loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 49 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

استقلال-پرسپوليس، ساعت 18 و 50 دقيقه، ورزشگاه آزادي

عليرضا فغاني – رضا سخندان – رسول فروغي – يدالله جهانبازي – داور ذخيره : بابک داوري - ناظر: اسماعيل صفيري – ناظر ويژه: فريدون اصفهانيان

elias&eman بازدید : 30 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۳ شهریور ۱۳۹۲

khalatbari

 

مسئولان باشگاه عجمان پس از پیگیری‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند ITC خلعتبری امروز یا فردا به تهران می‌رسد.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای گرفتن ITC محمدرضا خلعتبری با مسئولان باشگاه عجمان و فدراسیون فوتبال امارات تماس‌هایی را امروز برقرار کردند که در نهایت عجمانی‌ها به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که ITC خلعتبری امروز یا فردا به تهران خواهد رسید و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

گفتنی است عجمانی‌ها از طریق فدراسیون فوتبال امارات نیز پیگیری صدور ITCخلعتبری بودند.



elias&eman بازدید : 28 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۳ شهریور ۱۳۹۲

رضا حقیقی

 

 

بازیکن پرسپولیس پیش از برگزاری دربی ۷۷ از روحیه خوب شاگردان دایی قبل از این مسابقه صحبت کرد.


همچنین رضا حقیقی هافبک پرسپولیس درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی ۷۷ اظهار داشت: کسی که این بازی را پیش‌بینی کند تجربه ندارد، چون دربی نگاه نمی‌کند پرسپولیس و استقلال کجای جدول هستند یا بازی قبل‌شان را با چه نتیجه‌ای پشت سر گذاشتند.

وی گفت: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است و شور و اشتیاق خاصی بین بازیکنان برای بازی جمعه وجود دارد. این شور و اشتیاق باعث می‌شود همه برای برد به زمین برویم. فقط امیدوارم بدشانسی سراغ ما نیاید تا برنده بازی شویم.

 

elias&eman بازدید : 30 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۴ شهریور ۱۳۹۲

derbi2

 

سرمربی تیم استقلال  بیست و دومین بار در دوران مربی‌گری‌اش مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

امیر قلعه نوعی  اولین بار در جام حذفی فصل‌۸۰ با برق تهران مقابل پرسپولیس قرار گرفت که آن بازی را ۳-۲ باخت.

وی در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر با تیم استقلال اهواز ۲-یک مغلوب پرسپولیس شد.

قلعه نوعی در فصل‌۸۹ و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با سپاهان در ضربات پنالتی به پرسپولیس باخت.

وی در مجموع ۲۱ بار رویارویی با پرسپولیس(۲ بار در جام حذفی و ۱۹ بار در لیگ برتر) با تیم‌های برق تهران، استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتورسای تبریز ۷ برد و‌۱۲ تساوی و‌۲ باخت به دست آورده است.

مصطفی دنیزلی، حمید استیلی، علی دایی، زلاتکو کرانچار، علی پروین، راینر سوبل و وینگو بگوویچ مربیان شکست خورده پرسپولیس مقابل قلعه‌نوعی در‌۱۰ سال اخیر هستند.

تقابل قلعه نوعی با آری هان، افشین قطبی، نلو وینگادا، مانوئل ژوزه و یحیی گل‌محمدی هم برنده نداشت.

فارس نیوز



elias&eman بازدید : 34 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۴ شهریور ۱۳۹۲

khalatbari2

 

خلعتبری یک مصدومیت جزئی هم داشت که طبق گفته های خودش این مصدومیت برطرف شده و فقط ITC اش مانده تا مقابل استقلال بتواند بازی کند.

 

به بهانه حضور احتمالی خلعتبری در دربی ۷۷ کارنامۀ این بازیکن را مقابل استقلال شرح می دهیم.محمد رضا خلعتبری با حضورش درتیم های شموشک، ابومسلم، ذوب آهن، سپاهان تا الان چندین بار رو در روی استقلال قرار گرفته و در این مدت فقط توانسته ۳ بار دروازۀ استقلال را در رقابتهای لیگ برتر باز کند.خلعتبری اولین بار با پیراهن شموشک در لیگ هفتم موفق شد دروازۀ تیم استقلال را باز کند و زمینه ساز شکست ۲ بر ۱ تیم پیروز کریمی شود بعد از آن خلتعبری در لیگ نهم توانست دروازۀ استقلال را باز کند و موجب پیروزی ذوب آهن مقابل استقلال شود.

این مهاجم مازندرانی در لیگ دهم هم توانست روند خوبش را مقابل استقلال ادامه دهد و این بار در تهران دروازۀ استقلال را در ورزشگاه آزادی باز کند تا ذوب آهن برندۀ این بازی شود.

خلعتبری علاوه بر گلهایی که به استقلال در لیگ برتر زده است در جام حذفی نیز موفق به باز کردن دروازه ی این تیم شده است.

این بازیکن سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی به مهدی رحمتی گل زد تا بازهم نقشی در شکست دوباره ی استقلال داشته باشد.

نکته ی جالب در این میان شکست استقلال در بازیهایی است که خلعتبری موفق شده دروازه ی این تیم را باز کند و حالا باید دید در دربی پیش رو می تواند یکبار دیگر دروازه ی آبی پوشان را باز کند یا نه؟!

گفتنی است: خلعتبری با این که هنوز حضورش در دربی حتمی نشده اما از الآن برای استقلال کری خوانی می کند.

وی در مصاحبه هایش مطرح کرده اگر در این بازی حضور داشته باشم در ۵ دقیقه اول مسابقه دروازه ی رحمتی را باز خواهم کرد.

