loading...
perspolis82
elias&eman بازدید : 28 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 محمد نوري کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين روز چهارشنبه از ناحيه کشاله دچار مصدوميت شد.

به نقل از فارس،پس از بررسي عکس هاي سونوگرافي مشخص شد که نوري تا اواسط هفته آينده نياز به استراحت دارد.

کاپيتان قرمزپوشان به اين ترتيب بازي فردا مقابل گسترش فولاد تبريز را از دست داد و حتي حضور او در بازي مقابل سپاهان که جمعه هفته آينده در اصفهان برگزار مي‌شود نيز قطعي نيست.

پزشکان به نوري اعلام کردند بايد مراقب کشيدگي پاي خود باشد تا دچار مشکلات بيشتر نشود.

 

elias&eman بازدید : 27 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

شاید من خودم خیلی حرف ها داشتم که بیان کنم اما ترجیح می دهم قبل از بازی حرف خاصی نزنم.اگر قسمت بود پس از بازی صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد:شخصا امیدوارم بازی با پرسپولیس،مسابقه خوبی شود و بتوانیم تماشاگران این بازی را چه در ورزشگاه و چه از طریق تلویزیون راضی کنیم.تیم ما هم با حضور جوانانش انگیزه های زیادی برای این مسابقه دارد و امیدواریم با دست پر از زمین خارج شویم.

نقی زاده درباره تقابل با تیم سابقش گفت:برای پرسپولیس و هوادارانش احترام فراوانی قائل هستم.روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم.

وی افزود:دلم برای همه بازیکنان تنگ شده اما حساب سید جلال حسینی،نیلسون و رضا حقیقی از بقیه جداست و واقعا برای دیدن آنها لحظه شماری می کنم.در این مدت یک بار هم با نیلسون تلفنی حرف زدم.او که فارسی یاد گرفته است یک دوست خوب برای من محسوب می شود و برایش احترام زیادی قائلم.



elias&eman بازدید : 31 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)


۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

باشگاه راه آهن اعلام کرده به خاطر قرارداد غیرقانونی پرسپولیس با کمندانی، از این باشگاه شکایت می کند. از سوی دیگر قرمزها عقیده دارند که این بازیکن عضو تیم مقاومت تهران بوده و به خاطر اینکه نمی دانسته هنوز قراردادش با این تیم تمام نشده، با راه آهنی ها قرارداد بست که این قرارداد مشکل دارد.

 

از سوی دیگر گفته می شود مسئولان مقاومت همان زمان اخطاریه ای به باشگاه راه آهن فرستادند که پاسخی نگرفتند.

پرسپولیسی ها معتقدند این بازیکن را از مقاومت جذب کرده اند و راه آهن قرارداد قانونی با وی نداشته است.



elias&eman بازدید : 31 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۲

 

مهدی مهدوی کیا که همکاری خوبی با علی دوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان دارد پس از سفر به آمریکا و آلمان به تهران بازگشت.

 

وی که به همراه هاشمیان در آلمان و در دیداری نمادین بین تیم های منتخب هامبورگ و سن پائولی با ستارگان سابق فوتبال آلمان به میدان رفت در جریان برگزاری این دیدار مذاکراتی با برخی چهره های قدیمی فوتبال که در تیم های پایه شالکه و دورتموند فعال هستند انجام داد.

مسئولان تیم ملی نوجوانان به دنبال حل مشکل ویزا هستند تا این تیم به زودی راهی آلمان شود.

قرار بود این تیم دیداری نیز با تیم های پایه هامبورگ داشته باشد اما به خاطر دوری کمپ محل اقامت ملی پوشان از هامبورگ و قرار داشتن در منطقه ای بین فرانکفورت و دورتموند، این دیدار برگزار نمی شود.



elias&eman بازدید : 37 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

در جديدترين رده‌بندي فدراسيون جهاني فوتبال

ايران در رده چهل‌و‌هفتم جهان ودوم آسياقرارگرفت


در جديدترين رده‌بندي فيفا، تيم‌ ملي فوتبال ايران با صعودي 5 پله‌اي در مکان چهل‌و‌هفتم برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان ايستاد.


فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي دنيا در ماه سپتامبر را اعلام کرد که در اين رده‌بندي تيم ملي ايران با 5 پله صعود نسبت به ماه قبل و با 671 امتياز رتبه چهل‌و‌هفتم جهان را به خود اختصاص داد.

براساس اين گزارش، در رده‌بندي 10 تيم برتر دنيا هم تيم ملي فوتبال اسپانيا با 1514 امتياز همچنان بهترين تيم دنيا است و آرژانتين با پشت سر گذاشتن آلمان در جايگاه دوم ايستاد.

به گزارش تسنيم،در رده‌بندي اعلام شده، تيم ملي فوتبال ايران در ميان تيم‌هاي آسيايي با 5 پله صعود پس از ژاپن در مکان دوم قرار گرفت. در رده‌بندي جديد تيم ملي کشورمان با 671 امتياز بالاتر از تيم‌هاي ملي استراليا، ازبکستان و کره‌جنوبي در قاره کهن قرار دارد.

از نکات جالب توجه در اين رده‌بندي سقوط 2 پله‌اي تيم کره جنوبي و سقوط 6 پله‌اي تيم ملي فوتبال استراليا است.

رده‌بندي 10 تيم برتر فوتبال دنيا به شرح زير است:

1- اسپانيا 1514 امتياز (بدون تغيير)

2- آرژانتين 1263 امتياز (2 پله صعود)

3- آلمان 1261 امتياز (يک پله سقوط)

4- ايتاليا 1199 امتياز (2 پله صعود)

5- کلمبيا 1180 امتياز (2 پله سقوط)

6- بلژيک 1159 امتياز (4 پله صعود)

7- اروگوئه 1126 (5 پله صعود)

8- برزيل 1067 امتياز (يک پله صعود)

9- هلند 1058 امتياز (4 پله سقوط)

10- کرواسي 1051 امتياز (2 پله سقوط)

رده‌بندي 5 تيم برتر آسيا نيز به صورت زير است:

1- ژاپن 695 امتياز - چهل‌وسوم جهان (6 پله سقوط)

2- ايران 671 امتياز (5 پله صعود)

3- استراليا 603 امتياز (6 پله سقوط)

4- ازبکستان 579 امتياز (2 پله صعود)

5- کره‌جنوبي 574 امتياز (2 پله سقوط)

 

elias&eman بازدید : 34 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۲

 

رضا حقیقی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت:‌ من معتقدم هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در بازی روز جمعه به حق‌شان نرسیدند، این بازی می‌توانست بازی هوادار پسند باشد ولی نشد.

 

وی افزود: اینکه این بازی چنین شد، به این دلیل بود که حرف از باخت بود که همین موضوع باعث شد تا تیم‌ها عصا به دست بازی کنند که متاسفانه باز هم نتیجه مساوی اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به سؤالی که هواداران بسیار از این تساوی ناراحتند و می‌گویند بازیکنانی که پول میلیاردی می‌گیرند، اصلا خوب عمل نکردند، گفت: با یک بازی اصلا نمی‌شود در مورد پول‌های میلیاردی و این حرف و حدیث‌ها صحبت کرد. به نظر من ما در اکثر بازی‌ها خوب بازی کردیم ولی دربی شرایط خاص دارد و نباید درباره یک بازی این نظرها را دارد. ان‌شاءالله شرایط در بازی‌های آینده بهتر هم می‌شود.



elias&eman بازدید : 45 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۲

 

مهرداد پولادی مدافع پرسپولیس پس از عمل جراحی و شروع تمرینات به صورت راه رفتن زیر نظر پزشکان از امروز دوچرخه زدن بر روی دستگاه را آغاز کرد.

وی قرار است ظرف سه روز آینده پس از بازگشت پزشکش از سفر و معاینات نهایی، دویدن‌های خود را آغاز کند. این در شرایطی است که تکلیف نهایی پولادی پس از پوشیدن کفش روشن خواهد شد.

 

*فارس



elias&eman بازدید : 27 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۲

 

دربی غیرجذاب پرسپولیس و استقلال بیشتر از آن‌که موقعیت گل داشته باشد، درگیری‌های فیزیکی و خطاهای شدید داشت. پس عجیب نیست که ۲۴ ساعت بعد از بازی بازیکنان دو تیم بیشتر از هر چیز درباره خطاها و کارت‌ها صحبت می‌کنند.

از جمله پیام صادقیان که به عنوان بهترین بازیکن میدان هم معرفی شد؛ لابد به این دلیل که بیشترین خطاها را تحمل کرده بود!

مهاجم جوان پرسپولیس در دقایق پایانی بازی آن‌قدر عصبی شده بود که یک تکل فوق‌خطرناک روی پای نکونام رفت و نزدیک بود کاپیتان تیم ملی را روانه بیمارستان کند. پیام که حالا کمی آرام‌تر شده درباره آن صحنه می‌گوید: «سر درگیری‌ام با نکونام چیزی متوجه نشدم و اصلا هم نمی‌خواستم او را مصدوم کنم. این درگیری‌ها در فوتبال پیش می‌آید. نکونام بازیکن ملی و افتخار فوتبال ما است.»

البته همین خطایی که به قول صادقیان در فوتبال پیش می‌آید(!) می‌توانست یک کارت قرمز برای او داشته باشد. اما اسم کارت قرمز بازیکن پرسپولیس را به یاد صحنه دیگری می‌اندازد: «چرا کسی نمی‌گوید امیرحسین صادقی که در دقیقه ۳ خطای شدیدی روی من انجام داد باید اخراج می‌شد و استقلال از اول بازی ۱۰ نفره می‌شد؟ خطای صادقی آن‌قدر شدید بود که خدا به من رحم کرد فلج نشدم. هنوز جای استوک‌های صادقی روی بدن من مانده است. مصدوم نشده‌ام اما نمی‌توانم کتفم را تکان دهم چون درد شدیدی دارم.»

صادقیان معتقد است جکی چان هم این‌طور ضربه نمی‌زند که صادقی او را زده: «اگر اتفاق بدی برایم رخ می‌داد او چه جوابی داشت که بدهد؟ کلا همه بازیکنان استقلال خطاهای شدیدی انجام می‌دادند. قاضی هم تکل بدی روی پای من زد که داور می‌توانست او را اخراج کند.»

