loading...
perspolis82

elias&eman بازدید : 59 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

رضا حقیقی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.



اخیرا در محافل مختلف عنوان می‌شود که پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه خوب نتیجه نمی‌گیرد و بازیکنان این تیم نمی‌توانند در خارج از خانه پیروز باشند. می‌خواهیم مقابل صبا ثابت کنیم که این طور نیست و ما چه میهمان باشیم و چه میزبان شرایط خوبی خواهیم داشت.

وی در واکنش به این مساله که پرسپولیس تا به حال در قم برنده نبوده است، تاکید کرد: مطمئن باشید می‌توانیم این طلسم را بشکنیم. البته باید بگویم من ۳،۴ بازی از صبا را دیده‌ام و می‌دانم که بازیکنان این تیم بسیار خوب هستند مخصوصا در خط جلو که شرایط خوبی دارند و مقابل آنها بازی کردن کار ساده‌ای نیست اما ما هم نباید امتیاز از دست بدهیم. حداقل نباید بازنده بازی باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در نتیجه‌گیری داخل و خارج خانه دچار نوسان است تصریح کرد: نمی‌دانم در این خصوص چه باید بگویم، فقط این را می‌دانم که مقابل سپاهان و سایپا مستحق باخت نبودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازنده شدیم. البته این موضوع را قبول دارم که شرایط‌مان در ورزشگاه آزادی بسیار بهتر از ورزشگاه‌های دیگر است.

حقیقی ضمن بیان این مساله که قهرمانی نیم‌فصل در فوتبال ایران ارزش چندانی ندارد، گفت: اگر تیمی در نیم فصل قهرمان بشود چیزی به آن نمی‌دهند. مهم این است که یک تیم در پایان فصل قهرمان شود. البته در اکثر مواقع تیم‌هایی که قهرمان نیم فصل می‌شوند در پایان فصل هم قهرمان لیگ شده‌اند اما همیشه هم این طور  نیست که برای قهرمانی در لیگ حتما باید قهرمان نیم فصل شد.

وی درباره علت عدم حضورش در بازی پرسپولیس با فجر سپاسی عنوان کرد: خوشبختانه از روزی که به پرسپولیس آمدم، هر زمانی که در لیست ۱۸ نفره بودم در ترکیب اصلی حضور داشتم و فقط مواقعی بیرون از ترکیب بودم که یا محروم بودم یا مصدوم. در همین فصل هم مقابل ملوان و نفت، مصدوم بودم و مقابل فولاد هم پس از بهبودی نسبی بازی کردم اما نمی‌دانم برای بازی با فجر چه اتفاقی افتاد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: فکر می‌کنم شیطنتی که در هفته گذشته برخی‌ها در مورد من انجام دادند در بازی نکردنم تاثیرگذار بود. طی هفته گذشته هر کجا که می‌رفتم باید توضیح می‌دادم که به خاطر عروسی برادرم از عمد ۳ اخطاره نشدم. البته باید بگویم به بازی نکردنم مقابل فجر هیچ اعتراضی ندارم و تلاش می‌کنم تا خیلی زودتر از آن چیزی که بقیه فکر می‌کنند به ترکیب اصلی برگردم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر؟ گفت: چه بگویم؟ شرایط امسالم بد نبوده انشاءالله که در بین بازیکنان ملی‌پوش حضور داشته باشم، البته اگر هم نباشم کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم و فقط برای تیم ملی دعا می‌کنم.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 15,405