همچنین خلعتبری پیش از این که برای استقلالی ها گربه سیاه باشد برای پرسپولیسی ها این لقب را یدک می کشید چرا که کارنامه ی گل زنی وی مقابل پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها است.

گفتنی است: هافبک جدید پرسپولیس اگر مقابل استقلال گل بزند تعداد گل هایش را به این تیم در لیگ برتر به عدد ۴ می رساند.



elias&eman بازدید : 52 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۴ شهریور ۱۳۹۲

khalatbari2

 

  محمدرضا خلعتبری از امارات رسید تا مهاجم قرمزپوشان بتوان مقابل استقلال به میدان برود.


پس از تلاش‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس بالاخره ITC محمدرضا خلعتبری مهاجم قرمزپوشان به تهران رسید و این بازیکن برای بازی فردا مقابل استقلال مشکلی ندارد.



elias&eman بازدید : 46 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۴ شهریور ۱۳۹۲

صادقيان

 

چه استرسی؟ اصلا چرا باید استرس داشته باشم؟فقط می خواهم یک فوتبال ناب به نمایش بگذارم تا در یاد هواداران پرسپولیس بماند.


پیام صادقیان انگیزه بالایی برای درخشش در دربی دارد.مهاجم ۲۱ ساله پرسپولیس که جزو بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می شود درباره اولین تجربه حضور در دربی تهران می گوید:« بارها در دربی اصفهان به میدان رفته ام اما دربی تهران چیز دیگری است. تا به حال در دربی تهران نبودم اما شنیده ام که خیلی حساس است و البته خیلی وقتها جذاب. امیدوارم که این بازی خوب و زیبا از آب در بیاید  و تماشاگران از تماشای یک بازی قشنگ لذت ببرند. از همه مهمتر اینکه بازی گل داشته باشد تا هواداران از تماشای یک بازی سرد و بدون گل کسل نشوند»

از صادقیان می پرسیم برای این بازی استرس نداری که در جواب می گوید:« چه استرسی؟ اصلا چرا باید استرس داشته باشم؟فقط می خواهم یک فوتبال ناب به نمایش بگذارم تا در یاد هواداران پرسپولیس بماند. می دانم که انتظارات از من بالا رفته اما انشالله که بتوانم این انتظارات را در زمین برآورده کنم و مهره تاثیرگذاری برای پرسپولیس باشم»

صادقیان برای استقلالی ها کری نمی خواهند، حد اقل در مصاحبه:« استقلال یک تیم پرمهره و قوی است اما ما هم پرسپولیس هستیم. یک بازی سخت را پیش رو داریم اما نمی خواهیم در مصاحبه برای استقلالی ها کری بخوانیم. به شخصه در زمین برای استقلال کری می خوانم و امیدوارم که بتوانم روز سختی را برای مدافعان این تیم رقم بزنم»

صادقیان درباره رویارویی با مدافعان استقلال می گوید:« روبروی مدافعان استقلال خیلی بازی کردم. در مقابل آنها هم موفق بودم و برخی وقتها هم ناموففق. کلا مدافعان استقلال باتجربه هستند اما غیرقابل نفوذ نیستند. اصلا هیچ مدافعی وجود ندارد که عیر قابل نفوذ باشد. مدافعان استقلال را هم می شود دریبل زد و از آنها عبور کرد. من هم امیدوارم این کار را انجام بدهم و هم خودم گل بزنم و هم یک پاس گل به خلعتبری بدهم»

اگر صادقیان گل بزند به چه کسی تقدیمش می کند؟ او می گوید:« گل بزنم خیلی خوب می شود. اگر گل بزنم آن را فقط به مادرم تقدیم می کنم»



elias&eman بازدید : 25 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدون خلعتبری هم حریف استقلال در دربی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تمرینات با نشاط و با انگیزه‌ای که داریم آماده بازی روز جمعه هستیم. ما بسیار سرحال و قبراق تمرین کردیم و خوشبختانه همه چیز برای یک بازی خوب مهیا است. متأسفانه ما یک محروم برای بازی روز جمعه داریم که نمی‌دانم چرا این فرد را اینطور محروم کردند.

وی افزود: منظور من امید عالیشاه است که به او خیلی تند تند کارت دادند و دلیلش را نمی‌دانم. من از این برخوردها بسیار ناراحتم و دلیلش را اصلاً‌ نمی‌دانم ولی بقیه بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی هستند و مشکل خاصی ندارند.

رویانیان در مورد خلعتبری نیز گفت: خوشبختانه این بازیکن تمرینات خود را با ما آغاز کرده و مجوز بازی او را باید علی دایی صادر کند. از لحاظ کارهای مجوز بازی نیز ایشان همه کارهای نهایی‌اش را انجام داده اما می‌دانم خیلی‌ها دوست دارند که خلعتبری بازی نکند. شاید باورتان نشود خیلی‌ها فقط شعار دادند و گفتند که باید در این زمینه عرق ملی داشته باشیم اما همه فقط شعار دادند و همه دوست داشتند یک اتفاقی برای خلعتبری بیافتد که به پرسپولیس نیاید. من فقط برای این عزیزان متأسفم، برای باشگاهی که هواداران‌شان ارزش آنهاست اما خودشان را طوری دیگر فریب می‌دهند و دست به هر کاری می‌زنند و آنقدر تماس می‌گیرند به خارج و داخل آب که یک بازیکن برای تیم حریف بازی نکند.

وی یادآور شد: متأسفانه کارهایی داخلی و خارجی کردند تا خلعتبری ضربه بخورد. منظور از این کارشان را نمی‌دانم، رضایتنامه او صادر شده و فدراسیون فوتبال امارات نیز اقدامات لازم را انجام داده اما متأسفانه شرایط تمام دنیا با ایران فرق دارد و همه در ایران می‌خواهند دیگری موفق نشود.