تا صادقیان تمام بازیکن‌های استقلال را از زمین اخراج نکرده، بگذارید کمی هم درباره مسائل فنی از او بشنویم: «بازی خیلی بدی نبود. هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. من نمی‌گویم حق پرسپولیس بود که بازی را ببرد چون استقلال هم مثل ما موقعیت داشت. تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود.»

با این حساب لااقل در این یک مورد عدالت اجرا شده است. یعنی خلق سومین تساوی بدون گل متوالی که نفرات دو تیم را راضی و تماشاگران بازی را کاملا ناراضی به خانه فرستاد.

elias&eman بازدید : 30 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)


۱۶ شهریور ۱۳۹۲

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، درگذشت مربی تیم فوتبال مس کرمان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

از دست دادن مربی با تجربه، با اخلاق و زحمتکشی همچون مهدی محمدی را به خانواده این عزیر از دست رفته، جامعه فوتبال کشور، مردم استان کرمان و باشگاه مس کرمان را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر جمیل آرزومندم. امیدوارم راه مربیان بازیکن‌سازی همچون وی پر رهرو باشد.

مرحوم مهدی محمدی که دچار سکته مغزی شده بود پس از چند روز که در کما قرار داشت، صبح امروز درگذشت.



elias&eman بازدید : 24 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۷ شهریور ۱۳۹۲

 

 حمید استیلی در گفت و گو با فارس، با ابراز ناراحتی از درگذشت مهدی محمدی اظهار داشت: جامعه فوتبال مرد بزرگی را از دست داد و او الگویی برای همه فوتبالدوستان بود.

وی افزود: مظمئنا درگذشت وی در حالی که تا همین چند وقت پیش در کنارش بودیم شوک بزرگی به ما وارد کرد و امیدوارم خداوند بزرگ روح او را شاد کند.



elias&eman بازدید : 24 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

اعلام رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان


تيم فوتبال استقلال در رده‌بندي جديد تيم‌هاي باشگاهي جهان 27 پله سقوط کرد.


در تازه‌ترين رده‌بندي سايت اطلاعات باشگاه‌هاي جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاريخ 17 شهريور 92 تيم فوتبال استقلال که در اعلام قبلي از سوي اين سايت تا رتبه 85 جهان صعود کرده و به بالاترين سطح پيشرفت در بين تيم‌هاي ايراني دست يافته بود در رده‌بندي جديد تا رتبه 112 جهان سقوط کرد.

در رده‌بندي جديد پس از استقلال و در بين تيم‌هاي ايراني مانند اعلام قبلي همچنان تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، فولاد و پرسپوليس قرار گرفتند.

سپاهان با 9 پله نزول در جايگاه 167 جهان قرار گرفته و تراکتورسازي نيز با 23 پله صعود به رده 279 صعود کرد.

همچنين فولاد خوزستان با 5 پله صعود تا رده 426 جهان بالا رفت و پرسپوليس هم با 4 پله صعود به رده 442 جهان رسيد.

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان، گوانگژوي چين و اف سي سئول به ترتيب با قرار گرفتن در رتبه‌هاي 72، 81 و 94 در بين تيم‌هاي قاره کهن اول تا سوم شدند و استقلال از اين حيث در مکان چهارم آسيا قرار گرفت.

بوريرام تايلند، حريف اسقلال در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز با قرار گرفتن در رتبه 221 جهان و 8 پله صعود اختلاف خود با استقلالي‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در اين رده‌بندي بايرن مونيخ همچنان در رده اول تيم‌هاي باشگاهي جهان قرار دارد و پس از اين تيم هم مانند آخرين اعلام اين سايت، رئال مادريد و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، يوونتوس، چلسي، پورتو، منچستريونايتد، پاري‌سن‌ژرمن و آرسنال نيز ساير تيم‌هايي هستند که به ترتيب رده‌بندي تيم‌هاي چهارم تا دهم جهان را در اين جدول شامل مي‌شوند.

فرمول حضور تيم‌ها در اين رده‌بندي به امتيازات تيم‌ها بر مبناي برد، باخت و تساوي در رقابت‌هاي باشگاهي و قاره‌اي در طي يک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندي، نتايج يکسال محسوب مي‌شود.

 

elias&eman بازدید : 29 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

 

محمد دایی پس از تساوی در دربی ۷۷ گفت: بازی خوبی بود و همه تلاش کردیم، ما هم برای برد آمده بودیم. وی ادامه داد: حساسیت‌ها باعث شد نتیجه لازم را نگیریم. البته این بازی تمام شد اما بازی‌های آینده هنوز مانده است و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: ترس از شکست در دربی استرس دو تیم را بالا برده بود و این موضوع طبیعی است اما چه بسا اگر ما دقت می‌کردیم فرصت‌های خوبی داشتیم البته استقلال هم فرصت‌های خوبی داشت. امیدواریم در بازی‌های آینده از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.



elias&eman بازدید : 46 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی در دربی ۷۷ عنوان کرد: برای برد آمده بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: من در بازی‌های حساس‌تر از این هم حضور داشتم و این مسابقه حساسیت زیادی برایم نداشت اما تماشاگران همیشه این مسابقه را با استرس پیگیری می‌کنند.

خلعتبری خاطرنشان کرد: در یک صحنه با نکونام برخورد داشتم که به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه نکونام را اخراج کند وقتی هم به فغانی اعتراض کردم گفت که صحنه را ندیدم که انشاالله ندیده باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب نکونام به عنوان بازیکن اخلاق گفت: بازیکن اخلاق را کارشناسان انتخاب می‌کنند و حتما نظرشان روی نکونام بوده است.

فارس نیوز



elias&eman بازدید : 24 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

پس از پایان دربی ۷۷ مهدی نظری و فرهاد مجیدی از استقلال و غلامرضا رضایی و شاکری از پرسپولیس به اتاق کنترل دوپینگ رفتند و تست دادند.

کمیته دوپینگ می‌تواند به صورت تصادفی یا انتخابی، نام بازیکنان مورد نظرش را برای نمونه گیری اعلام کند که این بار قرعه به نام این ۴ بازیکن افتاد.



elias&eman بازدید : 28 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

 

سیدجلال حسینی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در دربی ۷۷ گفت: حساسیت دربی زیاد است و استرس ناشی از آن اجازه نمی‌دهد بازیکنان توانایی‌‌های خود را به نمایش بگذارند. به نظرم تماشاگران امروز شاهد بازی خوبی نبودند.

وی با بیان اینکه اصلا مقابل استقلال دفاعی بازی نکردیم عنوان کرد: استقلال خط دفاع خوبی دارد که اکثر آنها ملی‌پوش هستند ضمن اینکه خط هافبک این تیم هم اجازه بازیسازی به تیمی را نمی‌دهد و بازی را خیلی خوب می‌بندد.



elias&eman بازدید : 28 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 رضا صادقی که کمتر در محافل ورزشی دیده می شد امروز به ورزشگاه آزادی رفت تا شاهد دربی تهران باشد. صادقی در جمع خبرنگاران تاکید کرد که یک پرسپولیسی است و برای حمایت از تیمش به ورزشگاه آمده است.

 

وی اما کمی بعد ورزشگاه را ترک کرد و دلیل این کار را پله های زیاد عنوان کرد.

 



elias&eman بازدید : 30 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

سومين تساوي بدون گل متوالي در دربي


هفتاد و هفتمين ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس هم مثل دو ديدار قبلي بدون گل به پايان رسيد تا تماشاگران ناراضي ورزشگاه را ترک کنند.


  آخرين ديدار هفته هشتم ليگ برتر از ساعت 18 و 50 در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 95 هزار تماشاگر آغاز شد. ديدار دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

پرسپوليس اولين حمله بازي را در دقيقه 2 انجام داد که با خطاي پژمان منتظري روي غلامرضا رضايي يک ضربه کاشته به سرخ‌پوشان رسيد که اين ضربه ثمري براي پرسپوليس نداشت.

در دقيقه 4 مسابقه خطاي شديد سيدمهدي سيدصالحي بر روي آندرانيک تميوريان در ميانه ميدان رخ داد که اولين ضربه خطا به سود استقلال اعلام شد.

دو دقيقه بعد يک ضربه کاشته تيموريان بر روي دروازه ارسال کرد که توپ را مدافعان پرسپوليس به کرنر زدند. اين ضربه کرنر را مدافعان سرخپوش بازهم به کرنر فرستادند و در نهايت هم آبي‌پوشان از دومين کرنر پياپي سودي نبردند.

در دقيقه 7 مسابقه داور به قاضي و سيدجلال حسيني مهاجم و مدافع استقلال و پرسپوليس تذکر شديدي داد.

در دقيقه 8 اميرحسين صادقي خطاي شديدي را روي پيام صادقيان مرتکب شد.

در دقيقه 10 مسابقه امير قلعه‌نويي به عليرضا فغاني داور مسابقه اعتراض شديدي کرد و به همين دليل چند لحظه‌اي بازي متوقف شد.

در دقيقه 13 سانتر ساموئل را نيلسون دروازه‌ بان پرسپوليس مهار کرد.

در دقيقه 16 محمدمهدي نظري از استقلال مصدوم شد که مداواي اين بازيکن در ميانه ميدان چند لحظه‌اي بازي را متوقف کرد. سر نظري شکست و او با سري بانداژ شده به بازي ادامه داد.

در دقيقه 22 نزديکي‌هاي محوطه جريمه از جناح چپ استقلال صاحب يک ضربه کاشته شد که اين ضربه کاشته را تيموريان زد اما توپ به مدافع پرسپوليس برخورد کرد.

در دقيقه 24 پاس به عقب پژمان منتظري باعث شد مهدي رحمتي به زحمت بيفتد اما در نهايت توپ را دور کرد.

در دقيقه 25 سيدجلال حسيني نيز از مصدوم شد که براي مداوا به بيرون از زمين رفت و سريع هم به ميدان برگشت.

در دقيقه 26 مهدي نظري روي سيدجلال حسيني مرتکب خطا شد.

در دقيقه 27 شوت محمد نوري به سمت دروازه استقلال را مهدي رحمتي به کرنر فرستاد آن هم در حاليکه توپ در چارچوب دروازه نبود. پرسپوليس از اين کرنر هم استفاده‌اي نکرد.

در اين 15 دقيقه توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت و دو تيم موقعيت گلزني جدي روي دروازه‌ها ايجاد نکردند.

دقيقه 30 نظري و بنگر به خاطر برخورد مهاجم استقلال با نيسلون با هم درگير شدند.

