loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 55 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که آدم تعجب می کند اما این واقعیت فوتبال ما است و همیشه اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ما را به سمت نابودی برده است.

خداداد عزیزی با اشاره به مشکلات داوری پرسپولیس و سپاهان در اصفهان معتقد است که حسین عسگری باید عوض شود چرا که افتضاحات داوری را نمی تواند جمع کند. حرف های او  را در زیر می خوانید:

 

در مورد اتفاقات داوری بازی پرسپولیس و سپاهان چه نظری دارید؟

ما نزدیک به صحنه نبودیم و حتماً محسن قهرمانی دلیلی برای اخراج بازیکن پرسپولیس داشت اما، با این اتفاق کلاً نتیجه بازی برگشت. من به علی دایی حق می دهم عصبانی باشد و اعتراض کند چون آن طور که ما از تلویزیون دیدیم اتفاقی نیفتاد که بازیکن پرسپولیس اخراج شود البته باز هم باید از خود قهرمانی بپرسید که چرا چنین تصمیمی گرفت.

علی دایی بعد از این مسابقه اعلام کرد که شماره حساب قهرمانی را ندارد و رویانیان هم مدعی شده که فصل قبل یکی از داوران ۶۰ میلیون تومان از او خواسته تا بازی را برای پرسپولیس درآورد. واقعاً چنین اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد؟

در فوتبال ما همه جور اتفاقی می افتد. اتفاقاتی می افتد که آدم تعجب می کند. البته اینها مسائلی نیست که بگوییم هست یا نیست؟ اما اینکه داور را محکوم کنیم پول خواسته یا پول گرفته نیاز به اثبات دارد، آنچه که ما در بازی پرسپولیس دیدیم در محوطه جریمه تیم دایی اتفاقی نیفتاد و آن اخراج و پنالتی مشهود بود و صدای همه را درآورد. من به دایی حق می دهم اینگونه اعتراض کند وقتی تیمش تازه جان گرفته در بالای جدول رسیده، چنین اشتباهی را مرتکب می شود. با این اشتباه سر دایی را در اصفهان بُریدند و ممکن است با این ۳ امتیاز تیم او از آسیا دور شود. اعتقادم بر این است که اگر آن بازیکن پرسپولیس اخراج نمی شد، ممکن بود تیم دایی ۳ امتیاز را بگیرد. باشگاه ها اعتراض می کنند چون همین ۳ امتیازها یک تیم را از قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا دور می کند. پرسپولیس این همه هزینه کرده و با یک اشتباه دچار مشکل می شود و این درست نیست.

ببینید وضعیت چقدر خراب بوده که نصیرزاده می گوید: این اشتباه داوری نیست بلکه افتضاح داوری است. شما چه نظری دارید؟

من کارشناس داوری نیستم اما وقتی کارشناسان می گویند این اشتباه نبوده و افتضاح بوده، در این فدراسیون را تخته کنند. اینکه باز هم توجیه کنند اشتباه داوری جزئی از داوری است را قبول ندارم. داوران به چه قیمتی اشتباه می کنند اینکه یک تیم را نابود کنند؟ به نظر من این اشتباهات بزرگ تیم های ما را به سمت نابودی می برد.

کمیته داوران در این شرایط چه وظیفه ای دارد؟

صراحتاً باید بگویم رئیس دپارتمان داوری را باید عوض کنند. وقتی این افتضاح را نمی توانند جمع کنند باید بروند. عسگری نمی تواند و بلد نیست. حالا که او نمی تواند یک نفر دیگر را بگذارد. چه اجباری است او در کمیته داوران باشد. چرا تعارف دارند؟ آبرو و حیثیت فدراسیون دارد می رود چون این مسائل قبلاً در لیگ یک بود اما خدا را شکر دارد وارد لیگ برتر هم می شود.

ادامه این روند فوتبال ما را به کجا خواهد بُرد؟

هیچی از این اتفاقات در فوتبال ما همیشه می افتد و ما هم همیشه گفته ایم این راه به ترکستان می رود و باید سریع تر فکری به حالش بکند.

در مورد ابومسلم صحبت کنید. به نظر شما اتفاقاتی که پیرامون این تیم افتاده، حرفه ای است؟

همه جای دنیا فوتبال را به سمت خصوصی سازی می برند اما اینجا فوتبال را از بخش خصوصی می گیرند و به دولت می دهند. وفایی ۳ سال در ابومسلم هزینه کرده اما تیم را از وی می گیرند و به تربیت بدنی استان می دهند جالب اینکه خودشان مربی گذاشته اند و یک نفر را معرفی کرده اند که تیم را اداره کند اما آن شخص پولی را ندارد که برای ابومسلم هزینه کند. به نظر من اینها فقط یک بازی است. چون می خواستند تیم را خودشان بگیرند. وزارت ورزش تیم را در اختیار تربیت بدنی استان قرار داده و آنها تیم را در اختیار یک شخص دیگری قرار دادند که دقیقاً برخلاف قوانین AFC و فیفا است. من به وفایی گفتم مستندات خودش را ترجمه کند و با AFC هم صحبت کرده ام و مطمئناً این مستندات را به AFC می برم.از همین جا به کفاشیان می گویم این مسئله، دخالت دولت در فوتبال است و دولت نمی تواند در فوتبال دخالت کند. کفاشیان می داند این مسئله به تعلیق فوتبال ایران منجر می شود.

حرف خاصی اگر مانده بفرمایید.

به کفاشیان هشدار می دهم اتفاق خیلی بدی برای فوتبال ایران در حال رخ دادن است. این قضیه دارد باب می شود که اداره کل تربیت بدنی استان ها کمیسیون ماده ۵ تشکیل می دهند که رئیس آن همان رئیس اداره کل تربیت بدنی استان است. آقایان جلسه می گذارند و می گویند مدیر فلان باشگاه صلاحیت تیمداری ندارد و طبق کمیسیون ماده ۵ تیم را در اختیار شخص دیگری قرار می دهند. الان این اتفاق برای ابومسلم افتاده و فردا برای ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و… می افتد و این اتفاق خوشایندی برای فوتبال ما نیست.

 



elias&eman بازدید : 39 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

علی پروین  با اشاره به دیدار پرسپولیس – سپاهان افزود: داور بازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطای بازیکن سپاهان که با فن کمر و زیر یک خم،

 

باعث سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس شد را ندید و لحظه آخر که بازیکن پرسپولیس روی بازیکن سپاهان خطا کرد را دید. راستش را بخواهید وقتی داور به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز نشان داد و اعلام پنالتی کرد، مانده بودم داور چه چیز اعلام کرده است؟! طوری تعجب کرده بودم که از اطرافیان سوال کردم که آیا آنها متوجه موضوعی شده‌اند؟! از اینکه چرا داور چنین تصمیمی گرفته است و کل بازی را به هم ریخت به شدت ناراحت بودم تا اینکه صحنه آهسته پخش شد و معلوم شد این بازیکن سپاهان بود که اول خطایی آشکار انجام داد. در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. داور مرتکب اشتباه بزرگی شد.

پروین تصریح کرد: اگر بازیکنی در دقایق ابتدایی خطای محرز کرده باشد داور می‌تواند تصمیم به اخراج بگیرد اما یک اشتباه بزرگ در دقایق ابتدایی آن هم در چنین دیدار مهمی، بحث برانگیز می‌شود. با این وجود بازیکنان پرسپولیس با اینکه ۱۰ نفره شدند و تمرکزشان بر هم خورد، خیلی خوب عمل کردند. آنها بیش از ۸۵ دقیقه ۱۰ نفره نه تنها گلی نخوردند بلکه می‌توانستند گل هم بزنند. من به بازیکنان پرسپولیس آفرین می‌گویم که اینگونه با تمام وجود بازی و تلاش کردند و نتیجه را برگرداندند. طبیعی است پرسپولیس که سراسر حمله بود در آخرین لحظات یک گل خورد ولی ما باید بازی را اینطور تصور کنیم که پرسپولیس در زمین تیمی مثل سپاهان، ۱۰ نفره، برای ۸۵ دقیقه گلی دریافت نکرد و حریف را تحت فشار هم قرار داد.

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان با وجود آنکه پرسپولیس ۱۰ نفره شد، خوب بازی نکرد و معتقدم که اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد هرگز بازی را نمی‌باخت. بچه‌های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم وقتی در دقیقه چهارم بازی، ۱۰ نفره می‌شوی و پنالتی اشتباه به ضررت می‌گیرند، روح و روان تیم بر هم می‌ریزد و این مساله روی تمرکز بازیکنان اثر می‌گذارد. با این وجود بازیکنان پرسپولیس خوب بازی را اداره کردند. شاید هر تیم دیگری بود گل‌های بیشتری می‌خورد.

پروین در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره شکایت از داور چیست؟ افزود: بر فرض که شکایت کنیم، چه فایده‌ای دارد؟ فوقش داور را چند جلسه محروم می‌کنند، مگر نتیجه بر می‌گردد؟ در یک بازی حساس سه امتیاز از پرسپولیس گرفتند و سه امتیاز به رقیبش دادند. شکایت دردی را دوا نمی‌کند. فقط باید امیدوار باشیم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهات داوری روی ندهد. باید کاری کرد که پرسپولیس در بازی‌های بعدی اینطور از داوری ضربه نخورد وگرنه با شکایت، سه امتیاز بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: آقایان باید به بازیکنان، مربیان و مسوولان پرسپولیس حق بدهند که ناراحت و عصبانی باشند، هر کس جای اینها باشد از کوره در می‌رود. تازه فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی خیلی خودشان را کنترل کردند. داور باید دقت بیشتری می‌کرد. او اشتباه بزرگی کرد. او خطای آشکار سپاهان را ندید ولی خطای پرسپولیس را دید. نهایت این صحنه آن بود که داور باید به سود پرسپولیس اعلام خطا می‌کرد و به دو بازیکن اخطار می‌داد تا بازی را کنترل کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاقی است که افتاد. به نظرم با شکایت دردی دوا نمی‌شود. من در عوض می‌خواهم حرف دیگری بزنم. می‌خواهم بگویم تیم پرسپولیس امسال راه افتاده است. بچه‌ها دارند خوب بازی می‌کنند و انصافا خوب نتیجه می‌گیرند. ما ۱۰ نفره ملوان را می‌بریم. ۱۰ نفره، ۸۵ دقیقه مقابل سپاهان و در زمین خودش می‌ایستیم. اینها نکات مهمی است و نشان می‌دهد پرسپولیس تیم شده است. باید از این تیم حمایت کرد. من می‌گویم پیشکسوتان و هواداران باید بیایند و مثل کوه پشت تیم بایستند و از این تیم به خاطر دل هواداران حمایت کنند.