رویانیان درباره نگرانی هواداران نیز گفت: من نگران نیستم که خلعتبری بازی کند یا خیر. ما 25 سرباز داریم که همین‌ها حریف استقلال هستند، خلعتبری بیاید بهتر، اگر نشد هیچ مشکلی نداریم. مگر در هفت هفته گذشته خلعتبری را داشتیم؟ ما در هفته هشتم باید مقابل استقلال قرار بگیریم و نمی‌دانستیم آیا او را در اختیار داریم یا خیر، بالاخره جور شد که خلعتبری آمد حالا شاید او یک هفته دیگر بازی کند و یا دو هفته دیگر بازی کند آقایان هرچه دوست دارند بزنند تا او بازی نکند. ما مشکلی در این زمینه نداریم چون هدف آنها کاملاً مشخص است. باید ببینیم زمین و زمان در این‌باره چه می‌گویند.

رویانیان درباره کری‌هایی که بین پرسپولیس و استقلال پیش آمده یادآور شد: اینها مسائلی طبیعی است یکسری کری‌خوانی‌ها قبل از دربی همیشه هست و مشکلی نیست. اگر این کری‌‌خوانی‌ها نباشد، شماها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌ها چه کاری انجام دهند، من نمی‌دانم، پس این کری‌خوانی‌ها به نفع شما هم هست.

رویانیان ادامه داد: ما سه بازیکن را به پرتغال فرستادیم و کار بزرگی بود، این بازیکنان قرارداد بسته‌اند و قطعاً‌ آینده درخشانی دارند. امروز عکس اسماعیل‌زاده با بیرامار را دیدید و قطعاً‌ نفرات بعدی هم می‌روند. امکان دارد این بازیکنان ترانسفر شوند یا برگردند. سن بازیکنان ما زیر 21 سال است اما تجربه بازی در بزرگسالان را دارند.

رویانیان در پایان درباره نارحتی برخی بازیکنان از حضور خلعتبری در پرسپولیس نیز گفت: اصلاً‌ اینطور نیست همه با خلعتبری از تیم ملی، باشگاه‌ها و حتی در ذوب‌آهن رفیق هستند. اتفاقاً باورتان نمی‌شود همه به من زنگ می‌زدند و می‌گفتند خلعتبری را زودتر به پرسپولیس بیار. مازندرانی‌ها همه دوست داشتنی هستند، ان‌شاءالله ما به دنبال کسب سهمیه هستیم.

elias&eman بازدید : 31 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

رضا امیری صاحب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها که اهل خوزستان است در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وی به عنوان دومین خیر که به پرسپولیسی‌ها برای آمدن خلعتبری کمک کرد، رونمایی شد

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه پس از حسین هدایتی محمد رویانیان اعلام کرد که روز چهارشنبه از دومین خیر پرسپولیس که بابت حضور خلعتبری در جمع سرخپوشان دست به جیب شد رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا حقیقی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از برد مقابل فولاد در بهترین شرایط ممکنه قرار داریم و به دنبال گرفتن سه امتیاز بازی جمعه هستیم.

وی افزود: در فوتبال هیچوقت نتایج قابل پیش‌بینی نیست. چون فوتبال بالا و پایین دارد اما می‌خواهیم با یک بازی خوب به بالای جدول برویم تا به هواداران هدیه بدهیم. انگیزه لازم در تیم وجود دارد و امیدوارم که به هدف‌مان برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در دربی‌ها هم روی نیمکت بودم و هم در ترکیب اصلی، تیمی موفق خواهد شد که صد درصد تمرکزش در زمین اجرا شود تا راحت‌تر دروازه حریف را باز کند.

*خیر پرسپولیس در تمرین امروز رونمایی شد

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه پس از حسین هدایتی محمد رویانیان اعلام کرد که روز چهارشنبه از دومین خیر پرسپولیس که بابت حضور خلعتبری در جمع سرخپوشان دست به جیب شد رونمایی می‌شود.

از همین رو رضا امیری صاحب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها که اهل خوزستان است در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وی به عنوان دومین خیر که به پرسپولیسی‌ها برای آمدن خلعتبری کمک کرد، رونمایی شد

elias&eman بازدید : 34 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 http://www.newfun.ir/wp-content/up/2011/09/300947_orig.jpgNewFun.ir_.jpg

به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حضور محمد رویانیان و مارکار آقاجانیان همراه شد.

پیام صادقیان که روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود، با تلاش‌های کادر پزشکی پرسپولیس مشکلی ندارد و امروز در تمرین‌های گروهی این تیم هم شرکت کرد.

مهرداد پولادی که از روز گذشته در تمرین‌های پرسپولیس حضور یافته، امروز هم فیزیوتراپی کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اواسط تمرین وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

حدود 150 تا 200 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که علاوه بر تشویق بازیکنان و علی دایی، با سر دادن شعار 6 تایی‌ها خواستار پیروزی بر استقلال شدند.

حفظ توپ، فوتبال تحت فشار و پاسکاری کوتاه مهم‌ترین بخش تمرین تاکتیکی سرخ‌پوشان بود.

مارکار آقاجانیان دستیار سرمربی تیم ملی هم در این تمرین حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر کار بازیکنان سرخ‌پوش شد.

محمدرضا خلعتبری هم که روز گذشته به همراه پزشک تیم تمرین‌های اختصاصی خود را انجام داد، امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد تا هواداران به حضور او در داربی 77 امیدوارتر شوند.

elias&eman بازدید : 21 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

derbi2

 

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی ۱۵/۶/۹۲ راس ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که عنایت‌اله دهمیانی به عنوان ناظر انضباطی در این دیدار حضور دارد.

