کنند چون همین ۳ امتیازها یک تیم را از قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا دور می کند. پرسپولیس این همه هزینه کرده و با یک اشتباه دچار مشکل می شود و این درست نیست.

ببینید وضعیت چقدر خراب بوده که نصیرزاده می گوید: این اشتباه داوری نیست بلکه افتضاح داوری است. شما چه نظری دارید؟

من کارشناس داوری نیستم اما وقتی کارشناسان می گویند این اشتباه نبوده و افتضاح بوده، در این فدراسیون را تخته کنند. اینکه باز هم توجیه کنند اشتباه داوری جزئی از داوری است را قبول ندارم. داوران به چه قیمتی اشتباه می کنند اینکه یک تیم را نابود کنند؟ به نظر من این اشتباهات بزرگ تیم های ما را به سمت نابودی می برد.

کمیته داوران در این شرایط چه وظیفه ای دارد؟

صراحتاً باید بگویم رئیس دپارتمان داوری را باید عوض کنند. وقتی این افتضاح را نمی توانند جمع کنند باید بروند. عسگری نمی تواند و بلد نیست. حالا که او نمی تواند یک نفر دیگر را بگذارد. چه اجباری است او در کمیته داوران باشد. چرا تعارف دارند؟ آبرو و حیثیت فدراسیون دارد می رود چون این مسائل قبلاً در لیگ یک بود اما خدا را شکر دارد وارد لیگ برتر هم می شود.

ادامه این روند فوتبال ما را به کجا خواهد بُرد؟

هیچی از این اتفاقات در فوتبال ما همیشه می افتد و ما هم همیشه گفته ایم این راه به ترکستان می رود و باید سریع تر فکری به حالش بکند.

در مورد ابومسلم صحبت کنید. به نظر شما اتفاقاتی که پیرامون این تیم افتاده، حرفه ای است؟

همه جای دنیا فوتبال را به سمت خصوصی سازی می برند اما اینجا فوتبال را از بخش خصوصی می گیرند و به دولت می دهند. وفایی ۳ سال در ابومسلم هزینه کرده اما تیم را از وی می گیرند و به تربیت بدنی استان می دهند جالب اینکه خودشان مربی گذاشته اند و یک نفر را معرفی کرده اند که تیم را اداره کند اما آن شخص پولی را ندارد که برای ابومسلم هزینه کند. به نظر من اینها فقط یک بازی است. چون می خواستند تیم را خودشان بگیرند. وزارت ورزش تیم را در اختیار تربیت بدنی استان قرار داده و آنها تیم را در اختیار یک شخص دیگری قرار دادند که دقیقاً برخلاف قوانین AFC و فیفا است. من به وفایی گفتم مستندات خودش را ترجمه کند و با AFC هم صحبت کرده ام و مطمئناً این مستندات را به AFC می برم.از همین جا به کفاشیان می گویم این مسئله، دخالت دولت در فوتبال است و دولت نمی تواند در فوتبال دخالت کند. کفاشیان می داند این مسئله به تعلیق فوتبال ایران منجر می شود.

حرف خاصی اگر مانده بفرمایید.

به کفاشیان هشدار می دهم اتفاق خیلی بدی برای فوتبال ایران در حال رخ دادن است. این قضیه دارد باب می شود که اداره کل تربیت بدنی استان ها کمیسیون ماده ۵ تشکیل می دهند که رئیس آن همان رئیس اداره کل تربیت بدنی استان است. آقایان جلسه می گذارند و می گویند مدیر فلان باشگاه صلاحیت تیمداری ندارد و طبق کمیسیون ماده ۵ تیم را در اختیار شخص دیگری قرار می دهند. الان این اتفاق برای ابومسلم افتاده و فردا برای ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و… می افتد و این اتفاق خوشایندی برای فوتبال ما نیست.

 



elias&eman بازدید : 39 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

علی پروین  با اشاره به دیدار پرسپولیس – سپاهان افزود: داور بازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطای بازیکن سپاهان که با فن کمر و زیر یک خم،

 

باعث سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس شد را ندید و لحظه آخر که بازیکن پرسپولیس روی بازیکن سپاهان خطا کرد را دید. راستش را بخواهید وقتی داور به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز نشان داد و اعلام پنالتی کرد، مانده بودم داور چه چیز اعلام کرده است؟! طوری تعجب کرده بودم که از اطرافیان سوال کردم که آیا آنها متوجه موضوعی شده‌اند؟! از اینکه چرا داور چنین تصمیمی گرفته است و کل بازی را به هم ریخت به شدت ناراحت بودم تا اینکه صحنه آهسته پخش شد و معلوم شد این بازیکن سپاهان بود که اول خطایی آشکار انجام داد. در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. داور مرتکب اشتباه بزرگی شد.

