loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 48 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

بعد از انجام ۱۰ بازی برای پرسپولیس، قاسم دهنوی روبروی فجر در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت تا بازی هم تیمی های خود را از روی نیمکت تماشا کند. قاسم دهنوی درباره دلیل نیمکت نشینی اش می گوید:



« تغییر سیستم باعث شد بازی نکنم. علی آقا صلاح دانست که روش بازی را تغییر دهد و به همین خاطر از من استفاده نکرد. »

از دهنوی می پرسیم آیا با دایی صحبت کرده ای که می گوید:« برای چه باید با دایی حرف بزنم؟ نظر علی ْقا است و من جز احترام، نباید کار دیگری انجام دهم. هر وقت علی آقا صلاح دانست بازی می کنم، در غیر اینصورت تمرین می کنم و تلاش تا بتوانم نظر او را برای حضور در ترکیب جلب کنم. تا آخر فصل هم اگر بازی نکنم و روی نیمکت بنشینم اعتراض نمی کنم و حرفی هم نمی زنم. دوست ندارم برای پرسپولیس حاشیه درست شود. بچه ها مقابل فجر عالی کار کردند و ۳ امتیاز را گرفتند. امیدوارم مقابل صبا هم بتوانیم برنده شویم و از قم با دست پر برگردیم»

قاسم دهنوی فصل قبل همبازی سیدصالحی در تراکتورسازی بود. او درباره گل پرسپولیس به فجر می گوید:« سید واقعا بچه دلپاکی است. چون دلش پاک است موقعیت گیرش بیاید گل می زند. در تراکتور هم که بودیم اگر شرایط روحی روانی اش خوب بود همیشه گل می زد. مطمئن باشید توپ هایی که همه ، ۹۰ درصد فکر می کنند که گل نمی شود را سید گل می کند. او در تیمهای بزرگ بازی کرده و سالی ۱۰،۱۲ گل یا بیشتر زده. به نظر من سیدصالحی می تواند در تیم ملی هم بازی کند ، چون هنوز روی فرم است و خوب گل می زند»

دهنوی درباره شانس پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی می گوید:« خیلی شانس داریم. رویانیان هم تلاش می کند تا بهترین شرایط را برای پرسپولیس بوجود بیاورد.فقط اگر کمی ساپورت شویم و پول به باشگاه تزریق شود برایتان می نویسم که ما قهرمان لیگ می شویم. »



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 523
  • بازدید کلی : 15,395