همچنین روزبه وثوق احمدی نیز به عنوان ناظر نامحسوس برای این دیدار از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است و اسماعیل حسن‌زاده نیز به عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی در ورزشگاه آزادی حضور خواهد داشت.



elias&eman بازدید : 23 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

 

 

صحبت های پزشک پرسپولیسی ها در مورد رفع مصدومیت خلعتبری، ماهینی و رضایی و مشکوک بودن وضعیت پیام صادقیان باعث به وجود آمدن نوعی نگرانی در دل هواداران و حتی بازیکنان این تیم شد.
منابع غیر رسمی اما نزدیک به تیم پرسپولیس معتقد است که این نگرانی ها بی مورد است، چرا که تورم تنها مشکل پای آسیب دیده صادقیان است که پزشکان امیدوارند طی امروز و فردا برطرف شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد  هم آنها راه حل دیگری در دستور کار خود قرار خواهند داد.

اگر تورم پای صادقیان تا فردا بهتر نشود، پزشک سرخ ها تزریق آمپول را برای این بازیکن تجویز خواهد کرد که به طور  حتم مثمر ثمر واقع خواهد شد.



elias&eman بازدید : 65 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 تصوير خبر

حمید علی‌عسگر به دلیل شکستگی دست بازی با استقلال را از دست داد.
حمید علی‌عسگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه دست دچار شکستگی شد. از همین رو این بازیکن به دلیل اینکه دست خود را گچ گرفته بازی با استقلال را از دست داد. وی باید 10 روز دیگر دستش در گچ باشد تا تکلیفش برای بازی‌های بعدی مشخص شود.

elias&eman بازدید : 33 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

برنامه نود ١٣٩٢/٠٦/١١    سوال:نتیجه بازی استقلال-پرسپولیس؟

١.برد استقلال       ٣٧%

٢.مساوی            ١٢%

٣.برد پرسپولیس   ٥١%

 

این نتیجه پیام کوتاه در هر برنامه ای از قرن بووووووووووق همین جوری بوده و هستخنده خخخخخخخخخخ

elias&eman بازدید : 53 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

  تمرینات پرسپولیس از امروز پشت درهای بسته

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK] به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق اطلاع مسوولان تیم، تمرینات پرسپولیس که در مجموعه درفشی‌فر دنبال می‌شود از امروز (سه‌شنبه) پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

elias&eman بازدید : 28 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (1)

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

 

مصدومان پرسپولیس شرایط ایده‌آل برای دربی روز جمعه را پیدا کرده‌اند.

 

‌تیم پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه روز جمعه به مصاف استقلال می رود، از همین رو کادر فنی باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با کمک کادر پزشکی مصدومان خود را به این بازی برساند.

 

پس از تست‌های انجام‌شده مشخص شد غلامرضا رضایی، ماهینی و خلعتبری شرایط بازی با استقلال را پیدا کردند اما پیام صادقیان به دلیل پیچ‌خوردگی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است.

 

گفتنی است پای پیام صادقیان متورم شده و پزشکان در تلاش هستند که شرایط او را برای بازی روز جمعه آماده کنند.

 

elias&eman بازدید : 49 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

 

سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت سرخپوشان در بازی با استقلال هم به احتمال فراوان در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت.

 

او که سابقه بازی در استقلال را هم دارد،امیدوار است که در این بازی حساس هم گلزنی کند.سیدصالحی معتقد است که پیش بینی نتیجه هم ممکن نیست،او در مورد دربی روزجمعه و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

 

قبل از بازی با فولاد علی دایی توسط برخی از پیشکسوتان شدیدا تحت فشار بود.مثل اینکه حالا همه چیز آرام شده است؟

پیشکسوتان برای من قابل احترام هستند ولی در مورد حرف‌هایشان نظری ندارم. در پرسپولیس همه بازیکنان، کادرفنی، مسوولان باشگاه و حتی هواداران همدل هستند تا تیم موفق شود. واقعا فشار زیادی روی تیم بود ولی ما در بازی قبل مستحق باخت نبودیم و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. در این بازی هم خیلی تلاش کردیم و چون همدل شدیم توانستیم به پیروزی برسیم.حالا هم فقط به بازی مقابل استقلال فکر می کنیم.

 

دوست داری در دربی گل بزنی؟

هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.من با پیراهن سپاهان به استقلال گل زدم و با پیراهن پیکان و تراکتور پاس گل دادم. روز جمعه هم هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

 

برای تو گل زدن به استقلال مهم است یا گلزنی در دربی؟

مطمئنا بردن پرسپولیس مهمتر از گلزنی من در دربی است.حاضرم گل نزنم ولی پرسپولیس برنده شود.

 

برای استقلال کُری نمی‌خوانی؟

من کری نمی خوانم چون در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. هیچ کس نمی‌تواند اتفاقات فوتبال را پیش بینی کند بنابراین کری خواندن معنایی ندارد. فکر می‌کنم همه چیز دست خداست و اتفاقات را او رقم می‌زند.

 

استقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال مربی بزرگ  و بازیکنان بزرگی دارد. مطمئنا بازی سختی است ولی ما می‌خواهیم طوری بازی کنیم که هواداران پرسپولیس لذت ببرند.

 

فکر می‌کنی حضور خلعتبری چه تاثیری در بازی پرسپولیس خواهد داشت؟

مطمئنا آمدن او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند چرا که خلعتبری بازیکن بزرگی است.