پروین تصریح کرد: اگر بازیکنی در دقایق ابتدایی خطای محرز کرده باشد داور می‌تواند تصمیم به اخراج بگیرد اما یک اشتباه بزرگ در دقایق ابتدایی آن هم در چنین دیدار مهمی، بحث برانگیز می‌شود. با این وجود بازیکنان پرسپولیس با اینکه ۱۰ نفره شدند و تمرکزشان بر هم خورد، خیلی خوب عمل کردند. آنها بیش از ۸۵ دقیقه ۱۰ نفره نه تنها گلی نخوردند بلکه می‌توانستند گل هم بزنند. من به بازیکنان پرسپولیس آفرین می‌گویم که اینگونه با تمام وجود بازی و تلاش کردند و نتیجه را برگرداندند. طبیعی است پرسپولیس که سراسر حمله بود در آخرین لحظات یک گل خورد ولی ما باید بازی را اینطور تصور کنیم که پرسپولیس در زمین تیمی مثل سپاهان، ۱۰ نفره، برای ۸۵ دقیقه گلی دریافت نکرد و حریف را تحت فشار هم قرار داد.

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان با وجود آنکه پرسپولیس ۱۰ نفره شد، خوب بازی نکرد و معتقدم که اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد هرگز بازی را نمی‌باخت. بچه‌های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم وقتی در دقیقه چهارم بازی، ۱۰ نفره می‌شوی و پنالتی اشتباه به ضررت می‌گیرند، روح و روان تیم بر هم می‌ریزد و این مساله روی تمرکز بازیکنان اثر می‌گذارد. با این وجود بازیکنان پرسپولیس خوب بازی را اداره کردند. شاید هر تیم دیگری بود گل‌های بیشتری می‌خورد.

پروین در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره شکایت از داور چیست؟ افزود: بر فرض که شکایت کنیم، چه فایده‌ای دارد؟ فوقش داور را چند جلسه محروم می‌کنند، مگر نتیجه بر می‌گردد؟ در یک بازی حساس سه امتیاز از پرسپولیس گرفتند و سه امتیاز به رقیبش دادند. شکایت دردی را دوا نمی‌کند. فقط باید امیدوار باشیم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهات داوری روی ندهد. باید کاری کرد که پرسپولیس در بازی‌های بعدی اینطور از داوری ضربه نخورد وگرنه با شکایت، سه امتیاز بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: آقایان باید به بازیکنان، مربیان و مسوولان پرسپولیس حق بدهند که ناراحت و عصبانی باشند، هر کس جای اینها باشد از کوره در می‌رود. تازه فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی خیلی خودشان را کنترل کردند. داور باید دقت بیشتری می‌کرد. او اشتباه بزرگی کرد. او خطای آشکار سپاهان را ندید ولی خطای پرسپولیس را دید. نهایت این صحنه آن بود که داور باید به سود پرسپولیس اعلام خطا می‌کرد و به دو بازیکن اخطار می‌داد تا بازی را کنترل کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاقی است که افتاد. به نظرم با شکایت دردی دوا نمی‌شود. من در عوض می‌خواهم حرف دیگری بزنم. می‌خواهم بگویم تیم پرسپولیس امسال راه افتاده است. بچه‌ها دارند خوب بازی می‌کنند و انصافا خوب نتیجه می‌گیرند. ما ۱۰ نفره ملوان را می‌بریم. ۱۰ نفره، ۸۵ دقیقه مقابل سپاهان و در زمین خودش می‌ایستیم. اینها نکات مهمی است و نشان می‌دهد پرسپولیس تیم شده است. باید از این تیم حمایت کرد. من می‌گویم پیشکسوتان و هواداران باید بیایند و مثل کوه پشت تیم بایستند و از این تیم به خاطر دل هواداران حمایت کنند.