علی پروین در پایان افزود: به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس باید فراموش کنند در بازی با سپاهان به خاطر یک اتفاق چه شد. باید بروند و محکم کارشان را دنبال کنند. این تیم، تیم خوبی شده است. تیم یکدستی است که هم جوانان کارآمد دارد و هم با تجربه‌های خوب در آن بازی می‌کنند. باید سپاهان و اتفاقاتش را فراموش کرد و تمرکز را روی بازی‌های بعدی گذاشت. پرسپولیس امسال می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. برای بازی با سپاهان افسوس می‌خوریم ولی فکر و نظرمان ما باید روی بازی‌های بعد باشد، چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد و به امید خدا به موفقیت می‌رسیم.

 

elias&eman بازدید : 43 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

علیرضا امامی‌فر بازیکن اسبق پرسپولیس مسلما کریم انصاری‌فر خیلی بهتر از سیدمهدی سیدصالحی در پرسپولیس کار می‌کرد. علیرضا امامی‌فر پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران در مورد بازی پرسپولیس – فولاد سپاهان گفت:

داوری بازی کار خود را خوب انجام داده است ولی به طور مفصل باید از کارشناسان داوری سوال شود.

امامی‌فر افزود: بازیکنان پرسپولیس کار خود را خوب انجام ندادند ولی سعی خود را کردند در ضمن هر بازی ۵۰، ۵۰ است ۵۰ درصد بازی شانس است که سرخپوشان در بازی روز جمعه با سپاهان شانسی در بازی نیاوردند.

وی در مورد تعویض‌های دایی گفت: از تعویض‌های دایی نمی‌توان خرده گرفت زیرا فکر می‌کرده کارش درست است زیرا با این تعویض‌ها می‌خواست صد تاکتیک به سپاهان بزند و شاید اشتباه کرده باشد در گل دقایق آخری که پرسپولیس خورد دفاع جا ماند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد مقایسه‌ی فورواردهای فصل پیش پرسپولیس و حال حاضر این تیم گفت: مسلما انصاری فر خیلی بهتر بود ممکنه جور درنیامدن اخلاق این بازیکن با مسوولان پرسپولیس باعث جدایی این بازیکن از سرخپوشان شده باشد.



elias&eman بازدید : 25 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

 

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با تهیه فیلمی مستند از اشتباهات محسن قهرمانی در بازیهای خود، آن را در راستای اثبات ادعای خود برای فدراسیون فوتبال ارسال کند.

تجربه ثابت کرده که نامه های اعتراض باشگاه ها به اشتباهات داوری راه به جایی نمی برد، چرا که در غیر اینصورت پرسپولیس نباید با مشکلات داور رو به رو می شد.

پرسپولیسی ها قصد دارند شکایتی را علیه قهرمانی برای سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کنند، این درحالی است که شنیده می شود ، تهیه فیلمی مستند از اشتباهات داوری قهرمانی در بازیهای پرسپولیس هم در دستور کار قرار دارد.

اوج اعتراض های سرخپوشان به داوری قهرمانی در بازی دربی برگشت به سال قبل بر می گردد که قریب به اتفاق کارشناسان از نادیده گرفته شدن دو پنالتی و بعضی از آنها از دیده نشدن سه پنالتی برای سرخپوشان سخن گفتند.

اشتباه قهرمانی در بازی شب گذشته، همچنین پرسپولیس را به یاد بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان در زمان دوره اول سرمربیگری مصطفی دنیزلی انداخته است.

در آن دیدار پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بود که با اعلام یک پنالتی مشکوک در دقیقه ۸۰ توسط قهرمانی بازی به تساوی یک بر یک کشید و سپاهانی ها تیم درهم ریخته پرسپولیس که از مشکلات مالی به شدت رنج می برد و قبل از بازی در آن صحبت از اعتصاب بود در وقت اضافه ۴ بر یک شکست دادند.



elias&eman بازدید : 43 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)


۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

بنابر اعلام امیر مشیری مشاور مدیر عامل در امور بین‌الملل، حسین کنعانی پنجشنبه شب ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد و اقدامات برای صدور ITC وی نیز در حال انجام است.

پیش از این افشین اسماعیل‌زاده دیگر بازیکن پرسپولیس دو هفته قبل راهی پرتغال شده بود و آخرین مراحل صدور کارت بازی او در پرتغال در حال انجام است.

همچنین میلاد کمندانی هم با اخذ پاسپورتش منتظر صدور روادید است تا در روزهای آینده راهی پرتغال شده و به باشگاه بیرامار ملحق شود.



elias&eman بازدید : 34 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

همیشه از بازیکنان طلب کار است!طوری با آنها برخورد می کند که بارها اعتراض بازیکنان لیگ برتری را به همراه داشته است.داد زدن های بی مورد و خمی که به ابروهایش می اندازد همه برای این است که استرسی مضاعف را به بازیکنان وارد کند و برایشان خط و نشان بکشد که من داور هستم و حرف،حرف من.

اگر این برخوردها یکی دو مورد بود و گذرا شاید کسی روی آن زوم نمی کرد اما باید گفت که آقای قهرمانی؛ کسی از داد و فریاد نمی ترسد و ادبیات طلب کارانه شما که بارها مورد نقد قرار گرفته است ابزار خوبی نیست برای توی مشت گرفتن بازی! جالب اینجاست که در پس اشتباهات مکرر محسن قهرمانی اصراری نهفته است که دوست ندارد او حرفه داوری را ببوسد و بگذارد کنار.سوت های مشکل ساز،درگیری های لفظی با بازیکنان و از همه مهمتر داد و فریاد هایی که به عنوان قاضی سر بازیکنان می کشد دیگر روی اعصاب تلنگر می زند.تحمل کردن اخلاق تند آقای خاص داوران، دیگر به یک معضل تبدیل شده است و آمیخته شدن آن با اشتباهات فاحشی که در بازی تیم های بزرگ انجام می دهد شرایط را به گونه ای رقم زده است که باید گفت آقای قهرمانی بی خیال این فوتبال شوید و اگر این کار را نمی کنید حداقل دیگر برای استقلال و پرسپولیس سوت نزنید.این دو تیم حداقل ۴۰ میلیون هوادار دارند و تصمیم های اشتباه شما مثل مته ای است که مغز آنها را سوراخ می کند.
در زیر نگاهی می اندازیم به چند اشتباه تاثیر گذار محسن قهرمانی که در زمان خودش اعتراض های شدیدی را به همراه داشت.
۱:سایپا و استقلال؛وقتی محسن قهرمانی چهره شد
لیگ برتر سال ۸۲ و بازی استقلال با سایپا.محسن قهرمانی در حالی که چند متر با علیرضا نیکبخت واحدی فاصله دارد یک دفعه به سمت او بر می گردد و کارت قرمز را توی صورتش می گیرد.همه تعجب می کنند،اما تصمیمی که داور گرفته است دیگر برگشت ندارد.هواداران علیه او موضع می گیرند و جو ورزشگاه کاملا به هم می ریزد.چند روز بعد و در برنامه نود قهرمانی برای توجیه این اخراج نا بهنگام می گوید:«من شنیدم که نیکبخت فحاشی کرد و به همین دلیل او را از زمین اخراج کردم.»
۲:سایپا و استقلال و باز هم قهرمانی علیه آبی ها
لیگ برتر سال ۸۵٫دوباره محسن قهرمانی وظیفه قضاوت بازی استقلال و سایپا را بر عهده گرفت.دیداری حساس،آن هم به دلیل اینکه هر دو تیم در صدر جدول قرار داشتند.سایپایی ها یک گل به استقلال زده بودند و بازی در جریان بود که قهرمانی در سوتش دمید و بازی را متوقف کرد.او بدون اینکه درنگ کند به سیاوش اکبرپور کارت قرمز نشان داد تا اعتراض های شدید کادر فنی استقلال را به همراه داشته باشد.قهرمانی که به گفته خودش گوش هایش خیلی تیز است مدعی شد که سیاوش وقتی در حال عبور از کنارش بوده به او توهین کرده است.این در حالی است که در آخرین دقایق بازی هم او با سرعت هر چه تمام تر به سمت نیمکت سایپایی ها رفت و با در آوردن کارت قرمز از جیبش ارشاد یوسفی را از روی نیمکت اخراج کرد.دلیل قهرمانی هم برای این اخراج کاملا مشخص بود؛توهین به داور!

۳:پرسپولیس و سپاهان؛نخستین سر بریدن سرخ ها در سال ۸۵
سال ۸۵ و مرحله نیمه نهایی جام حذفی.اشتباه محسن قهرمانی باعث شد تا سپاهانی ها پرسپولیس را شکست دهند و به فینال این جام برسند.در حالی که عقربه های ساعت،دقیقه ۸۴ مسابقه را نشان می دهد قهرمانی به نشان پنالتی در سوت خودش می دمد و سپاهانی ها را صاحب یک ضربه پنالتی می کند.گل شدن این ضربه آن هم در شرایطی که پرسپولیسی ها با یک گل از حریف خود جلو بودند ورق را در وقت های اضافه بر می گرداند و باعث می شود تا سپاهانی ها سه گل دیگر به پرسپولیس بزنند.
در برنامه ورزشی شبکه دوم همان سال قهرمانی و دنیزلی مهمان بودند که قهرمانی پس از حرف های دنیزلی و البته کلی طفره رفتن اشتباهش را پذیرفت.
۴:استقلال و ذوب آهن؛وقتی قهرمانی تیم اصفهانی را از کورس خارج کرد
لیگ برتر سال ۸۷٫ در این بازی استقلال و ذوب آهن مساوی بودند و بازی با هیجان خاصی در جریان بود.عیسی اندوی دروازه بان ذوبی ها روی یک صحنه توپ را در محوطه ۱۸ قدم در آغوش گرفت.او چند قدم با توپ حرکت می کند و …محسن قهرمانی وارد عمل می شود و خطای شش ثانیه دروازه بان را اعلام می کند.اتفاقی که اعتراض شدید ذوب آهنی ها را به همراه داشت.در هر صورت خطا اعلام شده بود و استقلالی ها همان توپ را وارد دروازه کردند!دقایقی بعد آبی ها گل دوم را هم به ذوب آهن زدند و تیم صدرنشین آن زمان را شکست دادند.مربی ذوبی ها پس از پایان بازی به قهرمانی لقب مخترع داد که همیشه چیزهای خاصی در قضاوت کردن دارد که مختص خودش است.