 

می‌دانی او گفته که ۵ دقیقه هم بازی کند به رحمتی گل خواهد زد؟

خلعتبری با استقلالی‌ها شوخی دارد و با آنها رفیق است. او منظور خاصی نداشته است.



elias&eman بازدید : 52 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 http://www.shafaf.ir/files/fa/news/1391/3/28/43721_883.jpg

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در اظهارنظری جالب مدعی شد که این تیم در دربی هفتادوهفتم توانایی زدن ۶ گل به استقلال را دارد.

 

مهرداد میناوند درباره شرایط پرسپولیس و استقلال پیش از دیدار روز جمعه ۲ تیم عنوان کرد: از نزدیک بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را دیدم و بعد از این بازی به این نتیجه رسیدم که اگر پرسپولیس در شرایط خوب قدم به میدان بگذارد راحت استقلال را می‌برد. استقلال مقابل استقلال خوزستان خیلی سست نشان داد و این برای من و هواداران پرسپولیس خوب است!

 

وی درباره حضور خلعتبری در پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم یک ایرانی در لیگ امارات که نامی جعلی برای آن انتخاب شده است، بازی نمی‌کند. حضور خلعتبری در پرسپولیس نقطه عطفی در کارنامه رویانیان، دایی و هدایتی است، در ضمن شک ندارم خلعتبری در دربی تاثیرگذار خواهد بود.

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تقابل خطوط سه‌گانه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: استقلال خط حمله و هافبک قدرتمند و پرسپولیس دفاع و دروازه‌بان قابل اعتمادی دارد. استقلال در ضربات ایستگاهی و پرسپولیس در ضدحمله خطرناک هستند.

 

میناوند، علی دایی را برنده جدال با امیرقلعه‌نویی دانست و گفت: دایی راه بردن قلعه‌نویی را بلد است. او در بازی با فولاد نشان داد که می‌تواند در دربی روند روبه‌رشد پرسپولیس را تکمیل کند.

 

وی ادامه داد: من قلعه‌نویی را دوست داشته و به کارش اعتقاد دارم اما می‌دانم دایی توانایی انجام کار بزرگی را دارد و می‌تواند با اقتدار استقلال را شکست دهد، فقط امیدوارم داوری به ضرر دایی نباشد چون همیشه همینطور بوده است. اگر مسائل داوری و حاشیه‌ای وجود نداشته باشد پرسپولیس، استقلال را شکست می‌دهد.

 

وقتی صحبت از کری‌خوانی شد پیشکسوت پرسپولیس اینطور پاسخ داد: خیلی‌ها می‌گویند برد ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال یک رویا است اما برای من یک سنبل است و البته قابل تکرار. پرسپولیس روز جمعه پتانسیل ۶ تایی کردن استقلال را دارد.

 



elias&eman بازدید : 56 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شایعه ی پیشنهاد پرسپولیس به کریمی و بازگشت این بازیکن به تهران را رد کرد.

 

حمید زینی زاده درباره بحث پیشنهاد پرسپولیس به علی کریمی نیز به تسنیم گفت: این بحث هم برای به حاشیه بردن تیم است. مانند بحث اولتیماتوم دادن باشگاه به کادر فنی که نمی‌دانیم از کجا مطرح شد.

 

به همین دلیل باید حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم و از بازیکنان خواسته‌ام که کمتر مصاحبه کنند. تراکتورسازی به آرامش نیاز دارد و ما هم با تمام قوا از تمام کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده و به کار با آنها ادامه می‌دهیم.



elias&eman بازدید : 31 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

tamrin6

 

 اردوی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی در هتل آزادی برگزار می‌شود.

 

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است اردوی تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال در هتل آزادی برگزار شود.

 

همچنین قرمزپوشان ۴۸ ساعت قبل از دیدار مقابل استقلال اردوی خود را تشکیل خواهند داد. البته این موضوع در دست بررسی است.

 

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم روز جمعه ساعت ۱۸:۵۰ برگزار می شود.

 



elias&eman بازدید : 23 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۲

 

غلامرضا بهروان در مورد نحوه برگزاری دربی ۷۷ گفت: هفته گذشته جلسه شورای تامین با حضور مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و مسوولان استانداری در ساختمان جدید استانداری برگزار شد.

 

به گزارش سایت هواداران پرسپولیس و به نقل از سایت سازمان لیگ، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره آخرین اقدامات انجام گرفته در برگزاری داربی تهران اظهار کرد: در جلسه شورای تامین مقرر شد، فروش بلیت‌های داربی فقط به صورت اینترنتی نباشد و بلیت به صورت عادی هم در روز مسابقه فروخته شود.

 

وی افزود: مسوولان شورای تامین اعلام کردند با توجه به حضور تماشاگران از شهرستان‌ها باید بلیت عادی هم فروخته شود وگرنه سازمان لیگ همان طور که وعده داده بود شرایط برای فروش بلیت الکترونیک در تمام ورزشگاه آزادی فراهم است اما به خاطر تماشاگرانی که از استان‌های مختلف ممکن است برای دیدن این بازی به تهران بیایند بلیت عادی هم در روز جمعه فروخته می‌شود.

 

بهروان درباره ساعت آغاز بلیت فروشی در داربی ۷۷ تصریح کرد: ساعت فروش بلیت فردا مشخص خواهد شد و منتظر نظر مسوولان شورای تامین و فرماندهی یگان ویژه در مورد زمان آغاز فروش بلیت در ورزشگاه آزادی هستیم. البته از هم اکنون افرادی که کارت‌های الکترونیک را قبلا خریداری کردند می‌توانند بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی دو طرف جایگاهVIP را از طریق اینترنت خریداری کنند. یک سمت این جایگاه متعلق به هواداران پرسپولیس و سمت دیگر آن متعلق به هواداران استقلال است.