علی پروین در پایان افزود: به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس باید فراموش کنند در بازی با سپاهان به خاطر یک اتفاق چه شد. باید بروند و محکم کارشان را دنبال کنند. این تیم، تیم خوبی شده است. تیم یکدستی است که هم جوانان کارآمد دارد و هم با تجربه‌های خوب در آن بازی می‌کنند. باید سپاهان و اتفاقاتش را فراموش کرد و تمرکز را روی بازی‌های بعدی گذاشت. پرسپولیس امسال می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. برای بازی با سپاهان افسوس می‌خوریم ولی فکر و نظرمان ما باید روی بازی‌های بعد باشد، چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد و به امید خدا به موفقیت می‌رسیم.

 

elias&eman بازدید : 43 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

علیرضا امامی‌فر بازیکن اسبق پرسپولیس مسلما کریم انصاری‌فر خیلی بهتر از سیدمهدی سیدصالحی در پرسپولیس کار می‌کرد. علیرضا امامی‌فر پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران در مورد بازی پرسپولیس – فولاد سپاهان گفت:

داوری بازی کار خود را خوب انجام داده است ولی به طور مفصل باید از کارشناسان داوری سوال شود.

امامی‌فر افزود: بازیکنان پرسپولیس کار خود را خوب انجام ندادند ولی سعی خود را کردند در ضمن هر بازی ۵۰، ۵۰ است ۵۰ درصد بازی شانس است که سرخپوشان در بازی روز جمعه با سپاهان شانسی در بازی نیاوردند.

وی در مورد تعویض‌های دایی گفت: از تعویض‌های دایی نمی‌توان خرده گرفت زیرا فکر می‌کرده کارش درست است زیرا با این تعویض‌ها می‌خواست صد تاکتیک به سپاهان بزند و شاید اشتباه کرده باشد در گل دقایق آخری که پرسپولیس خورد دفاع جا ماند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد مقایسه‌ی فورواردهای فصل پیش پرسپولیس و حال حاضر این تیم گفت: مسلما انصاری فر خیلی بهتر بود ممکنه جور درنیامدن اخلاق این بازیکن با مسوولان پرسپولیس باعث جدایی این بازیکن از سرخپوشان شده باشد.



elias&eman بازدید : 25 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

 

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با تهیه فیلمی مستند از اشتباهات محسن قهرمانی در بازیهای خود، آن را در راستای اثبات ادعای خود برای فدراسیون فوتبال ارسال کند.

تجربه ثابت کرده که نامه های اعتراض باشگاه ها به اشتباهات داوری راه به جایی نمی برد، چرا که در غیر اینصورت پرسپولیس نباید با مشکلات داور رو به رو می شد.

پرسپولیسی ها قصد دارند شکایتی را علیه قهرمانی برای سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کنند، این درحالی است که شنیده می شود ، تهیه فیلمی مستند از اشتباهات داوری قهرمانی در بازیهای پرسپولیس هم در دستور کار قرار دارد.

اوج اعتراض های سرخپوشان به داوری قهرمانی در بازی دربی برگشت به سال قبل بر می گردد که قریب به اتفاق کارشناسان از نادیده گرفته شدن دو پنالتی و بعضی از آنها از دیده نشدن سه پنالتی برای سرخپوشان سخن گفتند.

اشتباه قهرمانی در بازی شب گذشته، همچنین پرسپولیس را به یاد بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان در زمان دوره اول سرمربیگری مصطفی دنیزلی انداخته است.

در آن دیدار پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بود که با اعلام یک پنالتی مشکوک در دقیقه ۸۰ توسط قهرمانی بازی به تساوی یک بر یک کشید و سپاهانی ها تیم درهم ریخته پرسپولیس که از مشکلات مالی به شدت رنج می برد و قبل از بازی در آن صحبت از اعتصاب بود در وقت اضافه ۴ بر یک شکست دادند.



elias&eman بازدید : 43 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)


۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

بنابر اعلام امیر مشیری مشاور مدیر عامل در امور بین‌الملل، حسین کنعانی پنجشنبه شب ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد و اقدامات برای صدور ITC وی نیز در حال انجام است.

پیش از این افشین اسماعیل‌زاده دیگر بازیکن پرسپولیس دو هفته قبل راهی پرتغال شده بود و آخرین مراحل صدور کارت بازی او در پرتغال در حال انجام است.