فرهاد مجيدي از دقيقه 33 از روي نيمکت بلند شد تا خودش را براي حضور در ميدان گرم کند او در دقيقه 44 به جاي سياوش اکبرپور که مصدوم شد به ميدان آمد.

مجيدي قبل از حضور در ميدان به سمت علي دايي رفت و از او براي حضور در ميدان رخصت گرفت.

در دقيقه 35 شوت سياوش اکبرپور به سمت دروازه پرسپوليس با اختلاف از بالاي دروازه به اوت رفت.

در دقيقه 37 پژمان منتظري روي پيام صادقيان پشت محوطه جريمه استقلال مرتکب خطا شد. امير قلعه‌نويي به اين تصميم داور هم به شدت اعتراض کرد.

اين ضربه کاشته را نوري زد که با اختلاف از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

غلامرضا رضايي در دقيقه 38 روي سياوش اکبرپور پشت محوطه جريمه پرسپوليس مرتکب خطا شد. اين ضربه کاشته را تيموريان زد که ضربه سر نکونام با اختلاف کمي از کنار تيرک دروازه‌ پرسپوليس به اوت رفت.

شروع نيمه دوم بدون حضور مربيان پرسپوليس بود و خبري از علي دايي و دستيارانش نبود.

فرهاد مجيدي در دقيقه 46 در موقعيت تک به تک با نيلسون قرار گرفت که مجيدي نتوانست از اين فرصت ايده‌آل استفاده کند.

بازيکنان در اين دقايق پاس‌‌هاي اشتباه مکرري رد و بدل کردند.

در دقيقه 54 سانتر سانتر غلامرضا رضايي درون محوطه جريمه به قاسم دهنوي رسيد که ضربه او از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقيقه 55 آرش برهاني به جاي محمد مهدي نظري به ميدان آمد.

در دقيقه 56 محسن بنگر پشت محوطه جريمه روي فرهاد مجيدي مرتکب خطا شد. تيموريان اين ضربه را که در نهايت تبديل به کرنر براي استقلال شد که اين ضربه کرنر هم سودي براي استقلال نداشت. اميرحسين صادقي هم چند لحظه‌اي به دليل مصدوميت روي زمين افتاد.

محمدرضا خلعتبري در دقيقه 58 به جاي غلامرضا رضايي وارد ترکيب پرسپوليس شد.

آخرين ديدار هفته هشتم ليگ برتر از ساعت 18 و 50 در ورزشگاه آزادي آغاز شد. ديدار دو تيم تا دقيقه 75 با نتيجه مساوي بدون گل در جريان است.

در دقيقه 61 فرهاد مجيدي پا به توپ به قلب دفاع پرسپوليس زد و توپ را به ساموئل پاس داد که شوت اين بازيکن با  بي‌دقتي به اوت رفت. اين بهترين موقعيت گل بازي تا اين لحظه بود.

در دقيقه 63 پيام صادقيان به قلب دفاع استقلال زد و به قاسم دهنوي پاس داد که شوت اين بازيکن با اختلاف زياد به اوت رفت.

تا دقيقه 69 توپ فقط در ميانه ميدان جريان داشت و هيچ اتفاقي در زمين مسابقه رخ نداد!

در دقيقه 70 شوت پيام صادقيان از پشت محوطه جريمه را مهدي رحمتي به خوبي مهار کرد. بعد از اين شوت به دليل مصدوميت خلعتبري بازي متوقف دوباره متوقف شد! پاي نکونام به طور غيرعمد روي صورت خلعتبري رفت که باعث شد اين بازيکن به شدت از ناحيه صورت مصدوم شد.

در دقيقه 73 خطاي قاسم دهنوي روي آرش برهاني باعث شد داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقيقه 74 آرش برهاني يک سانتر آرام کرد که نيلسون آن را به راحتي مهار کرد.

در دقيقه 75 ضربه کرنر تيموريان را مدافعان پرسپوليس دور کردند.

در دقيقه 77 ضربه کرنر پرسپوليس را مدافعان استقلال دور کردند.

در دقيقه 79 هادي نوروزي به جاي قاسم دهنوي وارد ترکيب پرسپوليس شد.

در دقيقه 82 عمران‌زاده روي خلعتبري مرتکب خطا شد که پرسپوليس از اين خطا هيچ سودي نبرد.

تا دقيقه 86 مسابقه نيز بازي کاملا ساکن دنبال شد و تماشاگران از اين دقيقه شروع به ترک ورزشگاه کردند.

ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته نيز بدون گل به پايان رسيده بود و اين سومين تساوي بدون گل اين دو تيم بود.

همانطور که پيش‌بيني مي‌شد دو تيم براي نباختن بازي کردند و از پيله احتياط خارج نشدند و اين تساوي روي اعصاب همه فوتبالدوستان بود. آنها به جاي فوتبال شاهد يک نبرد تن به تن بودند که بيشتر شبيه جنگ اعصاب بود!

عليرضا فغاني داور مسابقه به محسن بنگر، پيام صادقيان، رضا حقيقي، قاسم دهنوي و محمد نوري از پرسپوليس و  پژمان منتظري و محمد مهدي نظري  و محمد قاضي از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنين پس از پايان بازي و در حاليکه بازيکنان در حال ترک زمين بودند ميثم حسيني مدافع پرسپوليس پس از اعتراض به داور با کارت زرد جريمه شد.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، پژمان نوري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، ساموئل، سياوش اکبرپور( از دقيقه 44 آرش برهاني)، محمدمهدي نظري( از دقيقه 55 آرش برهاني) و محمد قاضي.

سرمربي: امير قلعه نويي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، محمدرضا خانزاده، ميثم حسيني، رضا حقيقي، قاسم دهنوي( از دقيقه 79 هادي نوروزي)، محمد نوري، پيام صادقيان، سيدمهدي سيدصالحي و غلامرضا رضايي( از دقيقه 58 محمدرضا خلعتبري)

سرمربي: علي دايي

 

elias&eman بازدید : 66 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

حضور هواداران سرخابی در اطراف ورزشگاه آزادی 

در حالی که ساعت‌ها تا آغاز داربی سنتی تهران زمان باقی مانده، تعداد زیادی از هواداران سرخابی در اطراف ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK]، داربی 77 تهران، جمعه عصر از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، به همین خاطر تعداد زیادی از هواداران استقلال و پرسپولیس که از شهرهای مختلف خود را به تهران رسانده‌اند از ساعتها قبل از شروع بلیت فروشی در اطراف ورزشگاه قدیمی پایتخت حضور پیدا کرده‌اند.

سازمان لیگ و شهرداری تهران برای بهبود شرایط این هواداران، کمپهایی را در نظر گرفته اند.

تماشاگران حاضر در اطراف ورزشگاه آزادی اکثرا از شهرهای اهواز، تبریز، سیستان و بلوچستان و مشهد خود را به تهران رسانده اند.

براساس گزراش ایسنا، قرار است بلیت فروشی از ساعت 10 صبح امروز در گیشه‌های ورزشگاه آزادی شروع شود. بنا به اعلام سازمان لیگ برای این بازی 82 هزار بلیت فروخته می‌شود که حدود 6 هزار قطعه آن به صورت اینترنتی به فروش رسیده است.

elias&eman بازدید : 30 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
 
مثلث آنلاین :سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: احتمالا خسرو حیدری در دربی ۷۷ نتواند برای ما بازی کند.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آرزو دارم که در بازی استقلال و پرسپولیس یک بازی خوب، تاکتیکی و جوانمردانه را در دربی ببینیم که آسیا و جهان به قابلیت فوتبال ایران پی ببرند.
 
وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا فوتبال لذت‌بخش و قابل پسندی را برای آنهایی که در ورزشگاه هستند یا در خانه‌اند، به نمایش بگذاریم. البته خیلی خوشحالم که الان دو تیم در بالای جدول هستند. البته به نظر من استقلال صدرنشین جدول لیگ برتر است چون به گفته آقای نصیرزاده کارشناس خوب داوری با بی‌‌انصافی یک امتیاز از ما کم کردند و کارشان قانونی نبود. در کل پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و جایگاه خودش را به دست آورده فردا همه به دنبال فوتبالی قوی و زیبا هستیم.
 
سرمربی استقلال عنوان کرد: یک مقدار از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده‌ایم، تمرینات تیم را کم کرده‌ایم و جلساتی را با بازیکنان به خصوص با بزرگان تیم برگزار کرده‌ایم. این بازی برای ما حساس است. متأسفانه دو سه مصدوم داریم. هاشم بیک زاده قطعا به دربی نمی رسد و فردا احتمالاً‌ خسرو حیدری را هم در اختیار نخواهیم داشت. احمد جمشیدیان نیز احتمالاً ما را همراهی نخواهد کرد.
 
وی افزود: پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است، مدیرعامل خوب، بازیکنان خوب و برند خوبی به نام علی دایی دارد. ما باید تلاش کنیم تا برای علی دایی که یکی از بزرگان فوتبال است یک جایگاه خوبی به عنوان ریاست AFC پیدا کنیم. البته این شاخصه‌ها باید طوری باشد که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ناگفته نماند ما هم این شاخصه‌ها را در تیم استقلال داریم یعنی بازیکنان، هیئت‌مدیره و مدیرعامل خوبی داریم. توصیه من به همه هواداران این است که فردا هرکسی تیم خود را تشویق کند.
 
 
قلعه‌نویی در مورد مشکلات خط دفاعی تیم خود نیز گفت: پارسال هم از من سؤال‌های زیادی می‌شد که چرا تیمت گل نمی‌زند، حالا که خوب گل می‌زنیم می‌گویند چرا گل می‌خورید، جذابیت فوتبال به همین چیزهاست، یک سال در خط دفاع مشکلاتی داریم و یک سال در خط حمله البته من قبول دارم در خط دفاعی کارایی لازم را تا الآن نداشته‌ایم. دلیلش هم این است که بازیکنان ما خوب استراحت، بدنسازی و ریکاوری نکردند. اما ساختار دفاعی ما ساختار دفاعی تیم ملی است، ولی خسته. ما متأسفانه از لحاظ روحی و روانی خیلی تلاش می‌کنیم اما گل‌های خنده‌داری می‌خوریم که باید با تلاش بیشتر آن را حل کنیم.
 