 

بهروان خاطرنشان کرد: با مسوولان محترم شهرداری منطقه ۲۲ نیز رایزنی انجام شده است تا مثل داربی‌های گذشته تسهیلاتی را برای تماشاگرانی که شب قبل از بازی به ورزشگاه می‌آیند فراهم کنند.

 

رئیس کمیته مسابقات در مورد ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی و میزان بلیت برای دربی ۷۷ گفت: ورزشگاه آزادی به ورزشگاه یکصدهزار نفری معروف است اما با توجه به نصب صندلی حداکثر ظرفیت این ورزشگاه حدود ۸۲ هزار نفر است مگر آنکه تماشاگران بسیار فشرده بنشینند و حتی در راه پله‌ها نیز تماشاگر بنشیند که در آن صورت ممکن است تعداد تماشاگران به ۱۰۰ هزار نفر هم برسد.



elias&eman بازدید : 26 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل از سایت گل این اولین عکسی است که محمدرضا خلعتبری با لباس پرسپولیس انداخته. این عکس در خانه حسین ماهینی شکار شده و نکته جالب پیراهن شماره 13 است که خلعتبری به تن کرده. او یکی از لباس های حسین ماهینی را پوشیده تا شماره66 اش از راه برسد .

 

elias&eman بازدید : 69 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 گزارش تمرین پرسپولیس با حضور خلعتبری

به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم پرسپولیس در نوبت صبح از ساعت ۱۰و ۳۰ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین محمد‌رضا خلعتبری برای اولین بار در جمع قرمز‌پوشان حضور پیدا کرد.

وی ابتدا با بازیکنان به خوش و بش پرداخت و پس از گفت‌وگو با دایی با پزشک پرسپولیس برای ترمیم مصدومیتش از درفشی‌فر رفت.

*ماهینی و غلامرضا رضایی دو مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز در کار با وزنه شرکت کردند البته هنوز تکلیف این دو بازیکن برای بازی جمعه مشخص نیست.

*پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز ابتدا بدن های خود را گرم کردند. ۱۵ دقیقه در زمین چمن دویدند و سپس وزنه‌های سبک زدند.

*علی دایی نیز امروز بیشتر نظاره‌گر تمرین بود و برخی اوقات با تک تک بازیکنان به گفت‌وگو می‌پرداخت.

*حدود ۴۰ هوادار پشت درهای بسته در تمرین امروز حضور داشتند و بابت حضور خلعتبری در پرسپولیس خوشحال بودند.

elias&eman بازدید : 31 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

«امين نوروزي» در خصوص آخرين وضعيت «هاشم بيگ‌ زاده» اظهار داشت: اين بازيكن با توجه به صدمه شديدي كه در بازي مقابل استقلال خوزستان از ناحيه غضروف بيني متحمل شده بود، با نظر پزشك جراح، ديروز (يكشنبه) تحت عمل جراحي قرار گرفت و نياز به يك هفته استراحت دارد تا پس از آن دوباره بتواند دويدن را شروع كند.

وي با اشاره به مصدوميت «اميرحسين صادقي» در بازي مقابل استقلال خوزستان افزود: صادقي از ناحيه كمر دچار مشكل شده است كه ديروز و امروز تحت فيزيوتراپي قرار گرفت. قرار است فردا از اين بازيكن تست بگيريم تا وضعيت كلي‌ او مشخص شود.

معاون پزشكي باشگاه استقلال درباره «خسرو حيدري» نيز گفت: حيدري هم كه مقابل استقلال اهواز تعويض شد، گرفتگي از ناحيه پشت عضلات ساق دارد كه قرار است امروز از او در اين خصوص تست بگيريم.

نوروزي همچنين از بازگشت «احمد جمشيديان» به تمرينات خبر داد و تصريح كرد جمشيديان از امروز (دوشنبه) دويدن را شروع مي‌كند.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۸ و ۵۰ دقيقه روز جمعه هفته جاري در شهرآورد پايتخت به مصاف پرسپوليس تهران مي رود و در اين ديدار «هاشم بيگ زاده» را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهد داشت.

elias&eman بازدید : 55 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

http://www.gol.ir/files/news/1358595799.jpg

 به نظرم فرهاد مجیدی با این سن و سال بهترین مهاجم ایران است

نیلسون دروازه بان پرسپولیس در حالی که تنها چند روز به داربی پایتخت مانده به تمجید از فرهاد مجیدی مهاجم استقلال پرداخت. دروازه بان پرسپولیس در گفت و گو با فارس  در مورد مجیدی و قاضی مهاجمان استقلال که احتمالا در داربی هم فیکس خواهند بود گفت : «این دو نفر از بهترین‌های ایران و با کیفیت‌ترین هستند، محمد قاضی هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی جوانی بسیار خوب و خلاق است اما فرهاد مجیدی به نظرم با این سن و سال بهترین مهاجم ایران است به همین دلیل کار ما سخت است اما ما هم دفاع‌هایی داریم که همه ملی‌پوش و آمارشان را در بازی‌های قبلی دیده‌اید، به نظرم جدالی سخت و حساس می‌شود. ما می‌دانیم استقلال نیز همین دو نفر نیستند و آنها تیمی بسیار خوب و خلاقی هستند، مطمئنا هم ما و هم آنها برای همدیگر برنامه داریم اما پرسپولیس در این بازی برد می‌خواهد و به نظرم با جوانانمان می‌توانیم به این خواسته برسیم.»

elias&eman بازدید : 29 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 
                                                                                                      
دربی برای ما و هوادارانمان حساس است
دایی: از دربی‌های گذشته درس گرفتیم/ نباید از جمع بالا‌نشینان عقب بیفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دربی‌های گذشته درس گرفته‌ایم و قصد داریم با ارائه یک بازی خوب، استقلال را شکست دهیم.