۵:مس کرمان و راه آهن؛نخستین محرومیت قهرمانی
لیگ برتر ۸۷ و اشتباه تاثیر گذار قهرمانی به ضرر راه آهنی ها.جدا از اینکه او یک پنالتی مشکوک را به ضرر راه آهنی ها گرفت در دقایق پایانی بازی وقتی بازیکنان راه آهن دروازه مس را به درستی باز کردند وبه گل رسیدند قهرمانی این گل را قبول نکرد.او بر این عقیده بود که بازیکنان راه آهن با خطا به گل رسیده اند.اشتباهی که در صحنه آهسته کاملا مشخص بود و باعث شد تا محسن قهرمانی از قضاوت کردن محروم شود.
۶:حاشیه ساز دربی گیلان در سال ۹۰؛ دومین محرومیت برای قهرمانی
دربی معروف گیلان و لب خوانی های عادل فردوسی پور! بازی کاملا از دست محسن قهرمانی در رفته بود.تماشاگران فحاشی می کردند و قهرمانی هم برای اینکه از آنها انتقام بگیرد خطا روی بازیکنان را نمی گرفت.این اتفاق تا جایی پیش رفت که بازیکنان از او سوال کردند چرا خطاها را نمی گیری؟که جواب قهرمانی این بود:«تا وقتی فحاشی کنند خطاها را نمی گیرم.»شاهکار فردوسی پور در برنامه نود پرده از مکالمات ردو بذل شده بین او و بازیکنان برداشت و باعث شد تا او برای دومین بار و به صورت موقت محروم شود.
۷:پرسپولیس و تراکتورسازی؛این بار به کام سرخ ها
لیگ برتر سیزدهم و بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی.اعلام ضربه پنالتی به نفع پرسپولیسی ها آن هم در صحنه ای که اصلا شبیه به پنالتی نبود.می توان گفت که سر تراکتوری ها را بریدند.البته این پنالتی تبدیل به گل نشد اما پرسپولیسی ها با تک گل سید صالحی موفق به شکست دادن تراکتورسازان شدند.پس از این قضاوت ضعیف قهرمانی برای ۴ هفته محروم شد تا شاید این محرومیت ها کمک بزرگی باشد برای اینکه او بتواند تصمیمات بهتری برای قضاوت در لیگ برتر بگیرد.
۸:پرسپولیس و سپاهان؛کار از بریدن سر گذشته است
همه تمام اتفاق هایی که در بازی دیشب دو تیم افتاد را دیده اند.همه کارشناس های داوری به غیر از علی خسروی بر این عقیده هستند که قهرمانی اشتباهی تاثیر گذار انجام داد.او حسینی را از زمین اخراج کرد ویک پنالتی را به سپاهانی ها داد تا طلایی پوشان با زدن یک گل دیگر در نیمه دوم؛آن هم در حالی که سرخ ها ۱۰ نفره بودند پرسپولیس را شکست بدهند.این اشتباه بزرگ او که از پایان بازی دو تیم سوژه بیشتر رسانه ها و مردم شده است بازار شکایت را داغ داغ کرده است.اظهارات پرسپولیسی ها علیه قهرمانی که او را متهم کرده اند زیر ذره بین کمیته داوران قرار گرفته و آنها عنوان کرده اند که هم با قهرمانی برخورد خواهند کرد و هم از علی دایی و رویانیان شکایت.



elias&eman بازدید : 34 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

۳۰ شهریور ۱۳۹۲

 

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرآنلاین؛ ابتدا در خصوص اشتباه قهرمانی می گوید: «ما نود دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و نمی دانم بازیکن ما چه خطایی مرتکب شد که باید اخراج می شد.

واقعا پرسپولیس چه گناهی کرده که باید با ما این برخورد را کنند و چرا باید در شرایطی که بازیکن سپاهان خطا کرده است، میثم حسینی اخراج شود و ما از دقیقه ۲ با یک بازیکن کمتر بازی کنیم. آقای قهرمانی واقعا در فرم خوبی قرار نداشت و روز خوبی را پشت سر نگذاشت.»

او در ادامه حرف هایش در خصوص حرف های کرانچار تاکید می کند: «او در مصاحبه اش گفته که قانون همیشه باید اجرا شود و فرقی ندارد در چه دقیقه ای از بازی باشد. من هم باید بگویم که آقای کرانچار، تو خیال کردی کجا داری مربیگری می کنی؟ اینجا ایران است و همه فهم فوتبال دارند و شما نمی خواهد برای ما حرف از قانون بزنی و قانون را به ما یاد بدهی. در آن صحنه بازیکن شما خطا کرد و داور به شما هدیه داد و به اشتباه ما را ده نفره کرد.»

حسینی که از حرف های کرانچار به شدت ناراحت است می گوید: «آقای کرانچار اگر بازیکن ما به اشتباه اخراج نمی شد و اگر ۱۱ به ۱۱ بودیم به شما می فهماندیم فوتبال یعنی چه. در ضمن ما دنبال بهانه نیستیم و به جای اینکه در مورد این مسائل حرف بزنی بهتر است به بازیکنان سپاهان فوتبال و همچنین فیرپلی یاد بدهی. محمد رضا خلعتبری توپ را بیرون می زند ولی بازیکن شما فیرپلی را رعایت نمی کند.»

او در مورد ناراحتی دایی می گوید: «دایی حق دارد ناراحت باشد چون ما این بازی را به خاطر مسائل فنی نباختیم. ما یک هفته تمرین کردیم، زحمت کشیدیم و برای برد به اصفهان آمدیم ولی یک اشتباه همه چیز را به هم ریخت و این واقعا تاسف آور است. البته این باخت از یک جهت برای ما خوب شد و بازیکنان پرسپولیس حالا باید بدانند که افراد دیگری هم هستند که باید با آنها بجنگیم و فهمیدیم که فوتبال دیگر جنگ ۱۱ به ۱۱ نیست و باید با افراد دیگری هم بجنگیم.»



elias&eman بازدید : 54 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

شکست پرسپوليس 10 نفره مقابل سپاهان


تيم فوتبال سپاهان مقابل پرسپوليس 10 نفره به پيروزي رسيدند تا به رده دوم صعود کنند و سرخپوشان تهراني در جدول ليگ چهارم شوند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در آخرین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم سپاهان رفت.

علی دایی در این بازی از نیلسون ، بنگر ، سیدجلال و میثم حسینی ، حسین ماهینی ، کفشگری ، دهنوی ، خلعتبری ، صادقیان ، عالیشاه و سیدصالحی در ترکیب اصلی استفاده کرد. تنها تغییر پرسپولیس در ترکیب بازی کردن کفشگری به جای رضا حقیقی بازیکن محروم پرسپولیس بود ، ضمن اینکه محمد نوری به علت آسیب دیدگی این بازی را از دست داده بود.

بازی در شرایطی آغاز شد که اشتباه محسن قهرمانی داور بازی تمام معادلات این بازی جذاب و حساس را به هم ریخت ، قهرمانی که با اشتباهات خود در سال های اخیر به پرسپولیس لطمه زده در دقیقه 4 این بازی در شرایطی ضمن اعلام پنالتی به نفع تیم سپاهان اقدام به اخراج میثم حسینی بازیکن تیم پرسپولیس کرد که ابتدا بازیکن سپاهان روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و طبق نظر کارشناسان داوری داور می بایست خطا را به نفع پرسپولیس اعلام می کرد.

در این صحنه اشتباه قهرمانی به گونه ای بود که تمامی کارشناسان داوری از جمله محمد فنایی ، نصیرزاده ، رودنیل و پرویز سیار و علی خسروی اعلام داشتند خطا باید به نفع پرسپولیس اعلام می شد. چراکه ابتدا بازیکن سپاهان مرتکب خطا شده بود. 10 نفره شدن پرسپولیس معادلات بازی را به هم ریخت با این وجود تیم فوتبال پرسپولیس که 10 نفره ملوان را برده بود تا دقیقه 91 بازی گلی از تیم حریف دریافت نکرد و حتی می توانست در نیمه اول و دوم به گل برسد.

علی دایی در نیمه دوم با تعویض های خود سعی کرد جریان بازی را عوض کند اما 10 نفره شدن پرسپولیس کار را سخت کرده بود با این وجود بازیکنان پرسپولیس با توانی مضاعف مقابل تیم سپاهان ایستادگی کرده و حتی به رغم 10 نفره بودن بهتر از حریف ظاهر شدند. پرسپولیس در شرایطی که می توانست جایگاه خود را در بالای جدول رده بندی مستحکم تر کند اسیر اشتباه داوری شد و سه امتیاز حساس این بازی را از دست داد.