سرمربی استقلال درباره داوری فغانی نیز گفت: من به اعتراض به داوری اعتقادی ندارم. وقتی که ایشان داور شد خیلی‌ها به من زنگ و پیامک زدند که اعتراض کن اما من گوش نکردم. در همین بازی استقلال اهواز داور پنالتی ما را نگرفت و حتی می‌توانست با کارت دوم حسین کعبی را اخراج کند. امسال سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شده و پنالتی‌هایی که نبوده گرفته شده اما فوتبال همین است و ما حرفی نزدیم.
 
وی افزود: فغانی داور خوبی است اما به نظرم کمی ایراد دارد. او باید روابط‌عمومی و مدیریت خود را بهتر کند که مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهد یکی از بهترین داوران فوتبال ما خواهد شد. فغانی اگر اشتباهی هم کند سهوی است و بزرگ‌ترین داوران دنیا نیز اشتباه می‌کنند. ما هیچ دغدغه‌ای در این‌باره نداریم.
 
قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی که به نظر شما چرا بازی دربی با خیلی‌ها از بازی‌ها فرق دارد گفت: به خاطر حضور دوربین‌ها و هواداران مخصوصاً در تمرینات من قبول دارم دربی با بقیه بازی‌ها فرق دارد. البته برخی‌ها درباره رکورد من هم حرف‌هایی می‌زنند. می گویند من در دوران بازیگری و مربی‌گری‌ام به پرسپولیس باخته‌ام در دوران مربی‌گری‌ام یک بار با نتیجه دو بر یک با استقلال اهواز به پرسپولیس باختم.
 
وی افزود: اما ما هر کاری در این فوتبال انجام می‌دهیم قلم به دستان حکایت خود را می‌نویسند. ماجرای داروخانه شده که بقیه‌اش را نمی‌گویم. من به دنبال این حرف‌ها نیستم اما با سپاهان و تراکتورسازی پرسپولیس را شکست دادم و حتی در دیدار برگشت با تراکتورسازی باز هم با 4 گل پرسپولیس را بردیم. من به دنبال آمار و ارقام نیستم و خداوکیلی از شماها این حرف‌ها را می‌شنوم چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به دنبال این مسائل می‌روم.
 
قلعه‌نویی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه دوست دارند بازنده نباشند. نباختن در یک بازی یک امتیاز مثبت است. نظم خط دفاعی و گل نخوردن هم یک نکته مثبت از این که بگوییم فقط نبازیم من راضی نیستم اما ساختار دفاعی با این مسائل فرق دارد البته من به فوتبال هجومی علاقه بیشتری دارم و حتی در سال 78 با یک تیم لیگ یکی دو بر یک از پرسپولیس جلو بودیم و داور بازی باعث شد که نتیجه 2 بر 2 شد و سپس همه چیز فرق کرد. من مقابل پرسپولیس افکار دفاعی دارم چون این موضوع هم جزئی از فوتبال است اما فوتبال هجومی را دوست دارم ولی برخی‌ها به دنبال یک طرف هستند و جنبه‌های منفی را اعلام می‌کنند اما نمی‌گویند ما آقای گل لیگ و بهترین خط دفاعی را با تیم‌های سپاهان و تیم‌های سابقم داشتم.
 
وی خاطرنشان کرد: من وقتی که در سپاهان بودم بهترین خط دفاعی لیگ را داشتم و تیم ملی را تغذیه می‌کردیم در استقلال هم همین است اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که هرکاری کنیم باز هم یک چیزی می‌نویسند برای من مهم نیست چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به این حرف‌ها گوش می‌دهم اما اگر مربی دیگری چنین نتایجی می‌گرفت نمی‌دانید که چه چیزهایی می‌نوشتند و درباره آن چه قلم‌هایی می‌زدند. البته من شاید فردا با سه مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: الآن فوتبال روز دنیا به دنبال تحرک و دویدن است. جوانان استقلال خوزستان تجربه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را نداشتند اما از زمانی که ما مقابل آنها گل خوردیم آنها دویدند اما ما ندویدیم. بازیکنان الآن به قدری اردو و سفرهای خارجی رفته‌اند که تجربه آنها بالا رفته، تجربه هم می‌تواند مهم باشد اما نه در فوتبال الآن.
 
وی در مورد اینکه به هواداران تیم خود توصیه دارد، گفت: ما امسال ضربه زیادی خوردیم. بازی‌های آسیایی و لیگ و کسر امتیاز به ما ضربه زد، احترام گذاشتن به حریف و تشویق تیم خودی بهترین کار است، امیدوارم فردا اینگونه رفتارها را از طرفداران شاهد باشیم. ما پوریای ولی و تختی را در کشورمان داشتیم و مردم ما به پهلوانی معروفند. مملکت ما جوان است و اتفاق‌هایی بیرون رخ می‌دهد که آنها می‌خواهند خودشان را در ورزشگاه تخلیه کنند. بازی فردا را همه دنیا و AFC تماشا می‌کند و شاید به ضرر ما باشد. فقط امیدوارم که فردا همه طرفداران به خوبی تیم خودشان را تشویق کنند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌هایی که من بازی می‌کردم هفت بار به پرسپولیس نباختیم، بیشترین جام‌ها را به دست آوردیم. قهرمان آسیا شدیم و رکوردهای دیگری را شکستیم. آقایان که الآن کری می‌خوانند که استقلال به دسته سه رفته در آن مقطع از 10 کیلومتری استقلال هم رد نمی‌شدند. ما آن سال‌ها که قهرمان آسیا شدیم من بعد از 11ماه به استقلال برگشتم که استقلال در دسته سه بود، آقایان که الآن ادعا می‌کنند من هر وقت که بودم استقلال یا نهم بوده یا سیزدهم.
 
قلعه‌نویی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا آقایان قبل از بازی چنین مصاحبه‌هایی را می‌کنند. اینها استقلالی هستند؟ الآن نمی‌دانم استقلال در رنکینگ جهانی رتبه 84 شده یا رتبه چندم اما این را می‌دانم که ما با کمترین هزینه نسبت به پارسال توانستیم نتیجه بگیریم. دو سال پیش و سال گذشته را شما با هم مقایسه کنید، بودجه آن موقع و این دو سال را ببینید که چقدر بوده پاداش و پول‌هایی که دو سال گذشته بازیکنان دریافت کرده‌اند را با سال گذشته مقایسه کنید.
 
سرمربی تیم استقلال در ادامه گفت: اینکه امیر قلعه‌نویی آدم بدی است را قبول دارم آن زمانی که آقایان خانه‌نشین بودند و من آنها را از خانه نشینی درآوردم آن وقت آدم خوبی بودم. همین آقایان که الآن مصاحبه می‌کنند از کنار من 2میلیارد به دست آوردند. نظری و میرشاد ماجدی شاهد هستند که به توصیه‌های چه کسی آقایان به تیم رسیدند. ماجدی و میرشاد بگویند که این دو میلیارد به توصیه چه کسی گیر آقایان آمده است.
 
سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که به نظر شما تقابل استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌های دو تیم چطوری خواهد بود، گفت:‌ این فوتبال است همه باید کمک کنیم تا به بهترین شکل برگزار شود. برخی از این مسائل در بازی دست مربی نیست. ما هر کاری می‌کنیم باید قبل از بازی و فقط در 15 دقیقه میانه بازی باشد.
 
وی افزود: چون بعد از هیاهوها آن تجربه است که بسیار مهم و آرامش را به بازیکن می‌دهد. ما باید سعی کنیم از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم که من قبل از بازی دنبال این کار بودم تا به دنبال مسائل دیگر چون آنقدر بازیکن انگیزه دارد که مربی دیگر چیزی نمی‌تواند راجع به بازی بگوید.
 
قلعه‌نویی ادامه داد: ما مقابل استقلال خوزستان باختیم ولی افراط و تفریط برخی اوقات در دربی‌ها می‌شود. مثل آن بازی 3 بر 2 که استقلال به پرسپولیس باخت و یا 2 بر یک که پرسپولیس استقلال را شکست داد. انشاءالله در بازی فردا اجازه نمی‌دهیم برخی مسائل اتفاق بیفتد.
 
سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که برخی‌ها اعلام کردند وقتی سرمربی این تیم بودند‌، آزار و اذیت زیادی دیدند و یا برخی بازیکنان کم‌کاری کردند، گفت:‌ بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید به سمتی بروند که همه چیز حرفه‌ای باشد مثلا وقتی پیرلو از یوونتوس به میلان رفت چه اتفاقی افتاد؟ اما موضوع استقلال و پرسپولیس کمی احساسی است. من حرفی به بازیکنان نزدم و درباره برخی مسائل حرفی نمی‌زنم. به همه گفتم بازی معمولی خود را انجام دهید نظری هم درباره برخی اظهارنظرها ندارم چون آقای نظری شاهد بسیار خوبی درباره موضوع است. بگذریم بهتر است.
elias&eman بازدید : 33 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/20/1091256_978.jpg

به گزارش عصر امروز محمد پنجعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقه دربی که قرار است امروز در ورزشگاه آزادی پیگیری شود اظهار داشت: در این چند روز تیم ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است، با توجه به برد روحیه بخشی که مقابل فولاد داشتیم به بچه های تیم یک روز استراحت دادیم و پس از آن بازهم تمریناتمان را بصورت منظم ادامه دادیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اضافه شدن خلعتبری به جمع سرخپوشان در تاثیر این بازیکن در نتیجه گیری این تیم اذعان داشت : محمدرضا خلعتبری بازیکن برجسته ای در فوتبال کشور است و سالهای سال با پیراهن مقدس تیم ملی به میدان رفته است.

این بازیکن فردی تاثیرگذار تیم ما خواهد بود و در بزرگی او هیچ شکی نیست. بسیار مسروریم که این بازیکن به جمع ما اضافه شده و امیدواریم بتواند در این راه پر فراز و نشیب کمک حال تیم ما باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کمک های هدایتی برای جذب خلعتبری گفت: به هر حال تیم بزرگ پرسپولیس طرفداران زیادی از جمله خود هدایتی را دارد و کسانی همواره در بین ما حضور دارند که در هیچ شرایطی تنهایمان نمی گذارند.

جا دارد بخاطر این از خود گذشتگی از هدایتی تشکر کنم. واقعیت امر این است که اگر از این دسته هواداران در ۲ تیم استقلال و پرسپولیس وجود نداشته باشند این دو تیم با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

پنجعلی اظهار داشت: به هر حال فوتبال دولتی ما یک بودجه تعریف شده دارد و در فوتبال حرفه ای ما نمی توانیم این دو تیم پر طرفدار را با ۱۰، ۲۰ میلیارد ببندیم و راهی رقابت با تیم هایی که بیش از ۵۰ میلیارد هزینه می کنند، کنیم. این تیمها به خزانه دولت اتصال دارند و خیلی راحت هر طور که صلاح بدانند خرج می کنند.