همچنین میلاد کمندانی هم با اخذ پاسپورتش منتظر صدور روادید است تا در روزهای آینده راهی پرتغال شده و به باشگاه بیرامار ملحق شود.



elias&eman بازدید : 34 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

همیشه از بازیکنان طلب کار است!طوری با آنها برخورد می کند که بارها اعتراض بازیکنان لیگ برتری را به همراه داشته است.داد زدن های بی مورد و خمی که به ابروهایش می اندازد همه برای این است که استرسی مضاعف را به بازیکنان وارد کند و برایشان خط و نشان بکشد که من داور هستم و حرف،حرف من.

اگر این برخوردها یکی دو مورد بود و گذرا شاید کسی روی آن زوم نمی کرد اما باید گفت که آقای قهرمانی؛ کسی از داد و فریاد نمی ترسد و ادبیات طلب کارانه شما که بارها مورد نقد قرار گرفته است ابزار خوبی نیست برای توی مشت گرفتن بازی! جالب اینجاست که در پس اشتباهات مکرر محسن قهرمانی اصراری نهفته است که دوست ندارد او حرفه داوری را ببوسد و بگذارد کنار.سوت های مشکل ساز،درگیری های لفظی با بازیکنان و از همه مهمتر داد و فریاد هایی که به عنوان قاضی سر بازیکنان می کشد دیگر روی اعصاب تلنگر می زند.تحمل کردن اخلاق تند آقای خاص داوران، دیگر به یک معضل تبدیل شده است و آمیخته شدن آن با اشتباهات فاحشی که در بازی تیم های بزرگ انجام می دهد شرایط را به گونه ای رقم زده است که باید گفت آقای قهرمانی بی خیال این فوتبال شوید و اگر این کار را نمی کنید حداقل دیگر برای استقلال و پرسپولیس سوت نزنید.این دو تیم حداقل ۴۰ میلیون هوادار دارند و تصمیم های اشتباه شما مثل مته ای است که مغز آنها را سوراخ می کند.
در زیر نگاهی می اندازیم به چند اشتباه تاثیر گذار محسن قهرمانی که در زمان خودش اعتراض های شدیدی را به همراه داشت.
۱:سایپا و استقلال؛وقتی محسن قهرمانی چهره شد
لیگ برتر سال ۸۲ و بازی استقلال با سایپا.محسن قهرمانی در حالی که چند متر با علیرضا نیکبخت واحدی فاصله دارد یک دفعه به سمت او بر می گردد و کارت قرمز را توی صورتش می گیرد.همه تعجب می کنند،اما تصمیمی که داور گرفته است دیگر برگشت ندارد.هواداران علیه او موضع می گیرند و جو ورزشگاه کاملا به هم می ریزد.چند روز بعد و در برنامه نود قهرمانی برای توجیه این اخراج نا بهنگام می گوید:«من شنیدم که نیکبخت فحاشی کرد و به همین دلیل او را از زمین اخراج کردم.»
۲:سایپا و استقلال و باز هم قهرمانی علیه آبی ها
لیگ برتر سال ۸۵٫دوباره محسن قهرمانی وظیفه قضاوت بازی استقلال و سایپا را بر عهده گرفت.دیداری حساس،آن هم به دلیل اینکه هر دو تیم در صدر جدول قرار داشتند.سایپایی ها یک گل به استقلال زده بودند و بازی در جریان بود که قهرمانی در سوتش دمید و بازی را متوقف کرد.او بدون اینکه درنگ کند به سیاوش اکبرپور کارت قرمز نشان داد تا اعتراض های شدید کادر فنی استقلال را به همراه داشته باشد.قهرمانی که به گفته خودش گوش هایش خیلی تیز است مدعی شد که سیاوش وقتی در حال عبور از کنارش بوده به او توهین کرده است.این در حالی است که در آخرین دقایق بازی هم او با سرعت هر چه تمام تر به سمت نیمکت سایپایی ها رفت و با در آوردن کارت قرمز از جیبش ارشاد یوسفی را از روی نیمکت اخراج کرد.دلیل قهرمانی هم برای این اخراج کاملا مشخص بود؛توهین به داور!