پرسپولیس در شرایطی دراین دیدار مغلوب اشتباه داور شد که در فصل گذشته نیز چهار بازیکن پرسپولیس به طرز عجیبی دچار سرگیجه شده بودند و حالت عادی نداشتند . محسن قهرمانی که اشتباهات عجیب و غریب او به ضرر پرسپولیس در دیدار دربی برگشت سال گذشته منجر به تساوی بازی شده بود در این بازی با اشتباه بزرگ خود مانع از تداوم پیروزی های پرسپولیس شد . در دربی فصل گذشته و به اعتقاد سه کارشناس داوری یعنی دکتر سیار ،علی خسروی و نوذر رودنیل محسن قهرمانی سه پنالتی پرسپولیس را دیدار مقابل استقلال نادیده گرفت. در نیمه نهایی جام حذفی سال 85 نیز قهرمانی با اعلام یک پنالتی اشتباه به نفع تیم سپاهان پرسپولیس را از رسیدن به فینال و قهرمانی محروم کرد.

در دقیقه 92 بازی جهان عالیان بازیکن تیم سپاهان روی ضدحمله با نیلسون تک به تک شد و دروازه پرسپولیس را باز کرد. این در شرایطی بود که جهان عالیان در یک صحنه دیگر نیز با عدم رعایت بازی جوانمردانه سعی در باز کردن دروازه پرسپولیس داشت. گل اول تیم سپاهان را هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

علی دایی در نیمه دوم هادی نوروزی را به جای قاسم دهنوی ، یونس شاکری را به جای پیام صادقیان و رضا نورمحمدی را به جای سیدصالحی به بازی فرستاد و در نهایت بازی با نتیجه ٢بر ٠ به سود سپاهان به پایان رسید.

elias&eman بازدید : 54 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از برتری تیم استقلال مقابل بوریرام و راهیابی این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با اعضای این تیم تماس تلفنی گرفت و این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

رویانیان در این تماس با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال و برخی دیگر از اعضای فنی و بازیکنان تیم صحبت کرده و به آنها راهیابی به جمع ۴ تیم برتر آسیا را تبریک گفته است.

 

elias&eman بازدید : 50 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

 پرسپولیسی ها دیگر از آب های اصفهان می ترسند. آنها بعد از بازی کمدی و اتفاقات عجیب بازی سال قبل شان با سپاهان در اصفهان ، چشم های شان ترسیده است و باز می ترسند در این شهر به تیر غیب دچار شوند.

این ترس را نه فقط در کادر فنی که حتی می توان میان بازیکنان تیم هم به وضوح دید. حسین ماهینی که این روزها کمتر فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرده یکی از آنهایی است که برای بازی با سپاهان یاد سال قبل که می افتد ، می ترسد!

او از بازی پیش رو با سپاهان برای خبرآنلاین می گوید ؛ مسابقه ای که حتی می تواند پرسپولیس راپس از ۱۰۵ هفته صدرنشین لیگ برتر کند؛« خدا را شکر تیمی شدیم که بعد از چند سال بازی هایش برای هواداران جذاب است و آنها از این روند راضی هستند. البته هنوز راهی طولانی در پیش داریم تا باعث دلگرمی شان بشویم اما با حضور علی دایی تمام تلاش بچه ها این است که خواسته های مربی خوب مان را انجام دهیم و به سوی موفقیت پیش برویم. حمایت بی دریغ مردم خوب مان هم کمک بزرگی است که می تواند پایانی شیرین را برای این فصل مان رقم بزند.»

او البته از روند جوانگرایی پرسپولیس هم به عنوان فاکتوری دیگر در بهبود روند حرکتی تیمش اسم می برد و می گوید:« به لطف علی آقا و اعتماد او ، بچه های جوان زیادی به تیم اضافه شدند . خیلی هم خوب با تاکتیک تیم اخت شده اند .در این چند هفته توانستیم فوتبال هایی را به نمایش بگذاریم که رضایت هواداران خوب مان را به همراه داشته باشد . البته مثلا ما چند تایی مان مدت ها کنار هم بازی کردیم. مثلا پیام صادقیان و عالی شاه به رغم جوانی از تیم ملی نوجوانان کنار هم بودند یا من سال ها در کنار خلعتبری بازی کردم. یا مثلا محسن بنگر و سید جلال سالهاست که با هم بازی می کنند و کلا ما زوج های خوبی در تیم مان داریم و در کار گروهی هم به یکدیگر نزدیک شدیم.»

او درباره نیمکت نشینی دو هفته ای اش قبل و در حین دربی هم می گوید:« مدتی مصدوم بودم برای همین هم دربی را از دست دادم اما هرچه کادرفنی تیم تصمیم بگیرد با جان و دل انجام می دهم. حتی نشستن روی نیمکت پرسپولیس و تیمی که علی دایی مربی آن است هم افتخار بزرگی محسوب می شود اما خودم دوست دارم بجنگم و شرایطم طوری باشد که مربیان راضی به استفاده از من باشند و بتوانم در زمین هم کار مثبتی برای پرسپولیس انجام بدهم.»

بازی با سپاهان و خاطره آن آب های مشکوک و … ماهینی می گوید:« فقط خدا کند دیگر برای هیچ تیمی آن اتفاقات نیفتد. من خیلی دوست ندارم درباره آن مسائل چیزی بگویم . امیدوارم دیگر اتفاق ناگواری برای مان نیفتد. من که برای آن بازی با خودم آب می برم!»



elias&eman بازدید : 40 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس نسبت به آنچه یک بام دو هوا در شهر نصف جهان خواند نسبت به وضعیت بلیت فروشی دیدار امشب این تیم برابر سپاهان اعتراض کرد.حسین فریدونی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:

وظیفه سازمانی بنده حمایت ازهواداران است. اما فارغ از این که این مسوولیت روی دوش بنده هست یا خیر امروز با اتفاق عجیبی در ورزشگاه فولادشهر مواجه شدیم. مسوولان هیات فوتبال استان اصفهان برای بازی با سپاهان دو نوع بلیت را بین هواداران توزیع کردند که یکی از آن‌ها چاپ امسال و مربوط به رقابت‌های فصل ۹۳-۹۲ است که در اختیار هواداران سپاهان قرار گرفته و یک بلیت هم باقیمانده از بلیت‌های فصل گذشته است که با چسب روی تاریخ آن‌ها پوشانده شده است.

وی افزود: مسوولان فوتبال استان اصفهان این بلیت‌ها را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دادند. به اعتقاد بنده این نوع بلیت فروشی زیبنده فوتبال اصفهان نیست و ما نه تنها این را یک توهین باشگاه پرسپولیس و هوادارانش می‌دانیم بلکه این یک توهین بزرگ به مردم و شهر اصفهان است.

رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با اشاره به ظرفیت ۱۲ هزار نفری ورزشگاه فولادشهر گفت: در حالی که باید براساس قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه هواداران پرسپولیس قرار گیرد تنها ۸۰۰ قطعه بلیت به هواداران اختصاص یافته که این نیز زیبنده است.

فریدونی در ادامه به نحوه بلیت فروشی هم اشاره داشت و گفت: براساس اعلام باشگاه سپاهان بلیت فروشی در روز قبل از بازی صورت گرفته اما در تماس‌هایی که امروز با نمایندگانمان در ورزشگاه فولادشهر داشتیم به ما گزارش دادند که بلیت‌های بازی در بازار سیاه تا ۴۰ هزار تومان هم فروخته می‌شود که این نیز یک تخلف است اگر قرار بوده بلیت فروشی تنها روز قبل از بازی انجام گیرد این بلیت‌هایی که امروز در بازار سیاه به فروش می رسد از کجا تهیه شده است این‌ها سوالاتی است که مطرح شده است. ضمن این که فکر نمی کنم برد و باخت هیچ یک از دو تیم در بازی امشب ربطی به ایجاد چنین مسائلی داشته باشد.



elias&eman بازدید : 42 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

حضور بازیکن جوان پرسپولیس در تیم بیرامار پرتغال منتفی شد. چندی پیش اعلام شد که سه بازیکن جوان پرسپولیس برای کسب تجربه به تیم بیرامار پرتغال خواهند پیوست.

 

کمندانی یکی از این سه بازیکن بود که نتوانست مشکل خروج از کشور خود را حل کند و در ایران ماندگار شد.
اخیرا باشگاه راه آهن مدعی شده بود که کمندانی با این تیم قرارداد داشته و نمی توانسته با پرسپولیس قرارداد ببنند و قرمزها نیز اعلام کردند این بازیکن را از مقاومت جذب کرده اند.
کمی بعد اعلام شد باشگاه مقاومت از راه آهن به خاطر قرارداد غیرقانونی با کمندانی شکایت کرده است.
این بازیکن پس از منتفی شدن سفر به پرتغال با پرسپولیس تمرین می کند.

 

elias&eman بازدید : 26 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

امید عالیشاه اخیرا مدعی شد که ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود با راه آهن را طلبکار است و مسئولان این باشگاه نیز پاسخگوی بدهی خود نیستند.

 

باشگاه راه آهن نیز با انتشار بیانه ای به این مصاحبه واکنش نشان داد و تاکید کرد قرارداد این بازیکن در شرایطی تمدید شد که مصدوم بود و هیچ باشگاهی حاضر به تمدید چنین قراردادی نبود. راه آهنی ها همچنین تاکید کرده اند عالیشاه به عنوان بازیکن زیر ۲۳ طبق قانون مکلف بوده ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش با پرسپولیس را به راه آهن پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.
یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع به نامه گفت: اختلاف عالیشاه با راه آهن مشکلی شخصی است و باشگاه پرسپولیس قصد ندارد به آن ورود کند.
وی افزود: جالب است که پس از دایی و کمندانی نوبت به بیانه های راه آهن در خصوص عالیشاه رسیده است و با این روند بعید نیست تا پایان فصل، برای تک تک بازیکنان ما بیانیه صادر کنند!


elias&eman بازدید : 30 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۲

 

هادی نوروزی در یکی از جلسات تمرینی اخیر پرسپولیس با یک هوادار منتقد به طور فیزیکی درگیر شد که ناراحتی هواداران حاضر در محل تمرین را به همراه داشت.