وی در ادامه افزود: به جرأت می توانم بگویم که پرسپولیس یکی از پر طرفداران باشگاه های دنیا است که در کشور مشتاقان و طرفداران زیادی دارد. باشگاه های دیگر معمولا در شهر خودشان از محبوبیت برخوردارند ولی خوشبختانه تیم ما به هر شهری که می رود در آنجا طرفداران زیادی دارد.

پنجعلی در خصوص دربی امروز خاطرنشان کرد: طبیعی است که من دید متعصبانه ای داشته باشم و بگویم پرسپولیس پیروز می شود ولی در حقیقت اعتقاد قلبی بنده بر این است که اگر در دربی مشکل و اتفاق خاصی رخ ندهد تیم ما برنده دربی خواهد بود.

خوشبختانه تیم ما از شرایط خوبی برخوردار است و از لحاظ فنی به بلوغ رسیده ایم از زمان شروع تمرینات تیم ما از لحاظ کار گروهی پیشرفت خوبی داشته است و مشکل تیمی قابل قبولی را به خود گرفته ایم.

در بازی آخر ما مقابل فولاد همگان دیدند که ما با کمترین اشتباه در زمین بازی کردیم و توانستیم که برد خوب و دلچسب را از آن خود کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص نتیجه احتمالی دربی خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ما پیشرفت خوبی را در این چند هفته داشته است و اعتقاد من بر این است که این روند ادامه دار است. با امید خدا با نتیجه ۲ بر یک دربی از آن ماست. شک نکنید که پرسپولیس امسال مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

elias&eman بازدید : 51 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

احسان حدادی که تنها ملی پوش دوومیدانی ایران در لیگ جهانی الماس است، در پایان این رقابت‌ها در ماده پرتاب دیسک توانست با کسب ۹ امتیاز به مقام چهارم برسد و در مجموع از عملکرد خودش با وجود مشکلات راضی است.

او از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد عدم پرداخت بخشی از قراردادش همچنان ناراحت است، اما می گوید دوست دارد این تیم در دربی ۷۷ روز جمعه برنده شود.

برنامه‌تان برای آینده چیست؟
فعلا قصد دارم مدتی در ایران استراحت کنم و تمریناتم را در اینجا انجام دهم.

سخت ترین مرحله دایموند لیگ کدام بود؟
مرحله آخری که در سوئیس برگزار شد، سخت ترین بود. همه پرتاب‌گران مطرح جهان حضور داشتند و یک رقابت تمام عیار و در حد المپیک بود. فکر می‌کنم خوب هم پرتاب کردم.

قصد نداری به آمریکا باز گردی؟
در حال حاضر چنین تصمیمی ندارم و شاید در آینده این اتفاق بیفتد.

از عملکرد خودت در سال ۲۰۱۳ راضی بودی؟
راضی بودن از عملکرد دو جنبه دارد. نخست اینکه تمام امکانات فراهم باشد و دیگر اینکه بدون مربی و امکانات مبارزه کنی. من به دلیل اینکه مربی نداشتم و تنهایی کار می‌کردم، از پرتاب‌هایی که داشتم راضی بودم. سال سختی بود و قول داده‌ام که دیگر انتقاد نکنم چون آقایان ناراحت می‌شوند.

وضعیت قرادادت با پرسپولیس به کجا رسید؟

قرارداد من خرداد با این باشگاه به پایان رسید اما دو عدد چک من هنوز وصول نشده است و نمی‌دانم رویانیان هم نمی‌خواهد در این مورد صحبت کند. من بدون قرارداد با پیراهن پرسپولیس در دو مسابقه لیگ الماس هم شرکت کردم. این کار درست نیست که روی قرادادی که می‌بندند، پایبند نیستند. برای یک باشگاه حرفه‌ای قشنگ نیست. من نمی‌خواهم در آستانه دربی چیزی بگویم که ۴۰ میلیون هوادار این تیم از دستم ناراحت شوند.

دربی فوتبالی روز جمعه را چطور پیش بینی می‌کنی؟

امیدوارم پرسپولیس پیروز شود تا شاید با این اتفاق خوب دوستان حقوق مرا هم بدهند !

 

*بانک ورزش



elias&eman بازدید : 45 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

 

 

بسیاری از هواداران تیم استقلال از پیروزی در دربی ناامید هستند شکست هفته گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان و غیبت خسرو حیدری در بازی امروز باعث شده هواداران استقلال امید زیادی به برد در این بازی نداشته باشند و بگوند مساوی هم برایمان خوب است.

* باشگاه پرسپولیس تراکت هایی بین هواداران این باشگاه پخش کرد.

* هواداران پرسپولس از اینکه فغانی داور بازی است اظهار خوشحالی می کردند و می گفتند حتما فرهاد مجیدی از بازی اخراج می شود.

* هواداران دو تیم با شکل و شمایل های عجیبی در ورزشگاه حاضر شده اند. آنها اعداد ۶ و ۴ را روی سرشان هم نقاشی کردند.

* هواداران دو تیم از گران بودن مواد غذایی شکایت داشتند.

اوج نیوز

 

elias&eman بازدید : 35 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۲

havadar2

 

از ساعت ۷ صبح امروز بلیت فردوشی در ورزشگاه آزادی آغاز شده است. به گفته ماموران نیروی انتظامی از ساعت ۶ صبح درب های استادیوم آزادی باز شده  و هواداران هم از ساعت ۷ توانسته اند بلیت بخرند.

* در حال حاضر حدود ۸ هزار نفر در استادیوم آزادی حضور دارند.

* بلیت جایگاه به صورت الکترونکی فروخته شده است.

* اکثر پرچم فروشان اطراف استادیوم ازادی اعتقاد دارند پرچم های پرسپولیس بیشتر از استقلال فروخته می شود.

* برخی از هواداران پرسپولیس از غیبت خسرو حیدری در بازی امروز به شدت خوشحال بودند.

* تعداد از هواداران اعتقاد داشتند بهتر است کری نخوانند چون پول را بازیکنان می گیرند. یکی از هواداران هم می گفت خودم از پیام صادقیان شنیدم که چون پرسپولیس ۴۰۰ میلیون تومان بیشتر پول داده به این تیم آمده ام.

اوج نیوز



elias&eman بازدید : 26 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 به گزارش بنکر (Banker)، سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، فردین عابدینی، مهران قاسمی، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی، آرش برهانی، محمد قاضی و محمد مهدی نظری 18 بازیکنی هستند که قلعه نویی برای دربی در نظر گرفته است.
در این بین هاشم بیگ زاده ، خسرو حیدری و احمد جمشیدیان به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارند. گوران لاوره هم در اردو حضور ندارد.

elias&eman بازدید : 31 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

گروه ورزشی «تیتریک»؛امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آرزو دارم که در بازی فردا استقلال و پرسپولیس یک بازی خوب، تاکتیکی و جوانمردانه را در دربی ببینیم که آسیا و جهان به قابلیت فوتبال ایران پی ببرند.

 

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا فوتبال لذت‌بخش و قابل پسندی را برای آنهایی که در ورزشگاه هستند یا در خانه‌اند، به نمایش بگذاریم. البته خیلی خوشحالم که الان دو تیم در بالای جدول هستند. البته به نظر من استقلال صدرنشین جدول لیگ برتر است چون به گفته آقای نصیرزاده کارشناس خوب داوری با بی‌‌انصافی یک امتیاز از ما کم کردند و کارشان قانونی نبود. در کل پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و جایگاه خودش را به دست آورده فردا همه به دنبال فوتبالی قوی و زیبا هستیم.

 

سرمربی استقلال عنوان کرد: یک مقدار از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده‌ایم، تمرینات تیم را کم کرده‌ایم و جلساتی را با بازیکنان به خصوص با بزرگان تیم برگزار کرده‌ایم. این بازی برای ما حساس است. متأسفانه دو سه مصدوم داریم. هاشم بیک زاده قطعا به دربی نمی رسد و فردا احتمالاً‌ خسرو حیدری را هم در اختیار نخواهیم داشت. احمد جمشیدیان نیز احتمالاً ما را همراهی نخواهد کرد.

 

وی افزود: پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است، مدیرعامل خوب، بازیکنان خوب و برند خوبی به نام علی دایی دارد. ما باید تلاش کنیم تا برای علی دایی که یکی از بزرگان فوتبال است یک جایگاه خوبی به عنوان ریاست AFC پیدا کنیم. البته این شاخصه‌ها باید طوری باشد که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ناگفته نماند ما هم این شاخصه‌ها را در تیم استقلال داریم یعنی بازیکنان، هیئت‌مدیره و مدیرعامل خوبی داریم. توصیه من به همه هواداران این است که فردا هرکسی تیم خود را تشویق کند.

 

قلعه‌نویی در مورد مشکلات خط دفاعی تیم خود نیز گفت: پارسال هم از من سؤال‌های زیادی می‌شد که چرا تیمت گل نمی‌زند، حالا که خوب گل می‌زنیم می‌گویند چرا گل می‌خورید، جذابیت فوتبال به همین چیزهاست، یک سال در خط دفاع مشکلاتی داریم و یک سال در خط حمله البته من قبول دارم در خط دفاعی کارایی لازم را تا الآن نداشته‌ایم. دلیلش هم این است که بازیکنان ما خوب استراحت، بدنسازی و ریکاوری نکردند. اما ساختار دفاعی ما ساختار دفاعی تیم ملی است، ولی خسته. ما متأسفانه از لحاظ روحی و روانی خیلی تلاش می‌کنیم اما گل‌های خنده‌داری می‌خوریم که باید با تلاش بیشتر آن را حل کنیم.

 

سرمربی استقلال درباره داوری فغانی نیز گفت: من به اعتراض به داوری اعتقادی ندارم. وقتی که ایشان داور شد خیلی‌ها به من زنگ و پیامک زدند که اعتراض کن اما من گوش نکردم. در همین بازی استقلال اهواز داور پنالتی ما را نگرفت و حتی می‌توانست با کارت دوم حسین کعبی را اخراج کند. امسال سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شده و پنالتی‌هایی که نبوده گرفته شده اما فوتبال همین است و ما حرفی نزدیم.

