loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 33 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

۲۷ شهریور ۱۳۹۲

 

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در بازی با گسترش فولاد یک بر صفر جلو نبودیم در نیمه دوم قدر فرصت هایمان را می دانستیمامید عالیشاه در گفت و گو با اوج، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: اوضاع خوبی داریم.

بازی های خوبی انجام می دهیم و همه چیز خوب می رود. امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم و به زودی به صدر جدول برسیم.

وی درباره دیدار با سپاهان عنوان کرد: بازی سختی با سپاهان داریم. مطمئنا سختی های این مسابقه بیشتر از سایر دیدارهایی است که تاکنون انجام داده ایم اما باید با قدرت در این مصاف دشوار ظاهر شویم و بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. تیم ما در فولادشهر باید دوندگی داشته باشد و بتواند مقابل سپاهان خوب کار کند.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه کارشناس برنامه نود دوشنبه شب گذشته عنوان کرد او در بازی با گسترش فولاد به خاطر تمارض باید اخطار می گرفته، تاکید کرد: ما آخر هم نفهمیدیم برای اینکه داور فکر نکند می خواهیم فریبش دهیم چه باید بکنیم. خود کارشناسان می گویند برای اینکه اخطار ندهند باید سریع بلند شویم اما حالا اینطور گفته اند. به هر حال باید بگویم من تمارض نکردم و در همان صحنه نیز سریعا از جایم بلند شدم.

عالیشاه ادامه داد: قبلا هم گفته ام. ترس زیادی از مصدومیت دارم و باز هم اگر ببینم دروازه بان یا مدافع حریف بد روی پایم می آید، می پرم و خودم را به زمین می زنم. واقعا دوست ندارم مصدوم شوم. در همان بازی با گسترش فولاد هم به ترکی گفتم  که به خدا قصد فریب دادنش را ندارم و اگر خودم را روی زمین می اندازم به خاطر مصدوم نشدن است. از طرفی این مساله دست خودم هم نیست و واقعا از مصدومیت می ترسم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه چرا پرسپولیس دربازی های گذشته کم گل زده است، عنوان کرد: شرایط بازی ها اینطور ایجاب می کند. شاید اگر در همین بازی با گسترش فولاد یک بر صفر جلو نبودیم در نیمه دوم قدر فرصت هایمان را می دانستیم و گل های بیشتری می زدیم.

وی درباره عملکرد خودش در پایان هفته نهم لیگ برتر عنوان کرد: من ۴ بازی برای پرسپولیس انجام داده ام و کمی زمان می خواهم تا در ترکیب تیم جابیفتم و بتوانم همان عالیشاه راه آهن شوم. قطعا در آینده بازی های بهتری را از من خواهید دید.

عالیشاه درباره اینکه می تواند با پیراهن شماره دو پرسپولیس که روزگاری بر تن مهدی مهدوی کیا بوده، خاطرات او را برای هواداران زنده کند، افزود: ابتدا جا دارد از آقا مهدی تشکر کنم که نسبت به من لطف داشته و در مصاحبه ای گفته من شایسته پوشیدن پیراهن شماره دو هستم. این پیراهن شخصیت دارد و باید بتوانم شخصیت آن را حفظ کنم. امیدوارم در این راه موفق باشم. البته مهدوی کیا را نمی توان با هیچکس مقایسه کرد و آقا مهدی را با من هم مقایسه نکنید. او تکرار نشدنی است.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 662
  • بازدید کلی : 15,534