 

این اتفاق باعث شد مسئولان باشگاه از بررسی حرکت ناپسند نوروزی و تشکیل کمیته انضباطی خبر دهند.
پیش بینی می شد که نام این بازیکن برای دیدار با سپاهان در فهرست تیم قرار نگیرد و اعلام شد که قرمزها با ۱۹ بازیکن و در غیاب این مهاجم بداخلاق به اصفهان خواهند رفت اما در آخرین دقایق نام نوروزی نیز به فهرست مسافران اضافه شد.
باید دید علی دایی چه توجیهی برای قرار دادن نام نوروزی در فهرست ۲۰ نفره کاروان اعزامی پرسپولیس به اصفهان دارد.


elias&eman بازدید : 24 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۲

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کارهای سرعتی پرداختند.

 

در مرحله بعدی دو گروه حفظ توپ و تمرین گلزنی را در دستور کار خود قرار دادند و در مرحله آخر نیز در قالب دو تیم به فوتبال دست‌گرمی در زمین هندبالی پرداختند.

* در تمرین امروز کفشگری در ترکیب اصلی جایگزین رضا حقیقی شد. این بازیکن به دلیل سه کارته بودن در بازی جمعه غایب است.

* ۴۰ هوادار تمرین امروز را نظاره‌گر می‌کردند.

* شوت‌زنی و گلزنی‌های علی دایی در تمرین امروز باعث شد هواداران او را به شدت تشویق کنند.

* محمد نوری اختصاصی به دور زمین دوید. او اعلام کرد فعلا کمی از ناحیه کشاله درد دارد و به همین دلیل حضورش در بازی جمعه در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. البته حمید علی‌عسگر امروز اختصاصی به دور زمین دوید.

* گلزنی‌های سیدجلال حسینی باعث شد تا دایی او را بارها تشویق کند.

* کریم باقری نیز در تمرین امروز دقایقی پا به توپ شد.

* در هنگام حفظ توپ و پرسینگ اعضای تیم بنفش که شامل بازیکنان اصلی بود بارها به تذکرات دایی گوش نکردند و همین موضوع باعث شد دایی برای آنها جریمه در نظر بگیرد البته این بازیکنان سعی کردند از جریمه دایی فرار کنند ولی دایی آنها را نگه داشت و با سوت‌هایی که می‌زد جرائم بازیکنان را به دقت اجرا کرد.

* مهرداد کفشگری در حاشیه تمرین امروز دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد. این در شرایطی است که رضا حقیقی نیز برای بازی جمعه سه کارته است.

* تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پشت در‌های بسته برگزار شود.



elias&eman بازدید : 24 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۲

 

حمید علی‌عسکر، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم رهایی از بند مصدومیت اما با تشخیص پزشکان بازی مقابل سپاهان را از دست داد. قرار است عسگر از بازی مقابل فجرسپاسی استارت خود را برای همراهی پرسپولیس بزند.

 

همچنین پس از تمرین امروز پرسپولیس علی دایی و محمدرضا خلعتبری به مدت نیم ساعت به صورت اضافه به تمرینات ویژه شوت‌زنی به سمت دروازه از روی موانع پرداختند که در نوع خود جالب بود.

دایی در این رقابت انگیزه مضاعفی از خود نشان داد و در پایان مقابل خلعتبری به برتری رسید.



elias&eman بازدید : 18 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)


۲۷ شهریور ۱۳۹۲

 

سازمان لیگ اسامی محرومان هفته دهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

 

فولاد خوزستان: عبدالله کرمی

پرسپولیس: رضا حقیقی

استقلال خوزستان: حسین کعبی

گسترش فولاد تبریز: احمد کامدار

داماش گیلان: علیرضا نظیف‌کار، عبدالله مرغوب( مربی) با حکم کمیته انضباطی

استقلال: کریم بوستانی( مربی)

فجرسپاسی: داریوش صبوری ( مربی) با رای کمیته انضباطی

دیدارهای هفته دهم لیگ برتر روزی پنج‌شنبه، جمعه و یکشنبه برگزار می‌شود.



elias&eman بازدید : 33 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

۲۷ شهریور ۱۳۹۲

 

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در بازی با گسترش فولاد یک بر صفر جلو نبودیم در نیمه دوم قدر فرصت هایمان را می دانستیمامید عالیشاه در گفت و گو با اوج، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: اوضاع خوبی داریم.

بازی های خوبی انجام می دهیم و همه چیز خوب می رود. امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم و به زودی به صدر جدول برسیم.

وی درباره دیدار با سپاهان عنوان کرد: بازی سختی با سپاهان داریم. مطمئنا سختی های این مسابقه بیشتر از سایر دیدارهایی است که تاکنون انجام داده ایم اما باید با قدرت در این مصاف دشوار ظاهر شویم و بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. تیم ما در فولادشهر باید دوندگی داشته باشد و بتواند مقابل سپاهان خوب کار کند.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه کارشناس برنامه نود دوشنبه شب گذشته عنوان کرد او در بازی با گسترش فولاد به خاطر تمارض باید اخطار می گرفته، تاکید کرد: ما آخر هم نفهمیدیم برای اینکه داور فکر نکند می خواهیم فریبش دهیم چه باید بکنیم. خود کارشناسان می گویند برای اینکه اخطار ندهند باید سریع بلند شویم اما حالا اینطور گفته اند. به هر حال باید بگویم من تمارض نکردم و در همان صحنه نیز سریعا از جایم بلند شدم.

عالیشاه ادامه داد: قبلا هم گفته ام. ترس زیادی از مصدومیت دارم و باز هم اگر ببینم دروازه بان یا مدافع حریف بد روی پایم می آید، می پرم و خودم را به زمین می زنم. واقعا دوست ندارم مصدوم شوم. در همان بازی با گسترش فولاد هم به ترکی گفتم  که به خدا قصد فریب دادنش را ندارم و اگر خودم را روی زمین می اندازم به خاطر مصدوم نشدن است. از طرفی این مساله دست خودم هم نیست و واقعا از مصدومیت می ترسم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه چرا پرسپولیس دربازی های گذشته کم گل زده است، عنوان کرد: شرایط بازی ها اینطور ایجاب می کند. شاید اگر در همین بازی با گسترش فولاد یک بر صفر جلو نبودیم در نیمه دوم قدر فرصت هایمان را می دانستیم و گل های بیشتری می زدیم.

وی درباره عملکرد خودش در پایان هفته نهم لیگ برتر عنوان کرد: من ۴ بازی برای پرسپولیس انجام داده ام و کمی زمان می خواهم تا در ترکیب تیم جابیفتم و بتوانم همان عالیشاه راه آهن شوم. قطعا در آینده بازی های بهتری را از من خواهید دید.

عالیشاه درباره اینکه می تواند با پیراهن شماره دو پرسپولیس که روزگاری بر تن مهدی مهدوی کیا بوده، خاطرات او را برای هواداران زنده کند، افزود: ابتدا جا دارد از آقا مهدی تشکر کنم که نسبت به من لطف داشته و در مصاحبه ای گفته من شایسته پوشیدن پیراهن شماره دو هستم. این پیراهن شخصیت دارد و باید بتوانم شخصیت آن را حفظ کنم. امیدوارم در این راه موفق باشم. البته مهدوی کیا را نمی توان با هیچکس مقایسه کرد و آقا مهدی را با من هم مقایسه نکنید. او تکرار نشدنی است.



elias&eman بازدید : 19 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۲

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه در اصفهان و در مقابل سپاهان کار بسیار سختی خواهیم داشت، گفت: با توجه به بازی استقلال مقابل یک تیم خارجی نگاهمان باید به این تیم یک نگاه ملی باشد.

میثم حسینی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان با بیان این مطلب گفت: روز جمعه بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان خواهیم داشت. درست است که این تیم از ابتدای فصل نتایج همیشگی را کسب نکرده اما مطمئنا با توجه به شرایط میزبانی و حضور تماشاگران متعصبش به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار است تا هم شرایط خود را در جدول بهتر نموده و هم با پیروزی در مقابل ما نوار ناکامی هایش را قطع کند.

مدافع پرسپولیس شرایط تیم خود را مطلوب توصیف کرد و افزود: در طول هفته و پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد تمرینات خوبی را انجام دادیم و از هر حیث آماده این دیدار هستیم. می خواهیم با پیروزی در مقابل سپاهان موفقیت هایمان را تداوم بخشیم و برصدر جدول تکیه بزنیم.

مدافع پرسپولیس تقابل کرانچار و دایی را بسیار جذاب خواند و افزود: با توجه به اینکه هر دو از مربیان خوب و کاربلد هستند مطمئنا تقابل این دو بر روی نیمکت برای هواداران بسیار زیبا خواهد بود.

میثم حسینی با توجه به در پیش بودن دیدار دو تیم استقلال تهران و بویرام تایلند نیز گفت: به نظر من استقلال برنده این دیدار خواهد بود و می تواند جزو چهار تیم برتر آسیا باشد. استقلال با توجه به بازیکنان باتجربه ای که دارد پتانسیل این را دارد که در تایلند و حتی در شرایط بد آب و هوایی بویرام را حذف کند. نگاه ما باید به این بازی نگاه ملی باشد و باید همه ما رنگها را کنار گذاشته و برای موفقیت استقلال دعا کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از کادر فنی استقلال دارم می دانم که آنها بهترین چیدمان را در زمین انجام خواهند داد تا بتوانند با حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا حتی به دنبال قهرمانی نیز باشند.



elias&eman بازدید : 34 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

مروري بر بازي‌هاي هفته دهم ليگ برتر فوتبال


هفته دهم ليگ برتر فوتبال در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود و در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها سپاهان ميزبان پرسپوليس است.


ديدارهاي هفته دهم ليگ برتر در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه اين هفته برگزار مي‌شود. استقلال که امروز( چهارشنبه) در تايلند در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کند در صورت صعود به جمع چهار تيم برتر آسيا، در هفته دهم به ميدان نخواهد رفت و بايد در نيمه نهايي ليگ قهرمانان بازي کند.