۳:پرسپولیس و سپاهان؛نخستین سر بریدن سرخ ها در سال ۸۵
سال ۸۵ و مرحله نیمه نهایی جام حذفی.اشتباه محسن قهرمانی باعث شد تا سپاهانی ها پرسپولیس را شکست دهند و به فینال این جام برسند.در حالی که عقربه های ساعت،دقیقه ۸۴ مسابقه را نشان می دهد قهرمانی به نشان پنالتی در سوت خودش می دمد و سپاهانی ها را صاحب یک ضربه پنالتی می کند.گل شدن این ضربه آن هم در شرایطی که پرسپولیسی ها با یک گل از حریف خود جلو بودند ورق را در وقت های اضافه بر می گرداند و باعث می شود تا سپاهانی ها سه گل دیگر به پرسپولیس بزنند.
در برنامه ورزشی شبکه دوم همان سال قهرمانی و دنیزلی مهمان بودند که قهرمانی پس از حرف های دنیزلی و البته کلی طفره رفتن اشتباهش را پذیرفت.
۴:استقلال و ذوب آهن؛وقتی قهرمانی تیم اصفهانی را از کورس خارج کرد
لیگ برتر سال ۸۷٫ در این بازی استقلال و ذوب آهن مساوی بودند و بازی با هیجان خاصی در جریان بود.عیسی اندوی دروازه بان ذوبی ها روی یک صحنه توپ را در محوطه ۱۸ قدم در آغوش گرفت.او چند قدم با توپ حرکت می کند و …محسن قهرمانی وارد عمل می شود و خطای شش ثانیه دروازه بان را اعلام می کند.اتفاقی که اعتراض شدید ذوب آهنی ها را به همراه داشت.در هر صورت خطا اعلام شده بود و استقلالی ها همان توپ را وارد دروازه کردند!دقایقی بعد آبی ها گل دوم را هم به ذوب آهن زدند و تیم صدرنشین آن زمان را شکست دادند.مربی ذوبی ها پس از پایان بازی به قهرمانی لقب مخترع داد که همیشه چیزهای خاصی در قضاوت کردن دارد که مختص خودش است.

۵:مس کرمان و راه آهن؛نخستین محرومیت قهرمانی
لیگ برتر ۸۷ و اشتباه تاثیر گذار قهرمانی به ضرر راه آهنی ها.جدا از اینکه او یک پنالتی مشکوک را به ضرر راه آهنی ها گرفت در دقایق پایانی بازی وقتی بازیکنان راه آهن دروازه مس را به درستی باز کردند وبه گل رسیدند قهرمانی این گل را قبول نکرد.او بر این عقیده بود که بازیکنان راه آهن با خطا به گل رسیده اند.اشتباهی که در صحنه آهسته کاملا مشخص بود و باعث شد تا محسن قهرمانی از قضاوت کردن محروم شود.
۶:حاشیه ساز دربی گیلان در سال ۹۰؛ دومین محرومیت برای قهرمانی
دربی معروف گیلان و لب خوانی های عادل فردوسی پور! بازی کاملا از دست محسن قهرمانی در رفته بود.تماشاگران فحاشی می کردند و قهرمانی هم برای اینکه از آنها انتقام بگیرد خطا روی بازیکنان را نمی گرفت.این اتفاق تا جایی پیش رفت که بازیکنان از او سوال کردند چرا خطاها را نمی گیری؟که جواب قهرمانی این بود:«تا وقتی فحاشی کنند خطاها را نمی گیرم.»شاهکار فردوسی پور در برنامه نود پرده از مکالمات ردو بذل شده بین او و بازیکنان برداشت و باعث شد تا او برای دومین بار و به صورت موقت محروم شود.
۷:پرسپولیس و تراکتورسازی؛این بار به کام سرخ ها
لیگ برتر سیزدهم و بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی.اعلام ضربه پنالتی به نفع پرسپولیسی ها آن هم در صحنه ای که اصلا شبیه به پنالتی نبود.می توان گفت که سر تراکتوری ها را بریدند.البته این پنالتی تبدیل به گل نشد اما پرسپولیسی ها با تک گل سید صالحی موفق به شکست دادن تراکتورسازان شدند.پس از این قضاوت ضعیف قهرمانی برای ۴ هفته محروم شد تا شاید این محرومیت ها کمک بزرگی باشد برای اینکه او بتواند تصمیمات بهتری برای قضاوت در لیگ برتر بگیرد.
۸:پرسپولیس و سپاهان؛کار از بریدن سر گذشته است
همه تمام اتفاق هایی که در بازی دیشب دو تیم افتاد را دیده اند.همه کارشناس های داوری به غیر از علی خسروی بر این عقیده هستند که قهرمانی اشتباهی تاثیر گذار انجام داد.او حسینی را از زمین اخراج کرد ویک پنالتی را به سپاهانی ها داد تا طلایی پوشان با زدن یک گل دیگر در نیمه دوم؛آن هم در حالی که سرخ ها ۱۰ نفره بودند پرسپولیس را شکست بدهند.این اشتباه بزرگ او که از پایان بازی دو تیم سوژه بیشتر رسانه ها و مردم شده است بازار شکایت را داغ داغ کرده است.اظهارات پرسپولیسی ها علیه قهرمانی که او را متهم کرده اند زیر ذره بین کمیته داوران قرار گرفته و آنها عنوان کرده اند که هم با قهرمانی برخورد خواهند کرد و هم از علی دایی و رویانیان شکایت.