 

وی افزود: فغانی داور خوبی است اما به نظرم کمی ایراد دارد. او باید روابط‌عمومی و مدیریت خود را بهتر کند که مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهد یکی از بهترین داوران فوتبال ما خواهد شد. فغانی اگر اشتباهی هم کند سهوی است و بزرگ‌ترین داوران دنیا نیز اشتباه می‌کنند. ما هیچ دغدغه‌ای در این‌باره نداریم.

 قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی که به نظر شما چرا بازی دربی با خیلی‌ها از بازی‌ها فرق دارد گفت: به خاطر حضور دوربین‌ها و هواداران مخصوصاً در تمرینات من قبول دارم دربی با بقیه بازی‌ها فرق دارد. البته برخی‌ها درباره رکورد من هم حرف‌هایی می‌زنند. می گویند من در دوران بازیگری و مربی‌گری‌ام به پرسپولیس باخته‌ام در دوران مربی‌گری‌ام یک بار با نتیجه دو بر یک با استقلال اهواز به پرسپولیس باختم.

 

وی افزود: اما ما هر کاری در این فوتبال انجام می‌دهیم قلم به دستان حکایت خود را می‌نویسند. ماجرای داروخانه شده که بقیه‌اش را نمی‌گویم. من به دنبال این حرف‌ها نیستم اما با سپاهان و تراکتورسازی پرسپولیس را شکست دادم و حتی در دیدار برگشت با تراکتورسازی باز هم با 4 گل پرسپولیس را بردیم. من به دنبال آمار و ارقام نیستم و خداوکیلی از شماها این حرف‌ها را می‌شنوم چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به دنبال این مسائل می‌روم.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه دوست دارند بازنده نباشند. نباختن در یک بازی یک امتیاز مثبت است. نظم خط دفاعی و گل نخوردن هم یک نکته مثبت از این که بگوییم فقط نبازیم من راضی نیستم اما ساختار دفاعی با این مسائل فرق دارد البته من به فوتبال هجومی علاقه بیشتری دارم و حتی در سال 78 با یک تیم لیگ یکی دو بر یک از پرسپولیس جلو بودیم و داور بازی باعث شد که نتیجه 2 بر 2 شد و سپس همه چیز فرق کرد. من مقابل پرسپولیس افکار دفاعی دارم چون این موضوع هم جزئی از فوتبال است اما فوتبال هجومی را دوست دارم ولی برخی‌ها به دنبال یک طرف هستند و جنبه‌های منفی را اعلام می‌کنند اما نمی‌گویند ما آقای گل لیگ و بهترین خط دفاعی را با تیم‌های سپاهان و تیم‌های سابقم داشتم.

 

وی خاطرنشان کرد: من وقتی که در سپاهان بودم بهترین خط دفاعی لیگ را داشتم و تیم ملی را تغذیه می‌کردیم در استقلال هم همین است اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که هرکاری کنیم باز هم یک چیزی می‌نویسند برای من مهم نیست چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به این حرف‌ها گوش می‌دهم اما اگر مربی دیگری چنین نتایجی می‌گرفت نمی‌دانید که چه چیزهایی می‌نوشتند و درباره آن چه قلم‌هایی می‌زدند. البته من شاید فردا با سه مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: الآن فوتبال روز دنیا به دنبال تحرک و دویدن است. جوانان استقلال خوزستان تجربه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را نداشتند اما از زمانی که ما مقابل آنها گل خوردیم آنها دویدند اما ما ندویدیم. بازیکنان الآن به قدری اردو و سفرهای خارجی رفته‌اند که تجربه آنها بالا رفته، تجربه هم می‌تواند مهم باشد اما نه در فوتبال الآن.

 

وی در مورد اینکه به هواداران تیم خود توصیه دارد، گفت: ما امسال ضربه زیادی خوردیم. بازی‌های آسیایی و لیگ و کسر امتیاز به ما ضربه زد، احترام گذاشتن به حریف و تشویق تیم خودی بهترین کار است، امیدوارم فردا اینگونه رفتارها را از طرفداران شاهد باشیم. ما پوریای ولی و تختی را در کشورمان داشتیم و مردم ما به پهلوانی معروفند. مملکت ما جوان است و اتفاق‌هایی بیرون رخ می‌دهد که آنها می‌خواهند خودشان را در ورزشگاه تخلیه کنند. بازی فردا را همه دنیا و AFC تماشا می‌کند و شاید به ضرر ما باشد. فقط امیدوارم که فردا همه طرفداران به خوبی تیم خودشان را تشویق کنند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌هایی که من بازی می‌کردم هفت بار به پرسپولیس نباختیم، بیشترین جام‌ها را به دست آوردیم. قهرمان آسیا شدیم و رکوردهای دیگری را شکستیم. آقایان که الآن کری می‌خوانند که استقلال به دسته سه رفته در آن مقطع از 10 کیلومتری استقلال هم رد نمی‌شدند. ما آن سال‌ها که قهرمان آسیا شدیم من بعد از 11ماه به استقلال برگشتم که استقلال در دسته سه بود، آقایان که الآن ادعا می‌کنند من هر وقت که بودم استقلال یا نهم بوده یا سیزدهم.

 

قلعه‌نویی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا آقایان قبل از بازی چنین مصاحبه‌هایی را می‌کنند. اینها استقلالی هستند؟ الآن نمی‌دانم استقلال در رنکینگ جهانی رتبه 84 شده یا رتبه چندم اما این را می‌دانم که ما با کمترین هزینه نسبت به پارسال توانستیم نتیجه بگیریم. دو سال پیش و سال گذشته را شما با هم مقایسه کنید، بودجه آن موقع و این دو سال را ببینید که چقدر بوده پاداش و پول‌هایی که دو سال گذشته بازیکنان دریافت کرده‌اند را با سال گذشته مقایسه کنید.

 

سرمربی تیم استقلال در ادامه گفت: اینکه امیر قلعه‌نویی آدم بدی است را قبول دارم آن زمانی که آقایان خانه‌نشین بودند و من آنها را از خانه نشینی درآوردم آن وقت آدم خوبی بودم. همین آقایان که الآن مصاحبه می‌کنند از کنار من 2میلیارد به دست آوردند. نظری و میرشاد ماجدی شاهد هستند که به توصیه‌های چه کسی آقایان به تیم رسیدند. ماجدی و میرشاد بگویند که این دو میلیارد به توصیه چه کسی گیر آقایان آمده است.

 

سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که به نظر شما تقابل استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌های دو تیم چطوری خواهد بود، گفت:‌ این فوتبال است همه باید کمک کنیم تا به بهترین شکل برگزار شود. برخی از این مسائل در بازی دست مربی نیست. ما هر کاری می‌کنیم باید قبل از بازی و فقط در 15 دقیقه میانه بازی باشد.

 

وی افزود: چون بعد از هیاهوها آن تجربه است که بسیار مهم و آرامش را به بازیکن می‌دهد. ما باید سعی کنیم از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم که من قبل از بازی دنبال این کار بودم تا به دنبال مسائل دیگر چون آنقدر بازیکن انگیزه دارد که مربی دیگر چیزی نمی‌تواند راجع به بازی بگوید.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: ما مقابل استقلال خوزستان باختیم ولی افراط و تفریط برخی اوقات در دربی‌ها می‌شود. مثل آن بازی 3 بر 2 که استقلال به پرسپولیس باخت و یا 2 بر یک که پرسپولیس استقلال را شکست داد. انشاءالله در بازی فردا اجازه نمی‌دهیم برخی مسائل اتفاق بیفتد.

 

سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که برخی‌ها اعلام کردند وقتی سرمربی این تیم بودند‌، آزار و اذیت زیادی دیدند و یا برخی بازیکنان کم‌کاری کردند، گفت:‌ بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید به سمتی بروند که همه چیز حرفه‌ای باشد مثلا وقتی پیرلو از یوونتوس به میلان رفت چه اتفاقی افتاد؟ اما موضوع استقلال و پرسپولیس کمی احساسی است. من حرفی به بازیکنان نزدم و درباره برخی مسائل حرفی نمی‌زنم. به همه گفتم بازی معمولی خود را انجام دهید نظری هم درباره برخی اظهارنظرها ندارم چون آقای نظری شاهد بسیار خوبی درباره موضوع است. بگذریم بهتر است.

elias&eman بازدید : 29 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 http://www.nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/8-8-1390/IMAGE634555827275966376.jpg

ابراهیم آشتیانی گفت: ۲ تیم استقلال و پرسپولیس را نمی‌توان از نظر فنی ارزیابی کرد. چراکه در این دو تیم احساسات بر مسائل فنی می‌چربد، خصوصا در شهرآوردها مسائل روحی و روانی بسیار پر رنگ‌تر از کادر فنی است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با این وجود اگر بخواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم، باید بگویم تمام ضعف پرسپولیس خط میانی آن است. چراکه خط میانی یک تیم مانند قلب بدن انسان است. اگر کند کار کند موجب مرگ او خواهد شد.

آشتیانی اظهار داشت: اما با اینکه پرسپولیس در سال گذشته نتیجه خوبی نگرفت و امسال نیز شکست‌هایی را در کارنامه خود داشت برای این بازی از آمادگی کافی برخوردار است. چراکه با مربی‌گری خوب دایی بازیکنانی مثل صادقیان، نوری و رضایی را داراست و از آنجا که استقلال نسبت به پرسپولیس از بازیکنان مسنی برخوردار است.

وی ادامه داد: سرعت و شادابی مهره‌های پرسپولیس باعث خواهد شد که خط میانی پرسپولیس به استقلال بچربد.

همچنین وی اظهار داشت: دایی کار بزرگی برای لیگ و تیم ملی انجام داده است. ایشانبا اعتماد به موقع به بازیکنان باعث شدند که بازیکنان خوب و با استعدادی روی کار بیایند. من کار دایی را تحسین کرده و از وی تشکر می‌کنم.