به گزارش فارس، نگاهي به هفت ديدار اين هفته مي‌اندازيم:

سپاهان - پرسپوليس؛ مسابقه فينال گونه

اين بازي را مي‌توان يکي از ديدارهاي فينال گونه و جذاب ليگ برتر دانست. از نظر فني پرسپوليس نسبت به فصل گذشته بسيار قدرتمند‌تر و جوان‌تر شده است. سرمربي تيم هم علي دايي است. از سويي ديگر زلاتکو کرانچار مربي با تجربه‌اي است که تاکنون پنج مرتبه مقابل پرسپوليس قرار گرفته و دو برد، دو مساوي و يک باخت داشته است. او به خوبي پرسپوليس را مي‌شناسد. به ويژه اينکه خودش هم زماني در اين تيم مربيگري کرده است البته علي دايي پرسپوليس متفاوتي با حضور بازيکنان جوان و با انگيزه ساخته است.

سرخ‌پوشان در اين بازي محمد نوري کاپيتان اول خود را به احتمال فراوان به دليل مصدوميت و رضا حقيقي را به دليل محروميت در اختيار ندارند، البته حميد علي عسگر نيز با تشخيص کادر پزشکي نمي تواند براي تيم دايي به ميدان برود.

و در آن سوي ميدان هم شجاع خليل‌زاده مدافع سپاهاني‌ها شايد به دليل مصدوميت بازي نکند. سوکاي و محرم نويدکيا نيز به دليل مصدوميت کهنه‌شان نمي توانند زردپوشان اصفهاني را مقابل سرخ ها همراهي کنند، علاوه بر اين مجتبي جباري نيز به دليل بلاتکليف بودن شرايطش يکي ديگر از غايبان تيم سپاهان خواهد بود.

تقابل قاسم دهنوي هم با سپاهان جالب توجه است. او با اين تيم در تمرينات پيش فصل به اردوي خارج از کشور هم رفت ولي در نهايت به پرسپوليس آمد. رويارويي او با زرد پوشان اصفهاني و همچنين يادآوري آب هاي مشکوک فصل گذشته در اصفهان هم بيانگر حاشيه‌هاي زياد اين بازي هم خواهد بود. علي دايي و پرسپوليس در نصف جهان به دنبال 20 امتيازي شدن و صدرنشيني هستند و سپاهان هم که تلاش مي‌کند همچنان در کورس قهرماني بماند بايد سه امتياز اين بازي خانگي را بگيرد.

سرخ‌پوشان تهراني در صورت توقف فولاد مقابل سايپا مي‌توانند به صدر جدول برسند. آنها بهترين خط دفاع ليگ را تا هفته نهم در اختيار دارند از سويي ديگر محمد غلامي با 5 گل زده يکي از دو گلزن برتر ليگ سيزدهم در سپاهان حضور دارد و نبرد او با مدافعان پرسپوليس و نيلسون، درواز‌‌ه‌بان آماده برزيلي هم از نکات قابل توجه اين بازي است.

در سپاهان شاهد تغيير و تحول مديريتي هم بوده‌ايم و بايد ديد سپاهان بدون حضور عليرضا رحيمي مديرعامل سابق باشگاه چطور نتيجه مي‌گيرد؟

گسترش فولاد تبريز - ذوب آهن؛ دو تيم برد مي‌خواهند

گسترش فولاد هفته گذشته مقابل پرسپوليس شکست خورد و اکنون مي‌خواهد در خانه اين باخت را جبران کند اما ذوب آهن اصفهان با يک برد خوب مقابل استقلال روحيه گرفته است. البته مديرعامل باشگاه ذوب آهن هم تغيير کرده و سعيد آذري به اين باشگاه آمده و وعده بازگشت اين تيم به اوج را داده است. بنابراين به نظر مي‌رسد در اين بازي هم هر دو تيم براي برد به ميدان بروند. گسترش نمي‌خواهد در جدول ليگ از رده يازدهم پايين‌تر برود و ذوب آهن هم همچنان به رتبه‌هاي بالاتر از هشتمي چشم دارد.

داماش گيلان - تراکتورسازي؛ نبرد قرمز و آبي بدون جادوگر

تراکتورسازي هفته گذشته در خانه مقابل تيم ملوان دو امتياز حساس را از دست داد و اکنون بايد مقابل دومين نماينده گيلان و خارج از خانه بازي کند. داماش هم اين‌ روزها خوب نتيجه گرفته است بنابراين حريف آساني براي قرمز پوشان تبريزي نخواهد بود. آبي‌پوشان داماش مي‌خواهند در دومين ديدار متوالي خانگي خود هم به پيروزي برسند. نبرد قرمز و آبي در رشت ديدني است. تراکتورسازي علي کريمي را احتمالا به دليل مصدوميت در اختيار ندارد و غيبت جادوگر فوتبال مي‌تواند براي تراکتورسازي گران تمام شود.

نفت تهران - ملوان؛ گل‌محمدي در کورس قهرماني مي‌ماند؟

نفت تهران مي‌خواهد در اين ديدار خانگي به پيروزي برسد تا همچنان در کورس قهرماني باقي بماند. شاگردان يحيي گل‌محمدي هفته گذشته دو امتياز حساس را مقابل سايپا از دست داده‌اند و ديگر نمي‌خواهند امتياز از دست بدهند. ملوان هم که با کسر يک امتياز از سوي کميته انضباطي در رده سيزدهم جدول است اگر در اين بازي پيروز نشود ممکن است در جدول ليگ بازهم سقوط کند اتفاقي که ملواني‌ها اصلا دوست ندارند رخ بدهد. اين تيم در بيرون از خانه در اين فصل بهتر نتيجه گرفته است و شايد اين مرتبه هم در تهران بتواند سه امتياز شيرين بگيرد. بايد ديد ملوان روز جمعه کدام چهره خود را به نمايش مي‌گذارد تيمي دونده و با انگيزه يا تيمي که خيلي براي گرفتن امتياز تلاش نمي‌کند؟ جلال رافخايي مهاجم ملوان هم غايب بزرگ انزلي‌چي‌ها در اين بازي است.

فجرسپاسي - استقلال خوزستان؛ دومين ميزباني ياوري از ويسي!

اين بازي يک ويژگي جالب دارد. اينکه ياوري براي دومين مرتبه مقابل استقلال خوزستان در نيم فصل اول قرار مي‌گيرد. مرتبه اول ياوري با تيم مس در کرمان ميزبان استقلال خوزستان بود که آن بازي در هفته دوم ليگ با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد. اکنون ويسي دوباره بايد تيمش را مقابل کهن‌سال‌ترين و پرکارترين مربي ليگ به ميدان بفرستد و جالب است که بازهم تيم ياوري ميزبان است. ظاهرا ياوري از کرمان به شيراز آماده تا فجر را نجات بدهد و بايد ديد که او مي‌تواند از يکي از مربيان جوان بازهم امتياز بگيرد يا نه؟ ويسي هفته گذشته تيمش مقابل سپاهان شکست خورد تا شعار حيا کن و رهاکن را در اهواز بشنود البته باشگاه از اين مربي حمايت کرده است ولي او هم بايد نتيجه بگيرد. زيرا رده دوازدهمي براي استقلال خوزستان خطرناک است.

صباي قم - راه آهن؛ خداحافظي ابراهيم‌زاده با ليگ؟

منصور ابراهيم‌زاده در ليگ برتر اين فصل يک ناکام بزرگ بوده و برخلاف تصور همگان او نتوانست در راه آهن نتيجه بگيرد و شايد اگر در قم هم تيمش طعم شکست را بچشد خودش ديگر در راه آهن نماند و بعد از مدت‌ها موفقيت در ليگ برتر با تيم‌هاي ذوب آهن و نفت تهران او روي بد فوتبال را هم در مربيگري ببينيد. صباي قم براي جبران باخت هفته گذشته مقابل داماش به ميدان مي‌رود و مايلي‌کهن مي‌خواهد سه امتياز اين بازي را بگيرد. او در اين فصل سعي کرده کمتر به مسايل حاشيه‌اي بپردازد و تمام تمرکزش را بر روي تيمش گذاشته است. هرچند تلاش او نتيجه‌اي جز رده دهمي را براي صبا نداشته با اين حال تلاش مي‌کند تيمش را به رده بالاتر در جدول ليگ برساند. اگر او سه امتياز اين بازي را بگيرد در آن‌صورت شايد ابراهيم‌زاده با ليگ برتر سيزدهم وداع کند.

فولاد خوزستان - سايپا؛ صدرنشين مقابل تيم جوان و بي‌حاشيه

فولاد صدرنشين در اهواز از تيم جوان و منظم سايپا ميزباني مي‌کند. نارنجي‌پوشان کرجي که در اين فصل بدون حاشيه کار کرده‌اند نتايج خوبي گرفته‌اند تا نشان بدهند که مديران سايپا در ابتداي فصل با آگاهي و بينش فيرات را براي تيم‌ خود انتخاب کرده‌اند و برخي نقدها عليه اين باشگاه خيلي هم منصفانه نبوده است. فيرات اگر بتواند از فولاد امتياز بگيرد و يا اين تيم را شکست بدهد باعث خوشحالي پرسپوليس و علي دايي مي‌شود. البته اين مربي از سرخپوشان تهراني هم سه امتياز گرفته است. حسين فرکي هم مي‌داند مقابل چه تيمي بايد بازي کند بنابراين او شاگردانش را براي اين بازي کاملا از نظر ذهني آماده کرده است. فولاد هم تيمي جوان و منظم و بي‌حاشيه است که فوتبال زيبا و تماشاگر پسندي ارايه مي‌کند بنابراين بدون اغراق مي‌توان گفت که اين بازي از نظر فني يکي از بازي‌هاي زيباي اين هفته است.

آخرين ديدار هفته ليگ برتر نيز طبق برنامه قرار است روز يکشنبه بين دو تيم استقلال و مس کرمان برگزار شود که در صورت صعود استقلال اين بازي به زمان ديگري موکول مي‌شود.

 

elias&eman بازدید : 37 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تیم فوتبال پرسپولیس با گل محمدرضا خلعتبری برابر گسترش فولاد تبریز به برتری رسید.

تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 امروز در حضور 40 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با یک گل برابر میهمان خود به برتری رسیده و به رده دوم جدول صعود کردند.