elias&eman بازدید : 34 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرآنلاین؛ ابتدا در خصوص اشتباه قهرمانی می گوید: «ما نود دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و نمی دانم بازیکن ما چه خطایی مرتکب شد که باید اخراج می شد.

واقعا پرسپولیس چه گناهی کرده که باید با ما این برخورد را کنند و چرا باید در شرایطی که بازیکن سپاهان خطا کرده است، میثم حسینی اخراج شود و ما از دقیقه ۲ با یک بازیکن کمتر بازی کنیم. آقای قهرمانی واقعا در فرم خوبی قرار نداشت و روز خوبی را پشت سر نگذاشت.»

او در ادامه حرف هایش در خصوص حرف های کرانچار تاکید می کند: «او در مصاحبه اش گفته که قانون همیشه باید اجرا شود و فرقی ندارد در چه دقیقه ای از بازی باشد. من هم باید بگویم که آقای کرانچار، تو خیال کردی کجا داری مربیگری می کنی؟ اینجا ایران است و همه فهم فوتبال دارند و شما نمی خواهد برای ما حرف از قانون بزنی و قانون را به ما یاد بدهی. در آن صحنه بازیکن شما خطا کرد و داور به شما هدیه داد و به اشتباه ما را ده نفره کرد.»

حسینی که از حرف های کرانچار به شدت ناراحت است می گوید: «آقای کرانچار اگر بازیکن ما به اشتباه اخراج نمی شد و اگر ۱۱ به ۱۱ بودیم به شما می فهماندیم فوتبال یعنی چه. در ضمن ما دنبال بهانه نیستیم و به جای اینکه در مورد این مسائل حرف بزنی بهتر است به بازیکنان سپاهان فوتبال و همچنین فیرپلی یاد بدهی. محمد رضا خلعتبری توپ را بیرون می زند ولی بازیکن شما فیرپلی را رعایت نمی کند.»

او در مورد ناراحتی دایی می گوید: «دایی حق دارد ناراحت باشد چون ما این بازی را به خاطر مسائل فنی نباختیم. ما یک هفته تمرین کردیم، زحمت کشیدیم و برای برد به اصفهان آمدیم ولی یک اشتباه همه چیز را به هم ریخت و این واقعا تاسف آور است. البته این باخت از یک جهت برای ما خوب شد و بازیکنان پرسپولیس حالا باید بدانند که افراد دیگری هم هستند که باید با آنها بجنگیم و فهمیدیم که فوتبال دیگر جنگ ۱۱ به ۱۱ نیست و باید با افراد دیگری هم بجنگیم.»



elias&eman بازدید : 54 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

شکست پرسپوليس 10 نفره مقابل سپاهان


تيم فوتبال سپاهان مقابل پرسپوليس 10 نفره به پيروزي رسيدند تا به رده دوم صعود کنند و سرخپوشان تهراني در جدول ليگ چهارم شوند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در آخرین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم سپاهان رفت.

علی دایی در این بازی از نیلسون ، بنگر ، سیدجلال و میثم حسینی ، حسین ماهینی ، کفشگری ، دهنوی ، خلعتبری ، صادقیان ، عالیشاه و سیدصالحی در ترکیب اصلی استفاده کرد. تنها تغییر پرسپولیس در ترکیب بازی کردن کفشگری به جای رضا حقیقی بازیکن محروم پرسپولیس بود ، ضمن اینکه محمد نوری به علت آسیب دیدگی این بازی را از دست داده بود.