آشتیانی در ادامه گفتگو درباره خلعتبری می‌افزاید: بازیکنی که در سطح بین‌الملل باشد نیازی نیست ه منتظر هماهنگی‌اش با تیم باشیم. چراکه می‌تواند به راحتی تیم را همراهی کند. اما باید بگویم پرسپولیس همان‌قدر که از حضور خلعتبری خوشحال است از نبود عالیشاه غمگین است. اگر عالیشاه در این بازی بود می‌توانست موجب اذیت استقلال شود. من برنده داربی ۷۷ را پرسپولیس می‌دانم و برای همه بازیکنان دو تیم آرزوی موفقیت دارم.



elias&eman بازدید : 28 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

گروه ورزش «تیتریک» ؛ علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئناً با توجه به شرایط دو تیم بازی بسیار سختی را استقلال و پرسپولیس پیش‌روی دارند. بهتر از من همه می‌توانند راجع به این بازی بزرگ اظهارنظر و حرف بزنند.

وی افزود: با توجه به بازی قبلی و تمریناتی که در هفته جاری داشتیم به دنبال این هستیم تا یک نمایش قابل قبول به نمایش بگذاریم و تمام امیدمان این است تا هواداران راضی باشند.

دایی ادامه داد: انشالله بهترین بازی خودمان را در دربی 77 به نمایش می‌گذاریم و به هیچ عنوان پا عقب نمی‌گذاریم، مطمئن باشید بازی با استقلال و کادر فنی بزرگش که لزومی ندارد من بخواهد از قلعه‌نویی و همکاران خوبش تعریف کنم بسیار سخت است. نتایج استقلال نشان داده که این تیم چه کادر فنی بزرگ و بازیکنان خوبی دارد اما ما هم برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نباید اشتباه کنیم، بلکه باید تلاش کنیم برنده بازی باشیم. ما به مساوی فکر نمی‌کنیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه لیگ برتر به ما کمک کند. متأسفانه امید عالیشاه از بازی محروم است و حمید علی‌عسگر نیز به دلیل مصدومیت به بازی نمی‌رسد. ما دنبال مساوی نیستیم. سعی می‌کنم تیم را طوری بچینم که بهترین نتیجه را بگیریم. به بازیکنانمان هم گفته‌ام به سه امتیاز بازی فکر کنند. باختن هر تیم در این بازی به مربیان فشار وارد می‌کند و در ادامه راه برای آنها سخت می‌شود. امیدوارم بتوانیم با پیروزی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

 

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که در رده بندی جهانی پرسپولیس در رتبه 446 و استقلال در جایگاه 84 قرار دارد، خاطرنشان کرد: من به برخی از مسائل فکر نکردم و گوش هم نمی‌دهم. من با شرایط حال و آینده زندگی می کنم مطمئن باشید ما باید بازی را ببریم و به مسائل حاشیه‌ای نیز هیچ کاری نداریم.

دایی در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: قبل از اینکه به نشست بیایم با مسئولان باشگاه تماس گرفتم اما هنوز مجوز بازی او صادر نشده است.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که نبرد پرسپولیس و استقلال در فصل جاری نبرد تجربه‌ها و جوان‌ها است، گفت: احترام خاصی برای همه کارشناسان قائل هستم اما تیم ما به اندازه کافی تجربه دارد در شرایط حساسی این با تجربه‌ها تیم را رهبری کردند و به قول معروف کاری درست انجام دادند. ما بازیکنانی خیلی بزرگی داریم که لحظه به لحظه به بازیکنان جوان ما کمک می‌کنند و یکی از عوامل موفقیت‌های ما و جوانان ما بوده‌اند. ما به اندازه کافی بازیکن بزرگ داریم تا همه چیز را اداره کنند.

دایی درباره تقابلش با امیر قلعه‌نویی نیز گفت: ما همیشه از گذشته تجربه کسب می‌کنیم و درس می‌گیریم اما با حال و آینده زندگی می‌کنیم. من اگر قرار بود بدانم قلعه‌نویی فردا قرار است چه کاری و با چه ترکیبی به میدان برود مطمئن باشید کار برای من راحت‌تر بود اما ما برای برد می‌آییم و تمام امتیاز فردا را با آمادگی می‌خواهیم. البته به دنبال یک بازی خوب، قشنگ و منطقی هم هستیم. قطعاً‌ استقلال هم برای برد می‌آید و به نظرم دربی زیبایی انجام خواهد شد.

 

وی در مورد حضور خلعتبری در بازی فردا، اظهار کرد: من از این جریانات خبری ندارم و به هیچ عنوان چیزی را نمی‌دانم. این سؤال‌ها را از مسئولان تیم بپرسید. من دوست دارم فردا خلعتبری به ما کمک کند تا الآن هم درصد کوچکی را برای بازی او کنار گذاشته‌ایم. خلعتبری اگر فردا به بازی برسد می‌تواند به ما کمک کند. اگر او باشد می‌توانیم روی اهدافمان که داریم تغییرات ایجاد کنیم.

وی در مورد حساسیت بازی فردا گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و با نتایجی که در این چند سال گذشته در لیگ کسب کرده نشان داده مربی بزرگی است. وی دوست من نیز است. شرایط بازی فردا فرق می‌کند ما دنبال پیروزی هستیم.

وی در ادامه گفت: از روزی که از راه‌آهن به باشگاه پرسپولیس آمدم آرامش بزرگی را از دست داده‌ام چرا که در تیم راه‌آهن بدون حاشیه و جنجال به کارم ادامه می‌دادم اما به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم. امیدوارم بتوانیم فردا مردم را خوشحال کنیم. شرایط بازی فردا خاص است، همه بازیکنان با انگیزه زیادی در این دیدار حضور پیدا می‌کنند و آنها می‌خواهند با بازی خود در دربی همه چیز را جبران کنند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، مطمئناً به خاطر هواداران انگیزه آنها برای یک بازی خوب بالا می‌رود.

 

سرمربی قرمزپوشان درباره داوری فغانی در دربی 77 نیز گفت: من نظر خاصی درباره داوری ندارم اما آرزو می‌کنم که موفق باشد و بهترین داوری خود را در دربی انجام دهد. ما مربیان، هواداران، بازیکنان وهمه باید به داور کمک کنیم تا با آرامش لازم بتواند سوت بزند و بهتر کار کند. انشالله داوری بدون هیچ اشتباهی به نحو احسن سوت‌های خود را فردا خواهد زد و حقی را از تیم و یا کسی ضایع نمی‌کند.

دایی در پایان درباره هواداران نیز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام هواداران واقعی آنهایی هستند که از دقیقه یک تا سوت پایان بازی تیم خود را تشویق می‌کنند و دست از حمایت نمی‌کشند تا تیم بتواند راحت و روان‌تر بازی خود را به نمایش بگذارد. باز هم عاجزانه از کل هواداران درخواست دارم در کمال احترام به رقیب تیم خود را تشویق کنند تا شاهد یک بازی خوب با فضایی مناسب و اتمسفری خوب را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

elias&eman بازدید : 52 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/153695.jpg

سومین دربی پایتخت را تجربه می کند و در پی این است که همچنان دروازه اش را مقابل آبی ها بسته نگه دارد. نیلسون کوریا که اعتماد دایی را جلب کرده و اجازه بازی کردن به سایر دروزاه بان های پرسپولیس را در هفت هفته گذشته لیگ نداده، درباره شرایط تیمش و بازی با استقلال صحبت می کند.

 

* سومین تجربه دربی برای تو در راه است؟

- خودم هم برای این بازی لحظه شماری کردم و امیدوارم که اولین برد با پرسپولیس را تجربه کنم.

 

* پس این بازی هم برای تو اهمیت ویژه ای دارد؟

- اگرچه این بازی هم 3 امتیازی است اما حواشی و جذابیت هایش بیشتر از بقیه بازی هاست و طبیعتا اهمیت خاصی پیدا می کند.

 

* پیش بینی تو از نتیجه چیست؟

- قطعا پرسپولیس برنده است! دوست دارم با پرسپولیس این تجربه را داشته باشم و امیدوارم که استقلال را شکست بدهیم.

 

* به نظر می رسد با توجه به باخت استقلالی ها در اهواز، شرایط آن ها چندان مناسب نیست؟

- درست است که نتیجه خوبی نگرفتند و باختند اما شرایط دربی فرق می کند و به هیچ وجه نباید زود قضاوت کرد.

 

* تساوی دو بازی فصل گذشته، هواداران را نگران تکرار بازی بدون گل و مساوی کرده است؟

- اگر بازیکنان باترس بازی نکنند قطعا بازی جذابی می شود. به نظر من بازی جمعه صددرصد گل خواهد داشت و شانس مساوی هم کم است.

 

* دلیل سرد و کسل کننده بودن دربی های پایتخت به نظر تو چیست؟

- به نظرم به تفکر بازیکنان برمی گردد، چون اگر با استرس و ترس به زمین بازی بروی زودتر دوست داری بازی تمام شود و اتفاق خاصی رخ ندهد. در مقابل اگر شرایط عکس اتفاق بیفتد بازی دیدنی می شود.

 

* فکر می کنی رکورد 180 دقیقه ای گل نخوردن تو مقابل استقلال حفظ شود؟

- تمام تلاشم را می کنم تا این اتفاق بیفتد اما نکته مهم نتیجه بازی است و زیاد به این موضوع فکر نمی کنم.

 

* رحمتی در هفت بازی گذشته سه برابر تو گل خورده است؟

- در این مورد حرفی ندارم!

 

* محمد قاضی که در پرسپولیس رابطه نزدیکی با تو داشت، در استقلال تبدیل به یک گلزن قهار شده است؟

- قاضی مهاجم خوب و کاربلدی است و امیدوارم به جز روز دربی در بقیه بازی ها موفق باشد!

 

* تو هم کری خواندن برای بازیکنان حریف را یادگرفتی؟

- وقتی ما برنده بازی هستیم نیازی به کری خواندن نیست! اما مطمئنم که قاضی در این بازی نمی تواند کاری انجام بدهد و خطری ندارد.

 

* کدام بازیکن استقلال را خطرناک تر می دانی؟

- قطعا فرهاد مجیدی. مجیدی مهاجم با هوش و با تجربه ای است. البته باید حواس مان به سایر مهاجمان این تیم باشد.

 

* حتما می دانی که قلعه نویی تا به حال تجربه شکست در دربی را نداشته؟

- نگران نباشید! روز جمعه اولین باخت را تقدیم می کنیم تا بالاخره طعم تلخ شکست را می چشد!

 

* شرایطت آمادگی ات چطور است؟

- خوشبختانه در بهترین شرایط قرار دارم و کاملا برای بازی کردن در دربی آماده هستم.