 

تک گل پرسپولیس در این بازی را محمدرضا خلعتبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی پرسپولیس را امید عالیشاه گرفت و در پایان بهترن بازیکن زمین اعلام شد. در کنار وی فروزان دروازه بان گسترش فولاد به عنوان مرد اخلاق میدان انتخاب شد.

 

 گسترش فولاد نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و حملات زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما از موقعیت‌های گلش نتوانست استفاده کند. از دقیقه 70 به بعد پرسپولیس حملات خود را آغاز کرد که مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

محسن ترکی داور مسابقه به بهنام داداشوند، خالد شفیعی، احمد کامدار و ایمان موسوی از گسترش فولاد تبریز و محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این برد پرسپولیس 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و گسترش فولاد هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد. پیش از این دیدار پرسپولیس با 14 امتیاز در رده پنجم بود و با پیروزی در این بازی تا رده دوم صعود کرد. گسترش فولاد تبریز هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

با این برد پرسپولیس، تیم استقلال به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر در جدول لیگ برتر فولاد 19 امتیازی صدرنشین است. پرسپولیس با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازی 16 امتیازی سوم است.

آخرین دیدار هفته نیز فردا در ورزشگاه تختی تهران بین دو تیم نفت تهران و سایپا برگزار می‌شود.

از نکات قابل توجه در این بازی اینکه علی دایی در دقیقه 91 اولین تعویضش را انجام داد.

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، ‌ پیام صادقیان( از دقیقه 91 مهرداد  کفشگری)،  محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 94 یونس شاکری) و سیدمهدی سید صالحی.

سرمربی: علی دایی

 ترکیب گسترش فولاد تبریز:محسن فروزانی، خالد شفیعی، میثم نقی‌زاده، سیدایمان موسوی( از دقیقه 82 علی یونسی)، مهرداد بایرامی، بهنام داداشوند (از دقیقه 94 مهدی محمدپور)، سامان نریمان جهان، سعید مهدی‌پور، احمد کامدار( از دقیقه 50 دیگو چاواری)، سید امید نظامی‌پور و محمدرضا زینال خیری

سرمربی رسول خطیبی

 














 

 

elias&eman بازدید : 29 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۴ شهریور ۱۳۹۲

 

در مصاف جمعه شب سپاهان و پرسپولیس تعداد زیادی از بازیکنان داخل میدان را نفراتی تشکیل می دهند که سابقه بازی در تیم مقابل را داشته اند.

 

این مساله البته درمورد بازیکنان فعلی پرسپولیس بیشتر است چرا که ۷ بازیکن فعلی این  حداقل برای چند روز هم که شده(!) پیراهن سپاهان را  پوشیده اند.این مورد بخصوص البته فقط در مورد قاسم دهنوی صدق می کند که بعد از عقد قرارداد داخلی با سپاهان در ابتدای همین فصل  و حضور در اردوی سپاهانی ها در اسلوونی یکباره به ندای قلبش گوش داد و با چرخشی عجیب و بی سابقه (البته نه برای خودش)  پرسپولیسی شد.

به سبب همین اتفاق به نظر می رسد جمعه شب هواداران سپاهان در فولادشهر عرصه را برای او تنگ خواهند کرد .هر چند خود دهنوی با مصاحبه هایش درصدد تلطیف جو موجود بین خودش و هواداران سپاهان برآمده اما معلوم نیست که تماشاگران حاضر در بازی جمعه هم اینطور با صلح و صفا بخواهند که با او برخورد داشته باشند.

در کنار دهنوی ،محسن بنگر  هم می تواند سوژه دیگری برای هواداران سپاهان باشد کما اینکه فصل گذشته هم او شرایط سختی را در فولادشهر  و بازی با تیم سابقش تجربه کرد.

نفر سوم که نمی توان در مورد نحوه برخورد سپاهانی ها با او نظر قاطعی داد محمدرضا خلعتبری است که در این تیم آمار خوبی داشت اما به عجمان و سپس پرسپولیس پیوست.شاید اگر خلعتبری مستقیما به پرسپولیس رفته بود جمعه شب کار برایش سخت می شد اما حالا به نظر نمی رسد مشکلی بین او  و هواداران تیم سابقش باشد.

این مورد در خصوص سیدجلال حسینی هم صادق است و او پارسال هم راحت مقابل سپاهان و هوادارانش بازی کرد.

در تیم پرسپولیس سیدمهدی سیدصالحی ،محمد نوری و رضا محمدی هم سابقه بازی برای سپاهان را دارند اما نفر اول که در اصفهان مشکلی ندارد و دو نفر بعدی هم احتمالا در لیست ۱۸ نفره نخواهند بود.

در تیم اصفهانی هم  رحمان احمدی و شهاب گردان دو دروازه بان این تیم جمعا یک و نیم سال سابقه حضور در پرسپولیس را دارند که حضورشان در این بازی حساسیت برانگیز نیست.هادی عقیلی هم که فقط در تیم جوانان پرسپولیس بازی کرده و حالا یک عضو قدیمی و باتجربه سپاهان است  اما هر چقدر که هواداران پرس



elias&eman بازدید : 23 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۴ شهریور ۱۳۹۲

 

حمیدرضا علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس که فصل گذشته به طور قرضی به راه آهن رفت و همراه با دایی به پرسپولیس بازگشت، فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرده و با مصدومیت مواجه است.

 

وی در شرایطی کنار مانده که جوانان پرسپولیس خوش درخشیده اند و بعید به نظر می رسد وی بتواند با این همه مصدومیت، جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند.

جالب اینجاست که وی عقیده دارد شماره ۷ برایش خوش یمن نبوده و قصد تغییر شماره پیراهن خود را دارد.

وی تاکید کرده در سالهای اخیر این شماره برای بازیکنان دیگر نیز خوش یمن نبوده و از محمد پروین به عنوان نمونه نام برده است.



elias&eman بازدید : 46 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

۲۴ شهریور ۱۳۹۲

 

 رضا حقیقی به خاطر دریافت کارت زرد،‌ دیدار حساس با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر را از دست داد.این بازیکن که معمولا در مسابقات کنترل خوبی روی اعصاب خود ندارد، تا به حال چند کارت زرد به خاطر اعتراض دریافت کرده است.

 

دایی که حساب ویژه ای روی حقیقی برای بازی با سپاهان باز کرده بود، از دریافت کارت زرد کودکانه این بازیکن عصبانی و به وی معترض شد.



elias&eman بازدید : 26 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

ذوب‌آهن، بهترين تيم هفته

برترين‌هاي هفته نهم ليگ برتر


ذوب‌آهن با برتري مقابل استقلال به عنوان بهترين تيم هفته انتخاب شد.


هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با تساوي سايپا و نفت تهران و صدرنشيني فولاد خوزستان به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

ذوب آهن اصفهان 2 - استقلال صفر

گل‌ها: مهدي رجب زاده و قاسم حدادي فر

تراکتورسازي 2 - ملوان 2

گل ها: علي کريمي و کريم انصاري‌فرد براي تراکتورسازي - مهدي دغاغله و مازيار زارع براي ملوان

پرسپوليس يک - گسترش فولاد صفر

گل: محمدرضا خلعتبري از روي نقطه پنالتي

راه آهن صفر - فجرسپاسي صفر

مس کرمان 2 - فولاد خوزستان 2

گل‌ها: ادينيو (2 گل) براي مس - لوسيانو پريرا و سروش رفيعي براي فولاد

داماش 2 - صباي قم يک

گل‌ها: محمد مختاري و امين متوسل‌زاده براي داماش - مهدي مومني براي صبا

استقلال خوزستان صفر - سپاهان 2

گل‌ها: محمد غلامي و هادي عقيلي

نفت تهران صفر - سايپا صفر

**ترين‌هاي هفته نهم ليگ برتر:

در هفته نهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 16 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته از رقابت‌ها شاهد ميانگين 2 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته در دو ديدار که با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد، 4 گل به ثمر رسيد و دو ديدار هم بدون گل خاتمه يافت. نکته قابل توجه اينکه از اين لحاظ در هفته هشتم هم شاهد همين وضعيت بوديم با اين تفاوت که در هفته گذشته 15 گل به ثمر رسيد.

**بهترين تيم هفته: ذوب‌آهن

در هفته نهم رقابت‌‌ها پرسپوليس در خانه مقابل تيم سختکوش گسترش فولاد به برتري رسيد؛ داماش در شهر خود اولين پيروزي خانگي را کسب کرد و سپاهان هم در خانه دومين استقلال به دومين برد خارج از خانه رسيد اما عنوان بهترين تيم هفته به ذوب‌آهن تعلق مي‌گيرد که توانست با برتري مقابل استقلال آن هم در آستانه ديدار آسيايي اين تيم، خود را به جمع تيم‌هاي ميانه جدول نزديک کرده و به روزهاي پيش رو اميدوارتر شود.

**ناکام هفته: آبي‌ها!

در اين هفته هر دو استقلال ليگ برتر با نتايج مشابه از تيم‌‌هاي اصفهاني شکست خوردند و گسترش هم در تهران مغلوب پرسپوليس شد تا هفته نهم به کام تيم‌هاي آبي ليگ برتر نباشد.

نکته قابل توجه اينکه استقلال از زمان قطع همکاري با آل‌اشپورت و آغاز همکاري با توليدي مجيد، هنوز رنگ پيروزي را نديده و جالب اينکه گل هم نزده است تا قصه‌هاي مجيد براي اين تيم پرطرفدار پايتخت همچنان ادامه داشته باشد.

**بازيکن هفته: ادينيو

در هفته نهم چند بازيکن از جمله رجب زاده و تبريزي از ذوب‌آهن و غلامي از سپاهان و خلعتبري و سيد جلال حسيني از پرسپوليس بازي‌هاي قابل توجهي را از خود به نمايش گذاشتند اما ادينيو، هافبک کهنه‌کار مس که به تنهايي با زدن دو گل به فولاد تيمش را نسبت به روزهاي آينده اميدوار نگه داشت به عنوان بازيکن هفته انتخاب مي‌شود.