بازی در شرایطی آغاز شد که اشتباه محسن قهرمانی داور بازی تمام معادلات این بازی جذاب و حساس را به هم ریخت ، قهرمانی که با اشتباهات خود در سال های اخیر به پرسپولیس لطمه زده در دقیقه 4 این بازی در شرایطی ضمن اعلام پنالتی به نفع تیم سپاهان اقدام به اخراج میثم حسینی بازیکن تیم پرسپولیس کرد که ابتدا بازیکن سپاهان روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و طبق نظر کارشناسان داوری داور می بایست خطا را به نفع پرسپولیس اعلام می کرد.

در این صحنه اشتباه قهرمانی به گونه ای بود که تمامی کارشناسان داوری از جمله محمد فنایی ، نصیرزاده ، رودنیل و پرویز سیار و علی خسروی اعلام داشتند خطا باید به نفع پرسپولیس اعلام می شد. چراکه ابتدا بازیکن سپاهان مرتکب خطا شده بود. 10 نفره شدن پرسپولیس معادلات بازی را به هم ریخت با این وجود تیم فوتبال پرسپولیس که 10 نفره ملوان را برده بود تا دقیقه 91 بازی گلی از تیم حریف دریافت نکرد و حتی می توانست در نیمه اول و دوم به گل برسد.

علی دایی در نیمه دوم با تعویض های خود سعی کرد جریان بازی را عوض کند اما 10 نفره شدن پرسپولیس کار را سخت کرده بود با این وجود بازیکنان پرسپولیس با توانی مضاعف مقابل تیم سپاهان ایستادگی کرده و حتی به رغم 10 نفره بودن بهتر از حریف ظاهر شدند. پرسپولیس در شرایطی که می توانست جایگاه خود را در بالای جدول رده بندی مستحکم تر کند اسیر اشتباه داوری شد و سه امتیاز حساس این بازی را از دست داد.

پرسپولیس در شرایطی دراین دیدار مغلوب اشتباه داور شد که در فصل گذشته نیز چهار بازیکن پرسپولیس به طرز عجیبی دچار سرگیجه شده بودند و حالت عادی نداشتند . محسن قهرمانی که اشتباهات عجیب و غریب او به ضرر پرسپولیس در دیدار دربی برگشت سال گذشته منجر به تساوی بازی شده بود در این بازی با اشتباه بزرگ خود مانع از تداوم پیروزی های پرسپولیس شد . در دربی فصل گذشته و به اعتقاد سه کارشناس داوری یعنی دکتر سیار ،علی خسروی و نوذر رودنیل محسن قهرمانی سه پنالتی پرسپولیس را دیدار مقابل استقلال نادیده گرفت. در نیمه نهایی جام حذفی سال 85 نیز قهرمانی با اعلام یک پنالتی اشتباه به نفع تیم سپاهان پرسپولیس را از رسیدن به فینال و قهرمانی محروم کرد.

در دقیقه 92 بازی جهان عالیان بازیکن تیم سپاهان روی ضدحمله با نیلسون تک به تک شد و دروازه پرسپولیس را باز کرد. این در شرایطی بود که جهان عالیان در یک صحنه دیگر نیز با عدم رعایت بازی جوانمردانه سعی در باز کردن دروازه پرسپولیس داشت. گل اول تیم سپاهان را هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

علی دایی در نیمه دوم هادی نوروزی را به جای قاسم دهنوی ، یونس شاکری را به جای پیام صادقیان و رضا نورمحمدی را به جای سیدصالحی به بازی فرستاد و در نهایت بازی با نتیجه ٢بر ٠ به سود سپاهان به پایان رسید.

elias&eman بازدید : 54 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از برتری تیم استقلال مقابل بوریرام و راهیابی این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با اعضای این تیم تماس تلفنی گرفت و این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

رویانیان در این تماس با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال و برخی دیگر از اعضای فنی و بازیکنان تیم صحبت کرده و به آنها راهیابی به جمع ۴ تیم برتر آسیا را تبریک گفته است.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 522
  • بازدید کلی : 15,394