 

* در بازی با فولاد وقتی گل خوردی، واکنش عجیبی داشتی؟

- فقط به این دلیل بود که در آخرین ثانیه ها گل خوردیم و خیلی برای من و سایر بازیکنان غیرمنتظره بود.

 

* عصبانی بودی؟

- آن لحظه شوکه شدم و نمی دانستم چطور احساسم را کنترل کنم.

 

* در این هفت هفته فقط سه گل خوردی؟

- این فقط نتیجه تلاش تیمی است که همه بازیکنان دارند. دراین مورد کل تیم دخیل هستند و تلاش همه در زمین باعث شده که به این موفقیت برسیم.

 

* ترکیب خط دفاعی مثل سال گذشته است اما امسال خیلی منسجم تر است و سخت گل می خورید؟

- سال قبل تمام شده و اوضاع کاملا متفاوت با گذشته است. به نظرم امسال وضعیت دفاع تیمی بسیار عالی است و از هر لحاظ کامل هستیم.

 

* در جدول کلین شیت هم صدر نشینی؟

- مهم نتیجه گیری تیم است و من هم برای موفقت تیم تلاش می کنم.

 

* رحمتی و رحمان احمدی قعر نشین این جدول هستند؟

- در این مورد نمی توانم نظری بدهم اما هر دوی آنها از بهترین دروازه بانان ایران هستند.

 

* رابطه ات با حقیقی چطور است؟

- هم تیمی هستیم!

 

* وضعیت بقیه گلرهای پرسپولیس را چطور می بینی؟

- مربیان باید نظر بدهند نه من!

elias&eman بازدید : 32 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

داربي شماره 77؛ لطفا مساوي نکنيد!


حساس‌ترين ديدار ليگ برتر فوتبال ايران را روز جمعه، آبي‌ها و قرمز‌هاي پايتخت برگزار مي‌کنند.


آخرين و حساس‌ترين ديدار هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران را داربي تهران تشکيل مي‌دهد. اين ديدار که حساس‌ترين و مهم‌ترين بازي ليگ برتر از نگاه کارشناسان زيادي است، روز جمعه در ورزشگاه‌ ازادي و با ميزباني استقلال برگزار مي‌شود. آبي‌هاي تهراني که هفته گذشته برابر همنام اهوازي خود تن به شکست دو بر صفر داده‌اند در حالي به مصاف سرخ‌پوشان تهران مي‌روند که آنها در بردي روحيه بخش برابر فولاد، هفته هفتم را به پايان رسانده‌اند.

با اينحال پيشکسوتان دو تيم متفق القول هستند که نتيجه اين ديدار هيچ ارتباطي به جايگاه تيم‌ها در جدول ندارد و بطور کلي تيمي که بر استرسش غالب شود، شانس پيروزي بيشتري در اين ديدار دارد. آبي‌هاي تهراني هاشم بيک‌زاده را به دليل مصدوميت به طور قطع همراه نخواهند داشت و البته حضور ساموئل و جمشيديان هم در اين ديدار، در هاله‌اي از ابهام است. ساموئل که به دليل آنچه که پرداخت نشدن مطالبات مالي‌اش اعلام شده، وضعيت نامشخصي دارد و جمشيديان هم که به تازگي دويدن را آغاز کرده‌ است، بعيد است که از آمادگي بدني مطلوبي برخوردار باشد.

براي پرسپوليس هم عاليشاه به دليل دريافت کارت قرمز در ديدار برابر فولاد خوزستان، داربي تهران را از دست داده است و ساير نفرات اين تيم بنظر مي‌رسد مشکل خاصي براي بازي در اين ديدار نداشته باشند. همچنين محمدرضا خلعتبري هافبک ملي پوشي که به دليل حضور در عجمان امارات، با تلاش‌هاي گسترده رويانيان به جمع پرسپوليسي‌ها بازگشته است، در اين ديدار احتمالا به ميدان خواهد رفت. هرچند که گفته مي‌شود او مصدوميت جزئي‌اي دارد اما علي دايي به طور قطع مي‌داند حضور چند دقيقه‌اي خلعتبري مي‌تواند وزنه‌ي روحي در بازي را تا حد زيادي بهم بريزد.

داربي هفتاد و هفتم را شايد بتوان برخورد برترين‌هاي ليگ هم دانست. آبي‌هاي تهران با 13 گل زده، برترين خط حمله‌ي ليگ را در اختيار دارند و جالب آنجاست که سرخ‌هاي پايتخت با دريافت تنها سه گل، برترين خط دفاعي ليگ را تشکيل داده‌اند.

استقلال و پرسپوليس در مجموع 76 بار با يکديگر ديدار کرده‌اند که 24 پيروزي سهم استقلال، 18 پيروزي سهم پرسپوليس و 34 تساوي ماحصل ديدار‌هاي اين دو تيم بوده‌اند. از 24 ديدار استقلال و پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر، سهم آبي‌ها شش پيروزي و سهم قرمز‌ها 4 پيروزي بوده است. 14 ديدار اين دو تيم هم با تساوي به پايان رسيده است.

نکات جالب:

* 9 تساوي با نتيجه يک بر يک، تکرارپذيرترين نتيجه داربي‌ها بوده است.

* فرهاد مجيدي با زدن چهار گل در داربي‌هاي برگزار شده از چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر، در صدر گلزنان است.

* ايمون زائد تنها بازيکني است که در داربي‌هاي ليگ برتري هتريک کرده است.

* قلعه‌نويي تنها مربي‌اي است که در داربي‌ها نباخته است.

* نيکبخت واحدي بازيکني است که با پيراهن پرسپوليس به استقلال گل زده و اين فصل در استقلال حضور دارد.

* داربي رفت ليگ يازدهم، نخستين داربي‌اي بوده که بعد از سيزده سال، يکي از تيم‌ها با اختلاف بيش از يک گل پيروز شده است.

* هادي نوروزي تنها بازيکن اين فصل پرسپوليس است که يک بار با پيراهن اين تيم، به استقلال گل زده است و از آن طرف، صادقي، مجيدي و برهاني از بازيکنان فعلي استقلال هستند که با پيراهن اين تيم به پرسپوليس گلزني کرده‌اند.

* در داربي‌هايي که قلعه‌نويي سرمربي استقلال بوده است، تيم او اولين گل بازي را به ثمر رسانده است.

* هر دو تيم، کاپيتان‌هاي فصل گذشته خود را در اين فصل در خدمت ندارند.

داربي 77 در ورزشگاه آزادي و روز جمعه ساعت 18:50 برگزار مي‌شود.

 

elias&eman بازدید : 26 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)


استقلال - پرسپوليس؛ بزرگ‌ترين دربي آسيا!

هفتاد و هفتمين دربي پايتخت که بزرگ‌ترين دربي قاره آسياست روز جمعه برگزار مي‌شود. در اين بازي استقلال ميزبان است اما ظرفيت ورزشگاه به طور مساوي بين تماشاگران دو تيم تقسيم مي‌شود. نصف ورزشگاه يکصد هزار نفري آبي و نيمي ديگر قرمز خواهد بود.

برخلاف دربي‌هاي فصل گذشته در دربي اين فصل فاصله دو تيم در جدول ليگ زياد نيست و استقلال با يک امتياز بيشتر نسبت به پرسپوليس در رده دوم جدول و يک پله بالاتر از سرخپوشان قرار گرفته است. همين مسئله حساسيت دربي 77 را دو چندان مي‌کند. پرسپوليس اگر بتواند استقلال را شکست بدهد، در صورت توقف فولاد مقابل ذوب آهن مي‌تواند صدرنشين شود و استقلال هم همين شرايط را دارد و در صورت پيروزي در دربي صدرنشين خواهد شد البته به شرط توقف فولاد.

از نظر فني استقلال بازيکنان باتجربه‌تر و ملي‌پوشي دارد. جواد نکونام، خسرو حيدري، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي و آندرانيک تيموريان در پست‌هاي خود بهترين هستند. مهدي رحمتي هم دروازه‌باني است که فقط نامش در فهرست تيم ملي نيست وگرنه او هم يکي از بهترين‌هاست.

در پرسپوليس اما عنصر جواني بيشتر است. پيام صادقيان، خانزاده، کفشگري از بازيکنان جوان سرخپوشان هستند که هيچ دربي‌اي را تجربه نکره‌اند. البته بازيکناني مثل محمد نوري، غلامرضا رضايي، رضا حقيقي تجربه دربي دارند ولي به اندازه ملي‌پوشان آبي‌پوش با تجربه نيستند.

علي دايي قطعا خيلي دوست داشت اميد عاليشاه‌ را در اين بازي در اختيار داشت. اين بازيکن جوان مي‌توانست در دربي يک مهره تاثيرگذار و کليدي باشد اما عاليشاه در بازي با فولاد اخراج شد تا غايب بزرگ سرخپوشان در دربي باشد. از سويي ديگر وضعيت پيام صادقيان هم براي حضور در اين ديدار حساس در هاله ابهام قرار دارد.

استقلال اما هاشم بيک‌زاده را به طور قطعي در اختيار نخواهد داشت و ساير نفرات اين تيم مشکلي براي دربي ندارند. ساموئل هم که قبل از دربي به خاطر پول قهر کرده مشکلش حل شده است.

استقلال قوي‌ترين خط حمله ليگ را با 13 گل در اختيار دارد و پرسپوليس هم با سه گل خورده صاحب مستحکم‌ترين خط دفاع ليگ است. اين رويارويي در نوع خود جالب توجه خواهد بود. سيد جلال حسيني و محسن بنگر دو مدافع مياني پرسپوليس به هماهنگي کامل رسيده‌اند و کار فرهاد مجيدي در رويارويي با اين مدافعان سخت خواهد بود. از سويي ديگر پرسپوليس هنوز خوب گل نمي‌زند و بازيکنانش قدر موقعيت‌هاي‌شان را نمي‌دانند. هواداران دو تيم به اميد پيروزي تيم محبوب‌شان به ورزشگاه مي‌روند با اين حال دوست دارند که يک ديدار مهيج و هجومي را شاهد باشند نه يک بازي سرد و کسل کننده را، همه فوتبالدوستان انتظار دارند علي دايي و امير قلعه‌نويي احتياط را در دستور کار بازيکنان‌شان قرار ندهند و از شاگردان‌شان بخواهند که با رعايت اصول بازي جوانمردانه يک بازي زيبا را ارائه کنند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رتبه ی پرسپولیس در این فصل؟
    بازی

    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 489
  • بازدید کلی : 15,361