خبرگزاری فارس: دایی: از دربی‌های گذشته درس گرفتیم/ نباید از جمع بالا‌نشینان عقب بیفتیم

 

 

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این بازی برای هواداران ما خیلی حساس است و به همین دلیل تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تمرینات خوب و منظم به امتیازات کامل این بازی برسیم.

وی افزود: اگر خدا بخواهد می‌خواهیم با یک بازی خوب در دربی از استقلال استقبال کنیم. سعی می‌کنیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم. به بازیکنان پرسپولیس ایمان دارم چون در این مدت بسیار خوب کار کردند. با حمایتی که روز جمعه از ما می‌شود می‌توانیم بازی را ببریم. تمام سعی و تلاش من و بازیکنان این است که بازی خوب و در حد نام پرسپولیس انجام دهیم و به سه امتیاز برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی های نسبتا ناموفق گذشته گفت: ما باید از هر بازی درس بگیریم. مخصوصا از دربی‌های گذشته البته این دربی با تمام دربی‌های گذشته فرق دارد. ما پرسپولیس دیگری هستیم و استقلال هم استقلالی دیگر. انشاءالله با کار کردن روی نقاط قوت و ضعف خودمان روز جمعه سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از نقطه ضعف استقلال ببریم و به سه امتیاز برسیم. ما کار خودمان را می‌کنیم تا دل هواداران میلیونی خود را شاد کنیم.

دایی در پاسخ به سوال دیگری که آیا از استقلال شناخت کافی دارید یا خیر گفت: بالاخره استقلال با بازیکنانی که دارد تیم بزرگی است و ما این را می‌دانیم. از طرفی دیگر استقلالی‌ها کادر فنی خوبی هم دارند. من نمی‌توانم در این مورد هیچ حرفی بزنم. مطمئن باشید بازی خیلی سختی را در پیش داریم اما از طرفی دیگر این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. ما می‌خواهیم از جمع بالا‌نشینان عقب نمانیم.

وی افزود: مطمئن باشید در این بازی نیز بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد تا جزو بالانشینان لیگ برتر باشیم. درست است دربی سه امتیاز دارد اما برد این بازی از لحاظ روحی و روانی می‌تواند تیم ما را برای آینده بسیار پرانگیزه‌تر کند. امیدوارم که همه بازیکنانمان را تا جمعه در اختیار داشته باشیم تا بعد از بازی با فولاد پیروزی دیگرمان را جشن بگیریم.

elias&eman بازدید : 35 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)


امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه داورها حساسیت نادرستی روی من پیدا کرده‌اند و این باعث شده است در حالی که بازیکنان حریف با شدت و خشونت روی پای من می‌آیند به جرم فرار از تکل آنها، من را جریمه کنند.

وی ادامه داد: در همین بازی با فولاد قربانی شدم. روی کارت زرد دوم من از دروازه‌بان حریف رد شده بودم و توپ جلوی من بود ، عقلم را از دست نداده بودم که در آن شرایط خودم را سرنگون کنم. فرصت، توپ و دروازه برای من بود، نمی‌دانم چه شد ولی واقعا تعادلم را روی حرکت دروازه‌بان از دست دادم، آن وقت جریمه هم شدم.

هافبک تند و تیز پرسپولیس درباره اینکه چرا مانند بعضی مهاجمان به شکلی عمل نمی‌کند که یک برخوردی پیش بیاید تا بعد سرنگون شود، گفت: تمام هدفم این است که برخوردی پیش نیاید. من برخلاف آنچه داورها فکر می‌کنند قصد فریب دادن آنها را ندارم وگرنه می‌توانم پایم را به بازیکن حریف گیر بدهم، آنهم با آن شدتی که آنها روی پای من می‌آیند، کار یک بار می‌شود. اگر بخواهم این کار را بکنم ممکن است حریف یا خودم آسیب ببینیم. اصلا یک دلیلی که قبل از برخورد سعی می‌کنم از آن فرار کنم، مصدومیتی است که در گذشته داشتم. داوران باید این را ببینند که بازیکنان حریف چطور روی پای من می‌آیند. با آن سرعتی که می‌دوم، برخورد می‌تواند مشکل‌ساز شود. می‌پرم و سعی می‌کنم با دست، پائین بیایم که ریسک نکرده باشم و کنترل شده زمین بخورم ولی داوران با من برخورد می‌کنند. الان طوری شده که بازیکنان حریف از این به بعد راحت روی پای من تکل می‌زنند و خیالشان راحت است که داوران با من برخورد می‌کنند و به آنها کاری ندارند، در حالی که واقعا من قصد تمارض ندارم.

عالیشاه درباره احساسش پس از محروم شدن از بازی دربی تصریح کرد: واقعا ناراحت شدم و افسوس خوردم اما کاری است که شده و تا بازی‌های دور برگشت منتظر بازی با استقلال می‌مانم و آن روز برنامه‌هایم را اجرا می‌کنم. مساله اصلی این بود که بازی با فولاد برای ما اهمیت داشت و من بدون ملاحظه اینکه دربی داریم بازی کردیم. اصلا این در فکرم نبود که آرامتر بازی کنم تا دربی را از دست ندهم.

عالیشاه درباره پیروزی بر فولاد تصریح کرد: بعد از بازی با نفت یک مقدار نسبت به بچه‌ها نامهربانی شد اما نشان دادیم که پرسپولیس چه قدرتی دارد و حالا منتظر بازی دربی هستیم و اعتقاد دارم اگر بچه‌ها بازی خودشان و آنچه آقای دایی می‌خواهد را انجام بدهند حتما پیروز می‌شویم.

