loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 28 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

شاید من خودم خیلی حرف ها داشتم که بیان کنم اما ترجیح می دهم قبل از بازی حرف خاصی نزنم.اگر قسمت بود پس از بازی صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد:شخصا امیدوارم بازی با پرسپولیس،مسابقه خوبی شود و بتوانیم تماشاگران این بازی را چه در ورزشگاه و چه از طریق تلویزیون راضی کنیم.تیم ما هم با حضور جوانانش انگیزه های زیادی برای این مسابقه دارد و امیدواریم با دست پر از زمین خارج شویم.

نقی زاده درباره تقابل با تیم سابقش گفت:برای پرسپولیس و هوادارانش احترام فراوانی قائل هستم.روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم.

وی افزود:دلم برای همه بازیکنان تنگ شده اما حساب سید جلال حسینی،نیلسون و رضا حقیقی از بقیه جداست و واقعا برای دیدن آنها لحظه شماری می کنم.در این مدت یک بار هم با نیلسون تلفنی حرف زدم.او که فارسی یاد گرفته است یک دوست خوب برای من محسوب می شود و برایش احترام زیادی قائلم.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 679
  • بازدید کلی : 15,551