**سرمربي هفته: لوکا بوناچيچ

هفته نهم رقابت‌ها به کام اصفهاني‌ها بود. در اين هفته ذوب‌آهن و سپاهان با تفکرات سرمربيان خارجي خود 3 امتياز از دو استقلال ليگ گرفتند اما از آنجايي که کار ذوبي‌ها بزرگ‌تر بود، لوکا بوناچيچ به عنوان بهترين مربي هفته انتخاب مي‌شود.

**32 کارت زرد

هفته نهم هفته‌اي پرکارت بود به طوري که در 8 بازي اين هفته 32 بار کارت زرد از جيب داوران خارج شد تا شاهد 4 کارت زرد در هر مسابقه باشيم. با اين حال کارت قرمزي از جيب داوران در اين هفته خارج نشد.

**تعداد تماشاگران هفته: 75 هزار نفر

در هفته‌اي که سپري شد تنها 75 هزار نفر از مسابقات ديدن کردند تا ميانگين کمتر از 10 هزار نفر براي هر مسابقه به ثبت برسد. در اين هفته ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش پرتماشاگرترين مسابقه بود.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته نهم:

5 گل: رضا نوروزي - محمد غلامي(سپاهان)

4 گل: رضا عنايتي(صباي قم) - مهرداد بايرامي (گسترش فولاد) - لوسيانو پريرا (فولاد) - مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن)

 

elias&eman بازدید : 35 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۴ شهریور ۱۳۹۲

 

مسئولان پرسپولیس در فصل جاری رابطه بسیار خوبی با سران باشگاه راه آهن(سورینت) برقرار کرده و همکاری های خوبی داشتند.

 

راه آهنی ها ابتدا با حضور علی دایی در پرسپولیس موافقت کردند و در ادامه نیز در پروژه هایی مثل هواپیمای اختصاصی و شبکه ماهواره ای به پرسپولیس کمک ویژه ای داشتند تا همه از ارتباط تنگاتنگ این دو باشگاه صحبت کنند.

اخیرا اما روابط دو باشگاه تیره شده است؛ راه آهنی ها به خاطر یک بازیکن که با تیم پرتغالی بیرامار قرارداد بسته(کمندانی) بحث شکایت از پرسپولیس را مطرح کردند و به همین دلیل مسئولان دو باشگاه بارها علیه یکدیگر بیانیه صادر کرده و مصاحبه کردند.



elias&eman بازدید : 29 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

با وجود مانور روزنامه های  ورزشی روی لغو دو بازی مد نظر باشگاه پرسپولیس جهت خداحافظی رسمی ستاره های سابق این تیم  اما مدیر روابط عمومی این باشگاه تاکید  می کند هیچ کدام از این بازی ها لغو نشده و امکان برگزاری آنها پا بر جاست.

 

حسین قدوسی می گوید:« در آخرین مکاتبه ای که  باشگاه هامبورگ با ما داشته  این باشگاه آلمانی اعلام کرده ما آماده توافق هستیم و آمادگی انجام این بازی را داریم.متن نامه آخر باشگاه هامبورگ که حدود دو هفته است به دست ما رسیده  حاوی این نکته است  اما موضوع اصلی همان توافق است که فعلا صورت نگرفته چون ما نمی خواهیم  این بازی برای باشگاه پرسپولیس هزینه بر باشد.»
از قدوسی درباره بازی با میلان  و تیمی که قرار است رودرری پرسپولیس قرار بگیرد می پرسیم که جواب می دهد:« این تیم  متشکل از ستاره های سابق  میلان خواهد بود اما نام بازیکنانش فعلا مشخص نیست و در صورتی که توافق صورت گیرند میلانی ها برای ما لیست بازیکنان شان را می فرستند.»
به نظر می رسد بعد از حضور فرانکو باره سی در ایران  و سفر محمد رویانیان به ایتالیا و دیدار با گالیانی حداقل می توان روی بازی دوم امیدوار بود  و بعید نیست در صورت توافق نهایی خود باره سی هم یکی از ستاره هایی باشد که  در  این دیدار به میدان خواهد رفت.


elias&eman بازدید : 34 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی برای پیام صادقیان خوشحال شدم که بهترین بازیکن دربی شد. امید عالیشاه در گفت و گو با اوج، اظهارداشت: در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی داشته ایم و آماده بازی با گسترش فولاد هستیم.

فکر می کنم با حضور پرشور هوادارانمان بتوانیم این تیم را هم مثل فولاد در آزادی شکست دهیم.

وی درباره وضعیت خود افزود: بعد از اینکه دربی را به دلیل اخراج شدن از دست دادم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. الان هم آماده بازی کردن هستم و انگیزه زیادی هم دارم اما همه چیز بستگی به نظر علی دایی دارد.

عالیشاه با تکذیب نقل قولی که از وی در رسانه ها مطرح شده بود، ادامه داد: برایم عجیب بود که برخی رسانه ها نقل قولی را از قول من مطرح کرده بودند که من اصلا آن را نگفته بودم. من هرگز نگفتم اگر در دربی بازی می کردم گره بازی را باز می کردم. من اصلا بلد نیستم اینطور حرف بزنم و ادعا کنم. یک فوتبالیست باید حرفهایش را در زمین بزند نه در رسانه ها. من دوست ندارم روبروی همبازیانم قرار بگیرم و امیدوارم هواداران پرسپولیس هم بدانند که من این حرفها را نزدم.

وی درخصوص دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش تیم جوان و دونده ای است. این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام وجود بازی می کنیم تا ۳ امتیاز را بگیریم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

عالیشاه درباره انتخاب پیام صادقیان به عنوان بهترین بازیکن دربی ۷۷ خاطرنشان کرد: خیلی برای پیام صادقیان خوشحال شدم که بهترین بازیکن دربی شد. در دربی همه با استرس زیادی بازی می کنند اما واقعا پیام خیلی خوب بود. من هم منتظر دربی برگشت می مانم و امیدوارم در آن بازی جبران غیبتم را بکنم.



elias&eman بازدید : 46 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد در فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم میلاد کمندانی، بازیکن جوان مقاومت مذاکره کرد و قراردادی پنج ساله به امضا رساند.

توجه ویژه به تیم‌های پایه و کشف استعداد، یکی از اتفاقات بزرگی است که این روزها در راه آهن سورینت رخ می‌دهد. باشگاه سورینت به عنوان یک باشگاه خصوصی، به همان اندازه که به تیم بزرگسالان خود اهمیت می‌دهد، همان‌قدر هم تیم‌های پایه خود را زیرنظر داشته و به این تیم‌ها اهمیت می‌دهد.

راه‌آهن سورینت و استعدادیاب‌های این تیم خصوصی، جدا از بازیکن سازی، چشم‌های تیزبین خود را به کار می‌اندازند تا استعدادهای فوتبال پایه را به خدمت بگیرند و در راه شکوفایی استعدادشان تلاش کنند. در فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم بود که راه‌آهن سورینت با میلاد کمندانی، بازیکن جوان مقاومت مذاکره کرد و قراردادی پنج ساله به امضا رساند. چند روز بعد، از باشگاه مقاومت خبر رسید که او با این باشگاه قرارداد دارد. راه‌آهن سورینت با حسن‌نیت، اعلام کرد که اگر او به مقاومت برگردد و در ترکیب این تیم به میدان برود، در خصوص قرارداد منعقده با وی هیچگونه اقدام انضباطی انجام نخواهد داد و اگر کمندانی بخواهد در تیمی دیگری غیر از مقاومت توپ بزند قطعا شکایت خواهیم کرد.

در واقع راه‌آهن سورینت تنها به این دلیل رضایت کمندانی را داد که او به مقاومت برگردد و این شرط را پیش روی او قرار داد. راه‌آهن سورینت اما قرارداد کمندانی را نگه داشت برای روز مبادا، برای روزی که شاید احتیاج باشد. در اتفاقی عجیب، میلاد کمندانی، همان بازیکنی که قرار بود به مقاومت بازگردد، پیراهن پرسپولیس را پوشید و توسط مسئولان این تیم به لیگ پرتغال و باشگاه بیرامار ترانسفر شد. باشگاه راه‌آهن سورینت، حق خود دانست که به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کند اما انگار این شکایت به مذاق دوستان پرسپولیسی خوش نیامده.

پرسپولیسی‌ها معتقدند، راه‌آهن سورینت با این شکایت، قصد معروف شدن دارد. این در حالی است که باشگاه راه‌آهن سورینت از این انتقال و ترانسفر بازیکن ایرانی به اروپا خوشحال است اما این را حق خود می‌داند که کمندانی، به قرارداد پنج ساله خود با این تیم پایبند باشد و همانطور که تعهد کرده بود جز مقاومت در هیچ تیم دیگری بازی نکند.

هدف باشگاه راه‌آهن سورینت، دفاع از حق و حقوقی است که پایمال شده. شکایت به منظور کسب شهرت نیست بلکه به دلیل اجرای قانون و مقررات فوتبال ایران است. راه آهن سورینت به باشگاه پرسپولیس، طرفداران و پیشکسوتان این تیم احترام خاصی قائل است اما اطلاع از قوانین، می تواند مانعی باشد برای وقوع این اتفاقات.

ای کاش یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای انجام مصاحبه‌های عجیب و خارج از عرف، کمی هم اطلاعات خود را بالا ببرد و دنبال صحبت‌های غیرفوتبالی نباشد. امیدواریم باشگاه های دیگر به ویژه باشگاه های بزرگ فوتبال کشور، هم مثل راه‌آهن سورینت به تیم‌های پایه خود اهمیت بدهند و فقط دنبال محصولات دیگر تیم‌ها نباشند و یا با محصولات پایه باشگاه‌های دیگر تیمی به نام خود تشکیل نداده و در تورنمنت‌های بین المللی از جمله شرق آسیا شرکت نکنند. مطمئنا شکایت از بازیکن خاطی  پیگیری خواهد شد تا راه آهن سورینت به حق خود برسد، هر چند که باشگاه از ترانسفر جوانی ایرانی به فوتبال اروپا خوشحال است و سرمست.



تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 525
  • بازدید کلی : 15,397