وی درباره هماهنگی خوبی که بین او و پیام صادقیان وجود داشت و اینکه آیا با توجه به جوانی، چقدر احتمال می‌دهد که کی‌روش به بازی‌های او توجه کند تا در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد:  من و پیام سال‌های زیادی است که با هم بازی می‌کنیم. از تیم ملی نوجوانان شروع شد، شناخت خوبی از یکدیگر داریم. البته در بازی با فولاد کفشگری هم عالی بود و معلوم شد، بازی با ملوان یک اتفاق بود. درباره تیم ملی هم دلیلی ندارد که به جام جهانی برزیل فکر نکنم. من درباره خودم قضاوت نمی‌کنم اما اگر بازی من در حدی تشخیص داده شود که بتوانم در تیم ملی بازی کنم سن و سالم بهانه قابل قبول برای نبودنم نیست و با توجه به اینکه کی‌روش در بالاترین سطح فوتبال اروپا کار کرده، شک ندارم سن مرا اگر امتیاز تلقی نکند، مشکل هم نمی‌داند. الان در اروپا بازیکن جوان یعنی 17، 18 سال، اینکه بازیکنان 21 یا 22 سال بازیکنان برتر تیمشان باشند یک امر عادی است و بازیکنان در این سن، جوان به معنی کم تجربه تلقی نمی‌شوند. من چند سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و اصلا کم تجربه نیستم.

elias&eman بازدید : 32 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمدرضا خلعتبری پس از امضا قرارداد دو ساله عصر امروز به اتفاق سعید شیرینی سرپرست تیم به هیات فوتبال رفت و قرارداد دو ساله‌اش را به ثبت رساند.خلعتبری پس از ثبت قرارداد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازیکن جدید پرسپولیس در تمرین روز دوشنبه سرخپوشان شرکت خواهد کرد.

elias&eman بازدید : 46 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

پرسپولیس باشگاهی بود که در دی ماه سال 1342 به دست علی عبده بنا شد و در آن رشته های بولینگ، والیبال، بسکتبال فعال بود.

عبده از آمریکا به ایران آمده بود و در جامعه ورزشی این کشور در رشته بوکس صاحب عنوان قهرمانی شده بود. وی مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را ایجاد کرده بود که تیم ضعیفی در رده دوم باشگاه های کشور محسوب می­شد. از اعضای محبوب و ماندگار آن محمود خوردبین را می توان نام برد.

پس از انحلال باشگاه شاهین با درایت امیر مسعود برومند و رایزنی­­ های مرحوم دهداری، چند تن از بازیکنان قبلی شاهین در ترکیب تیم دسته دومی پرسپولیس قرار گرفته و ترتیب یک مسابقه با تیم جم آبادان که در آن زمان تیم صاحب نامی بود را دادند. پس از
آن تمامی اعضای شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند.

 

پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی برومند آغاز کرد. مطابق مقررات این تیم می بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه ها شروع کند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث شدتا به جای مسابقات لیگ، یک سری مسابقات رده بندی در سطح باشگاه های پایتخت برگزار شود و در آن مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختند که 4 تیم پرسپولیس، تاج (استقلال)، عقاب و پاس سرگروه شدند.

از آن پس پرسپولیس به طور رسمی وارد مسابقات باشگاهی ایران شد. این تیم در سال 1347 قدرت نمایی کرد و تمام رقیبان را پشت سر گذاشت.

در سال 1349 بازیکنان رفته، از پیکان به پرسپولیس بازگشتند و قهرمانی اولین دوره لیگ تخت جمشید را از آن خود کردند. پرسپولیس در 5 دوره برگزاری لیگ تخت جمشید با کشب دو قهرمانی و سه نائب قهرمانی، به عنوان پر افتخارترین باشگاه شناخته شد.

در سال 1350 نخستین لیگ حرفه ای فوتبال ایران با نام تخت جمشید شکل گرفت و پرسپولیس هم تلاش نمود خود را با استانداردهای حرفه ای تطبیق دهد اما به دلیل فقدان زیر ساخت های فوتبال حرفه ای در کشور این ایده به صورت کامل به فرجام نرسید.

پس از انقلاب اسلامی، این تیم دچار بحران نفرات شد و بازیکنانش به کلی عوض شدند و تعداد بسیار اندکی از بازیکنان قدیمی باقی ماندند. باشگاه پرسپولیس در سال 1365 تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان قرار گرفت که پس از مدتی بنیاد از اداره این باشگاه خودداری کرد و در این زمان با توجه به موقعیت این باشگاه، سازمان تربیت بدنی، خود اداره آن را عهده دار شد.

 


پرسپولیس از سال 1370 با آغاز مجدد لیگ فوتبال تحت عنوان جام آزادگان دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرد و پیوسته با وجود تغییرات گسترده و متعدد در مدیرت باشگاه توانست موقعیت خود را به عنوان یکی از سه باشگاه برتر کشور با کسب مقام های نخست، دوم و سوم حفظ کند.

این باشگاه در سال 1380 با آغاز لیگ حرفه ای فوتبال ایران (لیگ برتر) در میان 14 تیم برتر ایران قرار گرفت.

پرسپولیس پر افتخارترین تیم حاضر در لیگ برتر کشور است. این تیم دو بار در فصل های 79-80 (اولین دوره) و 86-87 (هفتمین دوره) در لیگ برتربه عنوان قهرمانی رسیده است.

در فصل 88-89 نیز این تیم قهرمان جام حذفی باشگاه های کشور شد.

 


طبق لیستی که از سوی کنفدرسیون فوتبال آسیا ارائه شده، پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا انتخاب شده است. دالیان واندا چین و الهلال عربستان هم در مکان های بعدی قرار دارند.

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 511
  • بازدید کلی : 15,383