loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 52 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

احسان حدادی که تنها ملی پوش دوومیدانی ایران در لیگ جهانی الماس است، در پایان این رقابت‌ها در ماده پرتاب دیسک توانست با کسب ۹ امتیاز به مقام چهارم برسد و در مجموع از عملکرد خودش با وجود مشکلات راضی است.

او از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد عدم پرداخت بخشی از قراردادش همچنان ناراحت است، اما می گوید دوست دارد این تیم در دربی ۷۷ روز جمعه برنده شود.

برنامه‌تان برای آینده چیست؟
فعلا قصد دارم مدتی در ایران استراحت کنم و تمریناتم را در اینجا انجام دهم.

سخت ترین مرحله دایموند لیگ کدام بود؟
مرحله آخری که در سوئیس برگزار شد، سخت ترین بود. همه پرتاب‌گران مطرح جهان حضور داشتند و یک رقابت تمام عیار و در حد المپیک بود. فکر می‌کنم خوب هم پرتاب کردم.

قصد نداری به آمریکا باز گردی؟
در حال حاضر چنین تصمیمی ندارم و شاید در آینده این اتفاق بیفتد.

از عملکرد خودت در سال ۲۰۱۳ راضی بودی؟
راضی بودن از عملکرد دو جنبه دارد. نخست اینکه تمام امکانات فراهم باشد و دیگر اینکه بدون مربی و امکانات مبارزه کنی. من به دلیل اینکه مربی نداشتم و تنهایی کار می‌کردم، از پرتاب‌هایی که داشتم راضی بودم. سال سختی بود و قول داده‌ام که دیگر انتقاد نکنم چون آقایان ناراحت می‌شوند.

وضعیت قرادادت با پرسپولیس به کجا رسید؟

قرارداد من خرداد با این باشگاه به پایان رسید اما دو عدد چک من هنوز وصول نشده است و نمی‌دانم رویانیان هم نمی‌خواهد در این مورد صحبت کند. من بدون قرارداد با پیراهن پرسپولیس در دو مسابقه لیگ الماس هم شرکت کردم. این کار درست نیست که روی قرادادی که می‌بندند، پایبند نیستند. برای یک باشگاه حرفه‌ای قشنگ نیست. من نمی‌خواهم در آستانه دربی چیزی بگویم که ۴۰ میلیون هوادار این تیم از دستم ناراحت شوند.

دربی فوتبالی روز جمعه را چطور پیش بینی می‌کنی؟

امیدوارم پرسپولیس پیروز شود تا شاید با این اتفاق خوب دوستان حقوق مرا هم بدهند !

 

*بانک ورزش



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 663
  • بازدید کلی : 15,535